Cerita-ceriti David Beckham

[Copy link]
Post time 3-2-2007 05:06 PM | Show all posts
kesian bekem...

dah jadi veteren...

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 4-2-2007 01:45 PM | Show all posts
sangap aaa tengok mamat ni, main masih camtu gak. nak harap set piece je power, gaya je lebih

Use magic Report

Post time 4-2-2007 05:37 PM | Show all posts
aku lebih suka tgk beckham main dgn mu. skil kurang tapi passing cun. tapi kalau pk logik la dia sgt bernasib baik kerana mampu memanfaatkan satu sahaja skil yang ada padanya. passing cun and free kick mantap . kalau la pemain malaysia boleh ada skil tu. passing cun dan penyudah mantap

Use magic Report

Post time 12-2-2007 11:11 AM | Show all posts
Originally posted by dariremus at 4-2-2007 05:37 PM
aku lebih suka tgk beckham main dgn mu. skil kurang tapi passing cun. tapi kalau pk logik la dia sgt bernasib baik kerana mampu memanfaatkan satu sahaja skil yang ada padanya. passing cun and fre ...

tuh la suke gak die ngan man u . tp x kisah la die main kat mana pon even padang blakang umah aku pon aku tetap sokong die eheh

Use magic Report

Post time 12-2-2007 06:58 PM | Show all posts
tapi die memang bagus dari sudut pass2 ni...sape boleh nafi...!!!
satu lagi dia ni jenis kuat semangat and rajin...
kutuk2 jugak...

Use magic Report

Post time 8-6-2007 09:54 PM | Show all posts
態eckham tempah tiket抂/b]

Aksi hebat menentang Brazil, Estonia buat McClaren senang hati

TALLINN: David Beckham menjadikan dirinya begitu berharga buat skuad England

Use magic Report

Follow Us
Post time 21-6-2007 01:51 PM | Show all posts
Beckham tetap ke Galaxy bulan depan

LOS ANGELES: David Beckham masih dijangka akan menyertai kelab Los Angeles Galaxy pada pertengahan Julai ini sungguh pun mengalami kecederaan betis pada perlawanan terakhirnya dengan juara baru Liga Sepanyol, Real Madrid.

Beckham menamatkan tempoh empat tahun bersama kelab Sepanyol itu Ahad lalu, dengan berundur pada babak kedua kemenangan 3-1 ke atas Mallorca yang mengesahkan gelaran La Liga pada hari terakhir musim.

Dia pada mulanya mengalami kecederaan betis kiri ketika bermain untuk England pada kelayakan Kejohanan Eropah 6 Jun lalu dan ia kembali sakit Ahad lalu.

揝aya rasa ia patah semula,

Use magic Report

Post time 6-7-2007 01:47 AM | Show all posts

hurm..

Beckham ne nak dkat ngan Hollywood jek ..

die kan dah ade isteri Hollywood ..

tu la pindah LA tuh ..

biar gmpaq cket name die lg kan ..

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 12-7-2007 04:30 PM | Show all posts

Use magic Report

Post time 17-8-2007 07:37 PM | Show all posts
Impressed Donovan hands Becks armband

Landon Donovan was so impressed by David Beckham's impact on the Los Angeles Galaxy squad he gave him the club captaincy.

Beckham wore the captain's armband at the Home Depot Center in Carson, California, on Wednesday night as he made a dramatic first start for his new team, scoring the opening goal and laying on the second for Donovan in a 2-0 SuperLiga semi-final victory over DC United.

'Landon asked to speak with me and I'm not going to say everything that he said because obviously it is personal,' Beckham.

'He said that it would give the team a big lift for him to hand me the armband and I am very honoured.

'I am very honoured that he felt the need to give me the armband and the fact that it would lift the players and the team.

'Hopefully I can do that but you saw the performance of Landon tonight. He's a great player and one of the best in this country and one of the best in the league.'

Donovan explained his decision to relinquish the captaincy was a simple one.

'I'm not stupid,' he said. 'He's been a captain for England, one of the better teams in the world.

'For me, it's not as important to wear the armband. I'm going to play the same way and act the same way towards guys whether I have that or not.

