Pajakan Kereta Anda dan miliki Pendapatan Tambahan - Kereta,Kenderaan Bermotor & Aksesori - Hobi & Kehidupan - CARI Infonet -

CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

Facebook Login

Login by Facebook

Forum : Gosip |  Hiburan |  Isu Semasa & Politik |  Peristiwa |  Lawak & Santai |  Sukan |  Informasi |  Kesihatan |  Soal Jawab Agama |  Negeri & Negara
Wanita & Lelaki |  Cinta & Perhubungan |  Belia & Pengetahuan |  Komputer & Internet |  Hobi |  Buku & Penulisan |  Koleksi Gambar
Jual/Beli |  Maklum Balas |  CARI Rasmi |  Cari Contest
Search
View: 1942|Reply: 23

Pajakan Kereta Anda dan miliki Pendapatan Tambahan

[Copy link]
abangwaja12 This user has been deleted
Post time 31-7-2008 11:06 AM | Show all posts |Read mode

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Adakah anda tidak lagi mampu membayar ansuran bulanan kereta anda? atau anda ingin membeli kereta baru dan anda tidak mahu menjual kereta lama anda...

dari membiarkan kereta anda di tarik pihak bank dan nama anda blacklist, Jadi Pajakalah kepada kami, kami akan membayar wang kepada anda darirm900 - 1300 sebulan mengikut cc kereta.

Kami mencari Gen2, Waja, Perdana, Hinda City, dll.

Kami syarikat sewaan kereta. Hubungi saya untuk info 012 - 212 3320
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 11:21 AM | Show all posts | Share
ganjilnya
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 11:24 AM | Show all posts | Share
aku tak faham...........
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 11:35 AM | Show all posts | Share
takyah la.. kakak aku aritu pun dia pajak kan kat sewa kete.... habis jahanam kete dia baru je 6 bulan dia pajak.... gille rugi........ walaupun kompeni tu tak pernah skip bayar dia bulan2.. tp nak bela balik kete tu lagi mahal jdnyeee...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 11:37 AM | Show all posts | Share

Balas #4 prebetsabu\ catat

oh..nak buat keta tu jadi keta sewa   confirm kena lenjan cukup2 tu
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 11:39 AM | Show all posts | Share
kete sewe beb...
saman pekemende sumer owner tanggung..
lain le bley claim kat kampeni kete sewa tu...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 11:42 AM | Show all posts | Share
aku baru pajak satu pregio member aku..hikhik
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 12:04 PM | Show all posts | Share
yg memajak sedap ler..... dapat income bulan2.... owner jadi mangsa...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 12:11 PM | Show all posts | Share
Errr...Iswara Buruk aku leh pajak ke???
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 12:13 PM | Show all posts | Share

Reply #9 medangmru's post

ko pajak jadi prebet sapu kompom bley medd..
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 12:13 PM | Show all posts | Share
pergh..pajak kete ke??
kalau kete tu ilang terus, nganga laaaa jawabnye    
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 12:14 PM | Show all posts | Share

Balas #10 d34n\ catat

Kekekekekekeke....aku ada 2 kete...so pajak satu...satu lagi guna....dpt duit bulan2.....


Errr....Muto leh pajak ke???
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 12:16 PM | Show all posts | Share

Reply #12 medangmru's post

ko sanggup ke nak pajak lc ko medd..
kalo sanggup meh aku pajak dari ko, kekekekekekekeke...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 12:30 PM | Show all posts | Share

Balas #13 d34n\ catat

muto lagenda aku dean...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 02:38 PM | Show all posts | Share
tapi mmg syok...

keta yg paling pikap acceleration, paling laju adalah keta SEWA...heheh
aku penah sewa proton waja...
pergh...laju giler, 0-100kmh mmg sedap giler..berkokok-kokok tayar keta tu aku kerjakan...

pada aku keta paling laju adalah keta sewa..hehheeheh
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 02:41 PM | Show all posts | Share

Reply #14 medangmru's post

ooo..
ingatkan lc ko..
err..
ko nak tolak memurah legenda ko tu karang, roger2 aku arr..
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 02:44 PM | Show all posts | Share
org mesia ni kalau bukan harta diorang memang kasi belasah kaw kawww..
pikir 86x nak pajak memajak ni...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 02:53 PM | Show all posts | Share
huh....taknak la aku...kite sket punyelah baik jaga kete tuh..alih2 pajak pastuh hancur dikerjakan oleh penyewa...kwn aku penah pajak kete satria dia....skrg nih tgh menunggu org drpd syarikat besi buruk utk dtg menimbang kati kete dia....
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 02:56 PM | Show all posts | Share
Originally posted by takumi86 at 31-7-2008 02:44 PM
org mesia ni kalau bukan harta diorang memang kasi belasah kaw kawww..
pikir 86x nak pajak memajak ni...


nko pajak kat aku la vios nko tuh kumik....nnt aku akan belai dia sepertimana nko belai dia...akanku mod pasang pintu gull wing lagi...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 02:59 PM | Show all posts | Share
Originally posted by takumi86 at 31-7-2008 02:44 PM
org mesia ni kalau bukan harta diorang memang kasi belasah kaw kawww..
pikir 86x nak pajak memajak ni...


tu yg kete2 Gomen ni cepat nar rosaknya.....

Drebar bawak kete cam kete F1....tak hengat langsung...laju cam pelesit/..apa kisah...Bukan sindri punya....rosak antor kedai...minyak pun Pree...apa kisah minyak naik ke haper...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 03:01 PM | Show all posts | Share

Reply #19 tossee's post

ok jgn lupo pasang spoiler guna tiang pintu pagar tu toss...
seni tuuu....
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 03:04 PM | Show all posts | Share
Originally posted by d34n at 31-7-2008 03:01 PM
ok jgn lupo pasang spoiler guna tiang pintu pagar tu toss...
seni tuuu....


A'aa...nnt kumik dah takyah sesusah dah nak beli tiang pagar...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 04:18 PM | Show all posts | Share
mana tuan rumah...taknak bagi jaminan ker....aku berminat gak nih....
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 07:18 PM | Show all posts | Share
Aku nak pajakkan dusun durian nak tak???
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Pesanan penting Segala pendapat dan pandangan yang dikongsi di ruangan forum atau halaman yang berkaitan merupakan pandangan peribadi individu dan tidak sesekali mewakili pendapat/pandangan CARI. CARI juga tidak bertanggungjawab bagi setiap pandangan yang dikongsi. Oleh kerana forum beroperasi dalam waktu sebenar atau 'real time', CARI tidak, dan tidak dapat menapis sebarang bentuk penyampaian dari pengguna setiap masa, namun CARI menggalakkan setiap pengguna mengamalkan budi bicara serta budaya hormat-menghormati untuk tidak menggunakan sebarang perkataan yang menyalahi undang-undang, berbahaya, mengancam, kesat,mengganggu, memfitnah, kasar, lucah, mengeji, menceroboh privasi orang lain, bersifat kebencian, atau perkauman, etnik atau sebaliknya. CARI berhak untuk menahan dan/atau mengeluarkan mana-mana pautan yang berkemungkinan sebagai individu, entiti atau kumpulan yang berpotensi mewujudkan rasa malu dan fitnah. CARI juga berhak untuk menerima, edit dan / atau mengeluarkan apa-apa pautan yang dianggap tidak sesuai dalam mana-mana cara/keadaan/bentuk/situasi/kaedah.
Hosted by

Archiver|Mobile|CARI Infonet

4-7-2015 06:05 PM GMT+8 , Processed in 0.221937 second(s), 12 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

Quick Reply To Top Return to the list