worldonfire posted on 12-4-2012 12:14 PM

Pasangan Kekasih Bersetubuh Di Bawah Terik Mentari di Bangi!

Asmaradana bawah mentari       Oleh Ardyhansah Amat
  ardyhansah@hmetro.com.my
               http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Asmaradanabawahmentari/Article/Images/ico_email.gif    http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Asmaradanabawahmentari/Article/Images/ico_print.gif    http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Asmaradanabawahmentari/Article/Images/ico_bmark.gif    http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Asmaradanabawahmentari/Article/Images/ico_txbig.gif    http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Asmaradanabawahmentari/Article/Images/ico_txsmall.gif    http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Asmaradanabawahmentari/Article/Images/ico_komen.gif   

   
                 
BANGI: Dalam kereta yang kecil serta panas terik matahari, tidak menghalang pasangan kekasih asyik bercumbuan di kawasan parkir di Taman Tasik Cempaka, di sini.
  Itu antara situasi pasangan kekasih yang dikuasai nafsu di kawasan riadah berkenaan. Dengan sebahagiannya lengkap berpakaian seolah-olah bekerja, beberapa pasangan terbabit bercumbuan dalam kenderaan tanpa menghiraukan orang sekeliling yang berada di situ.

  Ani Saad, 53, berkata beberapa kenderaan berada di kawasan parkir seawal jam 11 pagi sehingga jam 5 petang memandangkan kawasan itu lengang dan sunyi.
  ˇ°Dulu pernah pegawai Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) melakukan tangkapan. Oleh itu, tiada lagi pasangan kekasih berani datang ke sini untuk memadu asmara.

  ˇ°Namun, sejak kebelakangan ini, mereka mula datang, berkelakuan tidak senonoh seperti berpelukan dan bercumbuan, malah ada yang melakukannya di pondok rehat pada siang hari,ˇ± katanya.

  Menurut Ani, lebih memalukan apabila hampir semua pasangan itu terdiri daripada Melayu dan wanitanya pula lengkap bertudung.


  ˇ°Saya pernah melihat lelaki yang dengan selamba memasukkan tangan atau kepala mereka di dalam tudung wanita terbabit.

  ˇ°Malah, ada antara mereka bersikap kurang ajar dengan mengherdik pekerja pembersihan yang menegur perbuatan tidak bermoral mereka,ˇ± katanya.

  Tinjauan Metroplus selama dua hari di kawasan itu bermula jam 12 tengah hari hingga 4 petang baru-baru ini, mendapati lebih kurang 15 kenderaan diletakkan di situ pada waktu berlainan sebelum beredar keluar selepas 30 minit.

  Pekerja pembersihan yang mahu dikenali sebagai Samad berkata, dia dan rakan sekerja pernah menemui seluar dalam dan kondom yang sudah digunakan ketika membersihkan kawasan.

  ˇ°Kami percaya mereka melakukan perbuatan itu pada waktu malam terutama pada hujung minggu,ˇ± katanya.

  Bagi pengunjung, Samsiah Ali, 36, berharap pihak berkuasa melakukan rondaan di situ bagi mencegah perbuatan tidak bermoral itu.

  ˇ°Ia satu perkara yang tidak baik. Di sini kawasan riadah umum, sudah tentu semua orang yang terdiri daripada pelbagai peringkat umur termasuk kanak-kanak berada di sini.

  ˇ°Perbuatan mereka yang melakukan maksiat sesuka hati boleh dilihat kanak-kanak dan ini contoh buruk kepada mereka,ˇ± katanya.

akak rasa berita ni kesinambungan dari berita iklan jual alat seks kat bangi tu kut...............{:smileo

evolutionary posted on 12-4-2012 12:15 PM

berapa banyak thread mau buka la pasal mengesek kat bangi

citer ni dah ada la lobai

salimrock posted on 12-4-2012 12:17 PM

Asmaradana bawah mentari       Oleh Ardyhansah Amat
  
                                       

...
worldonfire Post at 12-4-2012 12:14 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif


    akak ni tak kawin lagi ke?

akak ni janda ke?

akak world ni gersang ek? dgr cerita seks je terus teransang...

Changa posted on 12-4-2012 12:18 PM

Asmaradana bawah mentari       Oleh Ardyhansah Amat
  
                                       

...
worldonfire Post at 12-4-2012 12:14 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif


   itu lah hikmah menutup aurat dengan bertudung, boleh mensyumulkan diri menegakkan syiar islam dengan berzina di tempat awam.

jejai posted on 12-4-2012 12:21 PM

Pasangan Kekasih Bersetubuh Di Bawah Terik Mentari di Bangi!

