Post time 26-9-2011 10:30 PM | Show all posts
harap2 adacam x puas dengar hongki nyanyi haritu...mabeles suara dia
twinkystar Post at 26-9-2011 11:16 AM

pastikan u kena wajib pergi gak utk mrk punya next konsert kalau ada

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 26-9-2011 11:08 PM | Show all posts
Post Last Edit by twinkystar at 26-9-2011 23:14
mgkn tambah lg ngan beg dia ilang tu,.. salah satu sbb kot.. tp bile org tanye dia ada ape2 masa ...
nzhass79 Post at 26-9-2011 14:35

a'a dengar2 beg hongki hilang..nak amek beg masa arrival tu dh x de
maybe hilang masa transit..hongki transit dua tempat..satu hong kong satu lagi kat mana tah..

Use magic Report

Post time 26-9-2011 11:23 PM | Show all posts
Post Last Edit by stanum123 at 27-9-2011 11:34

Anneyong..fan account me akan menyusul nnti yek..panjang berjela2 tp me kene edit  lagi..kepala masih ting tong teringat kat hubby2 Big Bang ku yg kini jauh di mata, tp dekat dihati..mau seminggu iollz moyan nih!! btw, stanum sgtttttt hepi dpt jumpa Kak Zue, Maksim, Hana Olijas, Suju, Sky, Aznee85, Amy, Limau, Oja, Bintangchomel & Kak Hadiff aritu..yg lain2 x sempat jumpa la... Owh! Trunk dongsengku!! sori la dear sbb onnie off hp..smpi epot br onnie on balik..bateri sekering2 nye! ehem, nnti kita gi Big show pulak ek...

Use magic Report

Post time 27-9-2011 01:15 AM | Show all posts
a'a dengar2 beg hongki hilang..nak amek beg masa arrival tu dh x de
maybe hilang masa t ...
twinkystar Post at 26-9-2011 11:08 PM

perkara paling takut bila flight ialah beg hilang.........
lagi2 artist nih tah2 ada brg berharga

Use magic Report

Post time 27-9-2011 01:15 AM | Show all posts
Reply 460# hadiff05
wahhhh dpt tgk PJM depan mata clear cam nih

Use magic Report

Post time 27-9-2011 08:29 AM | Show all posts
Reply 465# eddlisa_uyuk

ni dh kali ke 4 aku tgk PJM dpn mata aheheh....1st time masa di adtg gn SS501...siap dpt salam masa kat epot....2nd time kat Bkk...pastu kat epot lg..pastu kat KMW lak..hehehe rezeki...hehehehe lupa lak...dh kali ke 5 lupa masa ensore concert SS501 kat seoul aku pegi hehehehe gigih.....aku tumbs up kat PJM....fan service baeeek nya ..ekekek