'I think it made him immediately part of the team in a real sense, not just on the field. I think guys looked at him differently, and he could say things to guys differently.

'I told him that if he was ready for it, I thought it was appropriate that he wear it and that I thought it would help us right now.'

Donovan believes the move produced immediate results as the Galaxy took on DC United for the second time in a week.

Last Thursday in Washington DC, the LA side had gone down meekly to a 1-0 Major League Soccer defeat, with Beckham unable to prompt a change as a 72nd-minute substitute.

On Wednesday night, Donovan saw a marked turnaround under Beckham's captaincy.

'He's a leader on the field and brings a lot out of everybody, including myself.

'When he's out there, he's so competitive. 'Edson, your ball, win it!', 'Abel, your ball, win it!'

'He likes to compete, he likes to win. If that's him at who-knows-what-percent of his real self, I can't wait until he's fully fit and his ankle is fully healthy.'

As for Beckham's 27th-minute curling free-kick that opened the scoring, Donovan added: 'It was something special.

'We all watch it on TV and you're like 'it can't be that good'. When I turned around I went 'Are you kidding me?' Unbelievable.'

Galaxy are now preparing for Saturday night's MLS encounter with the New York Red Bulls at Giants Stadium, where 55,000 tickets have already been sold.

Head coach Frank Yallop believes Beckham's performance against DC United will mean the England star will take the field this weekend with his place in the Galaxy squad fully cemented.

'We've all been waiting for that free kick,' Yallop said. 'It was good to see him on the field in the jersey and start the game. We feel he's part of us now that he's played.

'To get a goal to cap it off, it's a dream start for David. I'm very excited for him.'

[ Last edited by  toaster at 17-8-2007 07:38 PM ]

Use magic Report

Post time 18-8-2007 03:53 AM | Show all posts
beckham kalau balik semula ke man u mesti dia lagi legend..silap2 ada patung cam sir matt busby ...

hehe..since becham dah pi real madrid n now ke la galaxy...tak ramai dah dak2 esp gurl yg tergilo2kannyer...

huhu..nampak sgt dulu suka becham kat man u bukan sebab kualiti dia as a football player tapi sebab kemachoan dia

Use magic Report

Post time 18-8-2007 09:54 AM | Show all posts

Reply #351 Joe Hahn's post

ye ke tak ramai pompuan tergila2 kan dier? eheheh cuba tgk game galaxy, ramai gak pompuan dtg tgk dier..ye laa tgh famouss kat us kan...

Use magic Report

Post time 20-8-2007 12:38 AM | Show all posts
aku tak tau plak si mariah carey tuh minat kaka...........setau aku....dia minat dengan K.Sanbagamaran....

Use magic Report

Post time 20-8-2007 09:07 AM | Show all posts

gaya2 kacak spice boy di LA Galaxy..

Use magic Report

Post time 29-8-2007 04:39 PM | Show all posts
apa pun, tendangan bebas dia dasat ..

Use magic Report

Post time 29-8-2007 04:40 PM | Show all posts
keiii ...keeiii .....undefined

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 29-8-2007 04:41 PM | Show all posts

Reply #354 toaster's post

wooooow.....   backem di kelab baru

Use magic Report

Post time 31-8-2007 09:07 PM | Show all posts
and lagi skali he is out for 4-6 weeks..injured beb...
since dtg LA galaxy ni ..berapa kali je dia perform..
n he is out of England team for Euro 2008 qualifiying..

bini dia juga berjaca secure a place in ugly betty soap drama.. hihihi...

Use magic Report

Post time 1-9-2007 04:13 PM | Show all posts
Minah suka beckhem. Tapi minah tak suka bini beckhem. Macam plastik saja. Tapi beckhem ni bila bercakap macam tak reti bercakap. Macam ada kurang sikit. Tapi bila suruh dia main bola. Wa lau..... best sekali.

Use magic Report

Post time 1-9-2007 11:36 PM | Show all posts
si beckham ni mmg dgr cakap bini..semua decision bini buat, la ni mesti nyesal gi la galaxy...bukan main marah org, dia injured..most expensive ankle katanya

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

Forum Hot Topic

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-6-2024 09:08 PM GMT+8 , Processed in 0.070764 second(s), 39 queries .