ˇ°Saya pernah melihat lelaki yang dengan selamba memasukkan tangan atau kepala mereka di dalam tudung wanita terbabit.

untuk apa dia wat macam tu? :o

:lol:;P

gaara_X posted on 12-4-2012 12:23 PM

depa tengah test alat seks depa beli tue....ahaks!!...

sashin posted on 12-4-2012 12:24 PM

to penduduk..tolong rakam muka2 prempuan2 laknat n lelaki2 durjana ini..upload kat youtube..biar satu dunia tau..baru derang rasa takut kot

boria posted on 12-4-2012 12:25 PM

best bersetubuh basah kuyup dek kehangatan nafsu berahi:P

tuan_wu posted on 12-4-2012 12:25 PM

Pasangan Kekasih Bersetubuh Di Bawah Terik Mentari di Bangi!



untuk apa dia wat mac ...
jejai Post at 12-4-2012 12:21 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif


    wat ujikaji makmal :lol:

cmf_blingblings posted on 12-4-2012 12:26 PM

Asmaradana bawah mentari       Oleh Ardyhansah Amat
  
                                       

...
worldonfire Post at 12-4-2012 12:14 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gifbesar beza bercumbuan dan berzina oi

plainjane posted on 12-4-2012 01:02 PM

eh kalu tgh panas terik ko leh stim meh???

azmira81 posted on 12-4-2012 01:14 PM

akak ni suke bace cite seks ker :P

InVendeTTa posted on 12-4-2012 01:21 PM

aku x paham certain people yg sanggup wat projek kat tempat awam ni
fetish kah?
ke mmg sangap sangat dah?
murah sungguh maruah pompuan skrg

prettyuglybabe posted on 12-4-2012 01:30 PM

ni antara orang yang nak menyedap je tau, tapi sengkek nak check in hotel.. bongok..

sitihawa posted on 12-4-2012 01:42 PM

aku dulu pernah gak lepak2 riadah kat sini
dah lama juga tak pergi
baru2 ni adun bangi, ada anjurkan apa ntah kat sini
aku ada buat aduan pasal kebersihan dan penjagaan yang kurang di tasik ini
harap2 pihak berwajib sudah ambil tindakan
aku lalu hari minggu hari tu, memang aku nampak ada kerja2 pembersihan dilakukan
mayb sebab orang vip nak datang
atau sebab aku dan komplen? :lol:
janji ada perubahan kearah kebaikan {:1_152:}

worldonfire posted on 12-4-2012 01:44 PM

akak ni tak kawin lagi ke?

akak ni janda ke?

akak world ni gersang ek? dgr cerita s ...
salimrock Post at 12-4-2012 12:17 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif


    akak ibu tunggal..... so? {:sleepyo

jemilah posted on 12-4-2012 01:45 PM

macam2 dunia sekarang

DayangKirana posted on 12-4-2012 01:48 PM

bila dah takde rasa malu.. perangai puun cam hewan..mengawan merata2.. :mad:

ragnarox posted on 12-4-2012 01:52 PM

tuelaa, selesa ke nak bersetubuh dalam keadaan macam tu

antagenaiz posted on 12-4-2012 01:54 PM

brape byak nak buka la tred bodoh camni..
cek la dlu sblom buka..
kot yer pn dh gila sgt nak buka tred sex.. :shakehead3:

kalwawi65 posted on 12-4-2012 02:02 PM

Kemaruk sangat...

JohnnyDepp posted on 12-4-2012 02:07 PM

akak ibu tunggal..... so?
worldonfire Post at 12-4-2012 13:44 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif

dengar citer ibu tunggal suka main dgn botol kicap, betui ka?

worldonfire posted on 12-4-2012 02:10 PM

dengar citer ibu tunggal suka main dgn botol kicap, betui ka?
JohnnyDepp Post at 12-4-2012 14:07 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif


    minta2 nanti ada sorg dlm keluarga awak jadi ibu tunggal......pastu bolehlah awak tanya direct kat dia.........bongok punya soalan......{:beato

JohnnyDepp posted on 12-4-2012 02:11 PM

minta2 nanti ada sorg dlm keluarga awak jadi ibu tunggal......pastu bolehlah awak tanya di ...
worldonfire Post at 12-4-2012 14:10 http://mforum.cari.com.my/images/common/back.gif

dah ko pakar sex...thread seks sana sini...aku tanya ko la, mana tau kan...;P

jeygi posted on 12-4-2012 02:21 PM

nafsu tidak mngenal erti tempat,waktu,paras rupa @ pOn dOsa..
law da transang,tepi lOngkang pn jalannn..
waktu siang taw mlm operasi ttp jln..
brtudung ke x ke,cun ke x cun ke...jnji puas..
dOsa...jgn ckp ler..da ler dOsa brzina,dOsa buang ank lg...
ni la hakikatnye muda mudi zman skrang..
Page: [1] 2 3 4
View full: Pasangan Kekasih Bersetubuh Di Bawah Terik Mentari di Bangi!