kruzaman Publish time 30-1-2024 04:46 PM

BERENANG LAUTAN MERAH, HARAPKAN HASIL BERBEZA...

Edited by kruzaman at 30-1-2024 05:26 PM



Adakah anda masih berenang di lautan merah dan sentiasa bergelut dengan pesaing kerana mengejar hanya sekeping kek dalam pasaran yang semakin kompetitif.

Tahukah anda, peluang masih terbuka untuk anda mengeksploitasi pasaran baharu dan keluar daripada lanskap persaingan yang sedia ada.

Kelebihan 'Unique Selling Preposition' (USP) yang ada pada perniagaan/produk anda perlu difahami dengan jelas dan boleh dijadikan senjata untuk mendapatkan sekeping kek yang menjadi tumpuan ramai.

Bagaimana cara untuk dapatkannya dan keluar daripada kepompong mereka yang sudah terjebak melakukan perkara sama, serta mengharapkan hasil berbeza?

Jawapannya adalah melalui SEO, kerana ianya AMAT JARANG orang guna dan ramai yang tidak mengetahui kelebihannya. Jadilah seekor ikan yang berenang di LAUTAN BIRU, bebas tanpa gangguan.

Baca selanjutnya

cadasngampar Publish time 30-1-2024 10:49 PM

terbaik , mari belajar SEO yang membuat kita bebeza kepada yang lain

kruzaman Publish time 31-1-2024 12:59 AM

cadasngampar replied at 30-1-2024 10:49 PM
terbaik , mari belajar SEO yang membuat kita bebeza kepada yang lain

jom sama-sama buat sampai jadi...buat ikut sistem dan kena banyak bersabar...Insha Allah

kruzaman Publish time 31-1-2024 10:12 AM

Edited by kruzaman at 31-1-2024 02:30 PM

SEO memerlukan penulisan content menggunakan keyword tertentu...lebih kepada info bukan menjual...ni antara contoh yang saya buat ialah minyak wangi lelaki

rohayatimat Publish time 7-2-2024 06:59 PM

lautan merah menjadi ikutan ramai dan kebiasaan dilakukan. Saingan memang tinggi, manakala lautan biru jarang orang buat. Ia umpama berfikir di luar kotak...

almexutrim Publish time 7-2-2024 10:06 PM

The phrase "Berenang lautan merah, harapkan hasil berbeza" translates to "Swimming in the red sea, expecting different results" and serves as a metaphor cautioning against persisting in unproductive or unfavorable situations. Applied to the context of software development and incorporating the AAAD APK, it emphasizes the importance of adaptability and strategic decision-making. When faced with challenges or setbacks in the development process, it's crucial to reassess strategies, make necessary adjustments, and leverage the versatile tools, like Visual Studio, to ensure a more favorable outcome. This approach encourages developers to embrace innovation, explore new methodologies, and navigate through the complexities of software development, ultimately aiming for improved results and the successful realization of projects such as the AAAD APK.




kruzaman Publish time 20-2-2024 12:48 AM

rohayatimat replied at 7-2-2024 06:59 PM
lautan merah menjadi ikutan ramai dan kebiasaan dilakukan. Saingan memang tinggi, manakala lautan bi ...

Ia betul, perkara yang jarang orang buat dalam 100 mungkin ada 1...

kruzaman Publish time 20-2-2024 12:53 AM

almexutrim replied at 7-2-2024 10:06 PM
The phrase "Berenang lautan merah, harapkan hasil berbeza" translates to "Swimming in the red sea, e ...

When certain software been used and known by others, it's considered swimming in the red ocean too...

kruzaman Publish time 23-2-2024 08:09 AM

Berenang di lautan biru bermaksud apa yang kita buat jarang dilakukan oleh orang lain...ia boleh dikategorikan berfikir di luar kotak...

rengkah_gunung Publish time 24-2-2024 12:31 AM

apakah blue ocean dan red ocean adalah satu strategy yang boleh kita pakai bersamaan?

kruzaman Publish time 24-2-2024 12:48 AM

rengkah_gunung replied at 24-2-2024 12:31 AM
apakah blue ocean dan red ocean adalah satu strategy yang boleh kita pakai bersamaan?

Terpulang samada nak pakai kedua-duanya, tetapi apabila blue ocean strategi yang kita pakai sudah berhasil, selalunya red ocean kita akan kurangkan atau tinggal terus. Contoh kalau dalam online, FB ramai yang pakai, ia dikira red ocean strategy...

rohayatimat Publish time 24-2-2024 08:13 PM

kruzaman replied at 20-2-2024 12:48 AM
Ia betul, perkara yang jarang orang buat dalam 100 mungkin ada 1...

Ya ramai yang suka ikut trend, bila trend menaik...naik laaaaa, begitu juga trend turun. Kadang-kadang kita tak pernah fikir bila ikut trend ni hasilnya tak seberapa sebab ramai yang guna. Ramai yang menggunakan fb sehingga kosnya semakin tinggi berbanding dulu.

HoldemKnotts12 Publish time 28-2-2024 06:04 PM

Edited by HoldemKnotts12 at 28-2-2024 06:05 PM

Love the discussion on shifting from red to blue oceans. It's like finding a Workday consultant to navigate business challenges uniquely. Thoughts?

adila39 Publish time 29-2-2024 02:38 PM

menarik...i think im in deep red sea now :'(

kruzaman Publish time 5-3-2024 02:32 PM

HoldemKnotts12 replied at 28-2-2024 06:04 PM
Love the discussion on shifting from red to blue oceans. It's like finding a Workday consultant to n ...

swimming in the red ocean normally referred on duplicating the same methods used by the others...

kruzaman Publish time 5-3-2024 02:33 PM

adila39 replied at 29-2-2024 02:38 PM
menarik...i think im in deep red sea now

masih ada masa untuk berubah & berenang di lautan biru...

kruzaman Publish time 6-3-2024 10:09 PM

Semalam satu dunia kelam-kabut apabila facebook tergendala dan tidak boleh diakses. Rupanya ramai yang berenang di lautan merah, bayangkan sekiranya fb tidak berfungsi untuk beberapa hari. Apa akan jadi yaaa??? Tapi bagi mereka yang berenang di lautan biru sedikit pun tidak merasa panik...


erlangzero Publish time 21-3-2024 05:50 AM

ada banyak model strategy SEO namun blue ocean kali ini tampak lebih menjanjikan

kruzaman Publish time 15-4-2024 04:36 PM

erlangzero replied at 21-3-2024 05:50 AM
ada banyak model strategy SEO namun blue ocean kali ini tampak lebih menjanjikan

masing-masing ada cara tersendiri dalam menggunakan SEO sebagai strategi pemasaran, terpulang kepada anda untuk guna yang mana satu...
Pages: [1]
View full version: BERENANG LAUTAN MERAH, HARAPKAN HASIL BERBEZA...


ADVERTISEMENT