CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: Rahah

[Kakao tv/Netflix 2021] MAD FOR EACH OTHER - Jung Woo, Oh Yeon Seo

[Copy link]
Post time 11-6-2021 07:38 PM | Show all posts
ernniey replied at 11-6-2021 07:21 PM
My all time fav is reply 1988. Sgt dekat di hati iollss citer ni.sgt relate dgn good old days ki ...

i masukkan dalam list concept kepale i....hmm now list bertambah hahahaahhah

semalam list sell your haunted and teh aw school boleh strike off dah ...hahahaha

thanks.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-6-2021 09:37 PM From the mobile phone | Show all posts
mbhcsf replied at 11-6-2021 07:38 PM
i masukkan dalam list concept kepale i....hmm now list bertambah hahahaahhah

semalam list sell  ...

I pun baru nak start citer mad for each other ni dgn law school tu. dh abis senang sket nak tgk binge-watch. Heroin dlm law school tu pun ada belakon dlm reply1988 ni. Mad for each other ni baru start 1st epi sbb suka heroin dia klu rom com mmg menjadi hihihi
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2021 10:08 PM | Show all posts
ernniey replied at 11-6-2021 09:37 PM
I pun baru nak start citer mad for each other ni dgn law school tu. dh abis senang sket nak tgk bi ...

u binge jugaks ye.....hahahaha set set ni laa sabar je i ..yes tengoklah ....kesemuanya...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 12-6-2021 07:37 AM From the mobile phone | Show all posts
mbhcsf replied at 8-6-2021 01:17 PM
Ep 7

hahaha funny - okay citer ni ep 7 ni memang funny , Min Kyung tu the lady  with OCD  etc tu ...

Tak boleh la tak gelak tengok drama ni... padahal masa Minkyung cerita pasal ex bf dia tu serious je... lepastu dia tiru bunyi siren polis la, ambulance la...

Takde adab realtor tu... at least call la dulu... even orang yang takde illness pun terkejut kalau tiba2 orang nak masuk rumah...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 12-6-2021 07:39 AM From the mobile phone | Show all posts
mbhcsf replied at 9-6-2021 12:35 AM
ep 8 ni best  and critical

Dia ajak Noh pi makan ramyeon dengan dia  hahaha  lawak

Cashier 7e tu everywhere...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 12-6-2021 07:46 AM From the mobile phone | Show all posts
mbhcsf replied at 10-6-2021 07:30 PM
ep 9 ni best

wow sangat best

Yup... baguslah cashier tu ada masa Minkyung jumpa mak ex bf tu... at least ahjumma2 tu tau fact pasal Minkyung... dia bukan home wrecker...

Samantha pun membantu jugak... now dah tau siapa post pasal Minkyung tu...
Reply

Use magic Report

Follow Us
 Author| Post time 12-6-2021 08:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Actually bagus drama ni... tak semua perempuan tu jadi home wrecker dalam relationship... e.g dalam drama ni Minkyung xtau pun ex bf dia tu married man... kalau dia tau memang dia takkan couple dengan laki tu... tapi disebabkan ada sesetengah perempuan tau status laki tu married man & still couple ni la the reason orang akan think negative... netz fikir semua perempuan yang berkawan dengan married man ialah home wrecker... padahal netz xtau the fact... plus laki tu siap ugut lagi untuk spread gambar2... now mak ex bf dia pulak spread fake news pasal Minkyung... padahal dia perempuan jugak... jahat betul... sebab kaya yang dia tau settle guna duit je...
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2021 11:59 AM | Show all posts
Rahah replied at 12-6-2021 07:39 AM
Cashier 7e tu everywhere...

1. 7E, 2. Cafe
3. counter make ups
4. bar

kan....banyak dia keje part time kat tetempat ni ...hahahaha
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 12-6-2021 12:01 PM | Show all posts
Edited by mbhcsf at 12-6-2021 12:03 PM
Rahah replied at 12-6-2021 08:05 AM
Actually bagus drama ni... tak semua perempuan tu jadi home wrecker dalam relationship... e.g dalam  ...

tu lah bila half truth berlaku, bukan nyer mak cik mak cik kiah membawang tu nak tanya ke , soal -siasat,  selidik dulu apa konteks tapi terus bagi kata dua suruh dia move out - pepandai je - apa kuasa depa ada pun. sebab tu pengajaran pada diri i jgn dok jadi batu api atau gossipers yg enarikkekawan ke neraka and ended up depa yg kena jawab pada diri mereka sendiri, ini keje yg sangat merugikan.

so kesian Min Kyieng sebab dia jadi mangsa manipulasi - tengoklah ex bf  puny amak tu - dia nampak gang makcik 3 org tu nak ke arah depa, dia tukar conversation tu buat macam seolah olah Min kyong ni jahat lah etc .

minah ni pun satu - Noh pun marah dia juga - lain kali stood up lah , bela diri lah , jangan lari.

betullah, Min Kyeong menjadi Im Jugyeong sket masa tu ....hehehe


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 12-6-2021 08:09 PM From the mobile phone | Show all posts
mbhcsf replied at 12-6-2021 11:59 AM
1. 7E, 2. Cafe
3. counter make ups
4. bar

Hahaha...
Lawak je tengok kat semua kedai tu nampak dia...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 12-6-2021 08:19 PM From the mobile phone | Show all posts
mbhcsf replied at 12-6-2021 12:01 PM
tu lah bila half truth berlaku, bukan nyer mak cik mak cik kiah membawang tu nak tanya ke , soal - ...