Use magic Report

Follow Us
Post time 27-9-2011 08:30 AM | Show all posts
report from today's The Star

~~~~~~~~~~

Splash the K-pop
By SETO KIT YAN
skyseto@thestar.com.my

Seven South Korean acts put up an awesome performance during the Korean Music Wave 2011 at Stadium Merdeka.

YOU can’t argue with K-pop daebak (literally meaning K-pop is awesome or the best), a pop music phenomenon which is the rage here! Amid frenzied scenes of pop adulation, the Korean Music Wave 2011 concert underlined the genre’s popularity at Stadium Merdeka in Kuala Lumpur last Saturday night.

The biggest K-pop concert in Malaysia (to date), the screamfest was headlined by Big Bang’s Seungri and GD & TOP, and featured Park Jung Min, FT Island, U-KISS, Teen Top and girl group 4Minute.

The screaming never stopped as the seven sizzling South Korean acts wowed 10,000 K-pop fans made up of VIPs (Big Bang fans), Primadonnas (FT Island fans), KissMes (U-KISS fans), 4nias (4Minute fans), Angels (Teen Top fans) and Park Jung Min fans.

Oh what a night! Being the only female act, five-member South Korean girl group 4Minute strutted their grooves before a 10,000-strong audience at the Korean Music Wave 2011 screamfest.

Two local artistes, singer Alvin Chong and beatboxer Koujee, served as opening acts for the show, courtesy of joint organisers Galaxy Group, Proof Label and Tomato.M.

U-KISS members Kevin (speaking in English) and Dongho (speaking in Mandarin) also took to the stage as guest emcees joining Malaysian radio deejay Jeff Chin and DJ Young Kim of South Korea’s Arirang TV/Radio as hosts for the show.

The three-hour-long concert showcased some 30 hit Korean pop songs.

Fan girls waved various placards while loudly proclaiming their declarations of love like “I love you!” and “Marry me!” to which their idols responded with warm greetings that quickly endeared them to their very vocal supporters.

The show kicked off with five-member teen rock band FT Island (comprising Lee Hongki, Choi Jong Hun, Lee Jae Jin, Choi Min Hwan and Song Seung Hyun) singing Hello Hello, Love Love Love, Bad Woman, Bing Bing Bing and I Hope. As FT Island frontman Hongki expertly worked the crowd, fans screamed “Jeremy!”, the adorable character he played in popular K-drama series You’re Beautiful.

Coming here for the first time, six-member boyband Teen Top (comprising C.A.P, Chunji, L.Joe, Niel, Ricky and Changjo) did its best to impress with No More Perfume On You, Brushing, intro (47”) + Clap, Angel and Supa Luv.

Fan boys, who were probably outnumbered 10-to-1, had their turn screaming their lungs out for five-member girl group 4Minute (comprising Hyuna, Ji Hyun, Ga Yoon, Ji Yoon and So Hyun). Being the only female act, the luscious lasses strutted their grooves on Mirror Mirror, Heart To Heart, I My Me Mine, Muzik and Hot Issue.

Next up was seven-member boyband U-KISS (comprising Kevin, Dongho, Soohyun, Kiseop, Eli, AJ and Hoon) which got fans singing along to BingGeul BingGeul, Everyday, Never Land, 0330 and Man Man Ha Ni. The group was well-received considering the frequency of its visits here.

It’s been four years since Park Jung Ming last came to Malaysia with the now-defunct boyband SS501. On this solo visit, he won many hearts when he fished out a crumpled little love note from his pocket and read it aloud. Speaking in Mandarin and Malay, the lanky lad said he was elated to be in Malaysia and promised to do his best and went all out to please with Not Alone, Because It’s You, Every Day Is My Christmas, Missing You and Let Go.

By the time it was Big Bang’s turn to perform, the crowd was on their feet, with some perched on plastic chairs while others moved to the grass where they could bounce and groove freely.

Looking dashing in a suit, Big Bang’s Seungri got fans leaping with joy when he declared that “Malaysian fans are bagus”, then serenaded them with VVIP, What Can I Do and Strong Baby.

While the rest of the acts kept to a black-and-white theme, GD & TOP were a riot in their colourful outfits as they ran about the stage belting out High High, Oh Yeah and Knock Out. Making their debut performance here, the duo were pleasantly surprised that local fans could sing Korean songs.

A blast of pyrotechnics and golden streamers took the show to its grand finale but fans waited around to watch their idols being shuttled off in vans.

The show may be over but my ears are still ringing with fans screaming saranghae! (We love you), bogoshipoyo! (We miss you!).

Use magic Report

Post time 27-9-2011 08:31 AM | Show all posts
Reply 393# airwickss

ms jungmin nie sakan aku meroyan...lembik longlai tgk die senyum...

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 27-9-2011 08:39 AM | Show all posts
mamat kat depan tu kata lelaki yang dia kenal arr...kalo minat artis Korea lain malu nak n ...
Trunkk_ZZ Post at 26-9-2011 04:49 PM

diaorang p spore tuk FI...

Use magic Report

Post time 27-9-2011 08:41 AM | Show all posts
full fanaccounts semalam
neh cerita psl FTI jer..kalau me rajin me cerita psl yg lelain
dlm ...
twinkystar Post at 25-9-2011 14:10

oh hoooo bru nk quote tok polis kalu2 trnampak speed trap ai nyer resit tu, buat2 tutup mate ler yer... ai keja laki leh bg excuse kot time tu dh x ingat ape, yg taw tekan jer pedal minyak tu... seb bek x jem dr stadium nk ke mex tu, kalu x mmg sumer keta kena maki ftisland punye pasal

Use magic Report

Post time 27-9-2011 08:43 AM | Show all posts
NI pulak khas utk nzhass79...hhehehhehe

yg lain2 aku akn tempek kat fb....hehhehe
hadiff05 Post at 26-9-2011 09:19 PM

thanks dear.. sayang ko.. sape lg yg amik part jungmin sila kluarkan skrggg!!! cpttt!!!!..
aku dengar org citer jungmin gelek... aku nk part tu... TLGGG!!! sila mengaku sape amik tang tu...
atau sesape terjumpe, sila bgtau aku kat maner.. aku nk tgk sesangat.. aku dgr org dok sorak giler2 time tu...
dan tak ku sangka fans JM ramai giler mlm tu... yesss!!!! sukerrr

Use magic Report

Post time 27-9-2011 08:50 AM | Show all posts
report from today's The Star  

~~~~~~~~~~

Splash the K-pop
By SETO KIT YAN

muun Post at 27-9-2011 08:30

fans teen top bukan ANDROMEDA ker?

