CARI Infonet

Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: matz_rockz

anything to share,your thoughts,feelings anything under the sun....

[Copy link]
Post time 20-4-2009 12:37 PM | Show all posts
Originally posted by fatz at 18-4-2009 02:00
kalau rindu, bukak album la tot

tengok gambar kawin

good one

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 20-4-2009 12:44 PM | Show all posts
Semalam I gi ikut hb gi workshop dan jumpa his fren who was with his gf di sana. It got me talking abt this fren of his on our way home. Pelik lah. This guy, well his looks memang takleh make it. Then again looks - doesn't really matter rite. Cuma pelik, this guy already has a wife yet ramai sekali girlfreindsnya..kat JB pon sempat dia menggatal(masa kita kluar gi lumba kreta - sempat ???)  The gal he was with semalam is his gf dan nampak mcm well-to-do, ada her own sports car lagi. And this guy, ni most of the time, any time of the day he's always not working. Yet he claims he's a police officer. Tapi pelik, police officer slalu speeding. yang pelik, he perah duit from these girls and these girls are so blind and relent...  

Tulah dia yang pelik pada aku ni..pakai minyak senyonyong gaknya

Paling zalim, he's innocently playing this game when his wife at the other hand is pregnant and gonna give birth anytime soon..sigh..sedihnya... Entah eh...

Use magic Report

Post time 2-5-2009 10:38 AM | Show all posts
saja2 nak hilangkan boring sorang2 kat opis sekarang nie....  

Things that go bump in the night at Singapore varsity

THE National University of Singapore has put up a notice 'warning' students of a headless woman ghost
in the campus, reported Sin Chew Daily.

The signboard was spotted at the front of the university's Federal Building of its Bukit Timah campus.

According to the notice, many people had 'bumped' into the ghost in white wandering around the upper
quadrant of the building.

It also gives information on other spirits.

The notice also talks about the sounds of Japanese soldiers marching up and down the corridors and
lights being randomly switched on and off.

"There is also an elevator at the Zoology Department that operates on its own, which is operated by the 'resident spirit'.

"Chairs and tables would be thrown about in classrooms according to students who study late into the night," it reads.

A university spokesman said the signboard was one of nine along its Campus Heritage Trail that tell
the history and major events reported in the campus in the past to help visitors know more about the university.

Asia Paranormal Investigators founder Charles Goh said the Zoology Department building had
been taken over by the Faculty of Law and the haunted elevator no longer exists.
-The Star/ANN

Use magic Report

Post time 5-5-2009 09:58 PM | Show all posts

got from a friend.... cute kan??:P

Hi

kata mak,
KAWAN tu ibarat lebah,habis madu sepah dibuang.......

kata abah,
KAWAN tu umpama bunga ros, dipandang cantik dipegang
sakit.......

kata atuk,
KAWAN tu seperti air, terus mengalir.....

kata nenek,
KAWAN tu bak bulan, dipuja dan disanjung tp nun jauh di
sana ....

kate sedare,
kawan tu mcm makanan, kawan makan kawan!!

kata abang,
KAWAN tu seperti lembu, mengikut saje ape dikata........

kata kakak,
KAWAN tu tak ubah macam durian, bau je busuk tp sedap
dimakan....

kata adik,
KAWAN tu macam biskut, sekejap ade sekejap takde........

kata aku,
kawan tu tak kisahlah camner..
walaupun dia IBARAT LEBAH, UMPAMA BUNGA ROS, SEPERTI AIR,
BAK
BULAN, SEPERTILEMBU, TAK UBAH MACAM DURIAN & MACAM
BISKUT!!!

dia tetap kawan...
tau tak sebab ape???
sekali aku dah kawan ngan dia selamanye dia ttp kawan
aku...
itu cara aku berkawan..!! :-)
walaupun kita me mpunyai kekasih, tapi
teman tetap paling setia.
walaupun kita punyai harta yg banyak,
teman tetap paling berharga.

Use magic Report

Post time 6-5-2009 12:30 AM | Show all posts

Balas #1623 virgomal\ catat

tang teman, tapi mesra...mcmana pulak tu ek?.....

Use magic Report

Post time 6-5-2009 01:11 AM | Show all posts

Reply #1624 fatz's post

kalau dah teman... harus mesra kan???

Use magic Report

Follow Us
Post time 6-5-2009 02:00 AM | Show all posts

Balas #1625 virgomal\ catat

tu dah kira, teman tempat bermesra tu.....

Use magic Report

Post time 7-5-2009 07:42 AM | Show all posts

Berita Harian

Ekstra! : 7 Mei 2009         

TIP

JANGAN MUDAH CEMBURU

ADAKAH anda rasa terancam seandainya pakwe yang anda berkenan mempunyai seorang teman baik dan dia adalah seorang wanita, seperti anda?

Atau bimbangkah anda jika gadis yang anda cintai akrab dengan seorang lelaki yang dipanggil best buddy-nya?

Jika anda berada dalam situasi demikian, inilah beberapa perkara yang harus anda amati untuk mengelakkan hubungan anda daripada tergenjot sebelum ia bermula.

1. Usah iri hati

'Siapa dia tu, honey? Kenapa you kawan dengan budak perempuan dan tak pula ada teman baik di kalangan kawan-kawan lelaki you?' Soalan tuduh melulu begini usah anda amalkan.

Ada ke pakwe anda nanti terasa anda jenis yang mudah iri hati dan tidak mempercayainya. Belum apa-apa, nama anda pun sudah dipangkah daripada hatinya.

2. Kenalilah teman baiknya

Berterus-terang dengan makwe atau pakwe anda bahawa anda ingin menemui rakan baiknya untuk berkenal-kenalan.

Inilah juga masanya untuk anda perhatikan reaksi mereka. Adakah si teman baik tu menjeling-jeling pakwe atau makwe anda? Cuma, jangan melampau sangat membuat andaian yang belum tentu tepat.

Kerana mereka rakan karib, tentunya mereka mesra bergurau dan berseloroh. Pastikan anda juga mengenali teman baik pakwe dan makwe anda itu.

3. Jejaki sejarah mereka

Ketahui sejak bila mereka berkenalan dan anda juga boleh mencungkil rahsia daripada si teman tentang tabiat pakwe atau makwe anda. Pada masa yang sama, jika anda masih curiga, bolehlah anda tumpang bertanya kepada si teman:

'Er... you dengan pakwe/makwe I dulu... mengapa tidak sampai jadi kekasih?'

Dengan mengetepikan wasangka ini, anda mampu mengukuhkan hubungan anda dengan kekasih anda di samping mendapat teman baru.

Siapa tahu teman baik pakwe atau makwe anda itu boleh menjadi teman karib anda juga.

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 27-5-2009 08:37 PM | Show all posts
Daddy, how was I born?

A little boy goes to his father and asks 'Daddy, how was I born?'

The father answers, 'Well, son, I guess one day you will need to find out anyway!

Your Mom and I first got together in a chat room on Yahoo..

Then I set up a date via e-mail with your Mom and we met at a cyber-cafe.

We sneaked into a secluded room, where your mother agreed to a download from my hard drive.

As soon as I was ready to upload, we discovered that neither one of us had used a fire wall, and since it was too late to hit the delete button, nine months later a little Pop-Up appeared that said:

Scroll down...   

You'll love this .,.

'You got Male!'

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

28-4-2024 10:04 PM GMT+8 , Processed in 0.072997 second(s), 31 queries .