Yup... usually macam ahjumma2 tu la... kita cepat judge orang... termasuk I jugak... tapi ahjumma2 tu semua cepat2 mintak maaf kan bila tau diorang salah...

Geram je tengok mak ex bf Min Kyung tu... padahal dia perempuan juga... ada anak perempuan... cuba fikir kalau anak dia pun kena abuse macam Minkyung...

Minkyung ada cakap u kenapa dia taknak explain kat ahjumma bawang tu... sebab diorang takkan percaya apa yang Minkyung cakap... itu realitinya... sebab kes2 macam ni biasa perempuan salah sebab diorang suka married man... padahal Minkyung bukan home wrecker...

BTW siapa Im Ju Gyeong?
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2021 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Ehhh best la drama ni kelakar, light2 je storyline je.good message too.epi mlm td jela ada romance sket dhla tgk kat tv jenuh duk halau anak haha.dh anak2 pun sangkut plk dgn citer ni.semua watak best even acik2 women assoc tu pun kelakar lahai haha
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2021 10:40 PM | Show all posts
I belum tengok lagi ep 11 and 12 ...hehehe..
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2021 02:57 PM | Show all posts
i dah tengok ep 11 and 12

aiyoo - agak sad episode lah  kedua dua ni - i tak tahu pulak yg detective Noh tu was married ke before? I see, ex - dia ni nakal lah buat cam tu, kesian Min Kyeong dah lah minah ni ade trust issues, this thing didn't help at all - dia sedih anjing dia kena poison dengan ex bf dia yg ganaz tu

my god - teruk sungguh Min Kyeong dipukul - wah jahat sangat lelaki tu.

Samantha and that girl - nice

makcik kiah mak cik kiah bawang sempat pulak dok intai  isk...macam2


but sad episode lah - kire.

Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2021 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts
mula2 ingat mcm x menarik sbb pelakon pun x kenal, sekali bila tengok ep1 terus mcm best & lawak
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 18-6-2021 10:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Rahah at 18-6-2021 10:29 PM
mbhcsf replied at 17-6-2021 02:57 PM
i dah tengok ep 11 and 12

aiyoo - agak sad episode lah  kedua dua ni - i tak tahu pulak yg detect ...


Sedih... tinggal finale je ni... tak tau apa jadi dengan relationship Min-kyung & Detective Noh...

Ex Hwi-oh cakap engaged je... diorang belum married lagi... president tu dengar rumours je kot pasal Hwi-oh married... sebab diorang tinggal serumah...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 18-6-2021 10:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Actually ex bf Min-kyung tu pun ada mental issues... kalau normal takde dia poison puppy Min-kyung tu... konon nak takut2 kan Min-kyung...
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2021 08:45 AM | Show all posts
Edited by mbhcsf at 22-6-2021 08:50 AM

episode finale ni  menarik dan simple benar penyelesaian kes polis and kumpulan sindiket dadah tu, so it was nicely concluded gitu.

scene kejar  mengejar tu best - dan memang pun ex bf Min Kyeoung  tu memang  evil lah.  MAsa Min Kyeong jumpa dia untuk selesaikan masalah  Detective Noh yg pukul dia last week, dia sanggup meracuni Min Kyeoung - he drugged her , memang teruklah. Nasib baik Detective Noh cepat sampai di tempat kejadian. guna GPS locator. Sebab he knew that the evil guy would definitely do something bad to her.

Then, pasal depa dua lah, she moved out from her flat, leaving everyone and suspens betulah babak babak  10 minit akhir drama tu. ade air mata, gaduh gaduh , hugged hugged.

So adalah garapan part time girl tu -  and samantha. - depa jadi artist - manager, So that girl nak jadi penyanyi.

yg gang  mak cik kiah semua tu - depa pun berjaya tukarkan nama flat depa kepada nama yg disyorkan Min Kyeung tu.


tapi ending yg simple, nice and menyenangkan mood. i mean they found each other , beza dengan first episode yg penuh kemarahan and suspicion  

i think  drama ni dari segi pelakon dan penghayatan lakonan bagus,plot yg simple , effective and kelakar.  
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-6-2021 09:52 PM From the mobile phone | Show all posts
mbhcsf replied at 22-6-2021 08:45 AM
episode finale ni  menarik dan simple benar penyelesaian kes polis and kumpulan sindiket dadah tu, s ...

Drama betul ye diorang ni... hahaha...
Sedih betul masa Min Kyung nak tinggalkan Detective Noh... ingatkan dia nak pukul orang yang langgar dia tu... rupanya wanted criminal...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-6-2021 09:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Done watching... seriously best... even simple & funny tapi ada mesej... puas hati dengan ending...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

4-5-2024 04:55 PM GMT+8 , Processed in 0.077107 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list