Use magic Report

Post time 27-9-2011 08:58 AM | Show all posts
tau takpe....pueh hati sesangat. walopon blk smlm mcm sardin lam monorel..hulur kaki jer te ...
adina80 Post at 25-9-2011 15:07

dina..al kiasahnya aku pegi jugak tgk konsert..ku gigih jugak jebat!!! sbb tak puas hati tgk sekejap je diaorg kt epot tghari tu...kak zue anta je aku balik umah, aku gi mentedarah kt umah jiran aku yg wat open haus tu pastu aku mandi sikit, trus start kete park kt erl..ingatkan nak gi naik bas sbb bas benti kt dpn monorail tp mmber cam haram je asyik call2 suh cepat, hangin pulak aku..trus beli tiket erl..15 min dh tercangak kt kl sentral...dgn pantasnya jalan kaki gi monorail sensowang tu..mcm tak percaya je beb aku jenjalan kt kl sensowang...smpi je kt maharajalela tu carik lak member nk suh tunjukkan kaunter tix, zaaaaasss, kuar duit beli tix 138 tu..pastu ingat pintu masuk dekat je..rupenya jauh ke blkg sanun..gigih aku jalan kaki...no fon ko ke atau budak2 carianz yg lain sumer aku dh tak hengat dah..semangat lain mcm bila dh jmpa GD, TOP ngan Maknae in person..fuuhhhh....best giler la..

Use magic Report

Post time 27-9-2011 09:02 AM | Show all posts
Reply 471# nzhass79

al kisahnya ramai budak2 chinese minat giler ngan jungmin...siyes ramai suka kt dia..time dia kuar je mcm sakai memasing....dah la crik kertas nk ckp melayu tersilap kertas...lama pastu bru terjmpa kertas tu..pastu sengih2 cam kerang busuk...comel je...haishhh...aku mmg x amik lgsg la video sbb nak menghayati lagu diaorg...kedit aku lak mlm tu habis sbb anak buah aku nak dgr BB nyanyi...ciskek betul...

Use magic Report

Post time 27-9-2011 09:07 AM | Show all posts
yup.... dengar2 camtu laaaaa.... zura bayangkan, ms dia start naik escalator, dia dh tunduk,...  ...
nzhass79 Post at 26-9-2011 16:38

lerr..tension kot dia beg ilang..mayb ade brg penting kan...sape x tensen...korang mmg  xprasan dia ke mase tuh...peminat pon takut kot ngan muke dia tuh sbb peminat x sorak...mcm phm je kan keadaan HK mase tuh..sian HK..

Use magic Report

Post time 27-9-2011 09:07 AM | Show all posts
yup.... dengar2 camtu laaaaa.... zura bayangkan, ms dia start naik escalator, dia dh tunduk,...  ...
nzhass79 Post at 26-9-2011 16:38

khenn?? masa hongki naik eskelator tu mcm tak caya je tu dia..org senyap je ckp 'hongki..hongki'..bila skali dia pandang hatas, trus senyap je weolls kt atas tu..mcm malaikat lalu je...sopan2 kan kita time tu..? pehtu start la tunggu sekor lagi kuar..jungmin...tetiba je kuar ikut blkg..hampeh tul...cam blur2 je weolls sbb terkejut dia kuar tang bilik vip..mamat galaxy pun tertipu...huhuhuhu

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 27-9-2011 09:10 AM | Show all posts
cantik2 gambo kat cni.... terang dan bersinar je mata haku
nzhass79 Post at 26-9-2011 11:06

zue..mano gmbr reramai? ntah2 ada sesat budak2 carianz kt sini..kita je tak kenal...huhu

Use magic Report

Post time 27-9-2011 09:13 AM | Show all posts
fans teen top bukan ANDROMEDA ker?
twinkystar Post at 27-9-2011 08:50

ntah... dgr mmg Angel kt tumblr pn byk Angel yg dok quote pic teentop ni

Use magic Report

Post time 27-9-2011 09:13 AM | Show all posts
Reply 473# SuJu

oit pegi jugak ker? ..sabo jek la...nape x call ? tak join ummu and the gang ker?

Use magic Report

Post time 27-9-2011 09:15 AM | Show all posts
ntah... dgr mmg Angel  kt tumblr pn byk Angel yg dok quote pic teentop ni
muun Post at 27-9-2011 09:13

rupanya Angel la ek?me selalu baca org panggil fans teen top andromeda..tapi yerla me bukan tau sangat psl dorg..cuma kadang2 cuci mata dgn anak2 ikan kaka muun neh..kiut miut jer

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

5-6-2024 07:08 AM GMT+8 , Processed in 0.065923 second(s), 39 queries .