Chinese
Facebook Login
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Hari Raya
Euro2016
Search
2324
View
23
Reply

Pajakan Kereta Anda dan miliki Pendapatan Tambahan

[Copy link]

Author: abangwaja12       Show all posts   Read mode

abangwaja12 This user has been deleted
Post time 31-7-2008 11:06 AM | Show all posts |Read mode
Adakah anda tidak lagi mampu membayar ansuran bulanan kereta anda? atau anda ingin membeli kereta baru dan anda tidak mahu menjual kereta lama anda...

dari membiarkan kereta anda di tarik pihak bank dan nama anda blacklist, Jadi Pajakalah kepada kami, kami akan membayar wang kepada anda darirm900 - 1300 sebulan mengikut cc kereta.

Kami mencari Gen2, Waja, Perdana, Hinda City, dll.

Kami syarikat sewaan kereta. Hubungi saya untuk info 012 - 212 3320
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 11:21 AM | Show all posts
ganjilnya
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 11:24 AM | Show all posts
aku tak faham...........
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 11:35 AM | Show all posts
takyah la.. kakak aku aritu pun dia pajak kan kat sewa kete.... habis jahanam kete dia baru je 6 bulan dia pajak.... gille rugi........ walaupun kompeni tu tak pernah skip bayar dia bulan2.. tp nak bela balik kete tu lagi mahal jdnyeee...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 11:37 AM | Show all posts

Balas #4 prebetsabu\ catat

oh..nak buat keta tu jadi keta sewa   confirm kena lenjan cukup2 tu
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 11:39 AM | Show all posts
kete sewe beb...
saman pekemende sumer owner tanggung..
lain le bley claim kat kampeni kete sewa tu...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 11:42 AM | Show all posts
aku baru pajak satu pregio member aku..hikhik
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 12:04 PM | Show all posts
yg memajak sedap ler..... dapat income bulan2.... owner jadi mangsa...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 12:11 PM | Show all posts
Errr...Iswara Buruk aku leh pajak ke???
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 12:13 PM | Show all posts

Reply #9 medangmru's post

ko pajak jadi prebet sapu kompom bley medd..
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 12:13 PM | Show all posts
pergh..pajak kete ke??
kalau kete tu ilang terus, nganga laaaa jawabnye    
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 12:14 PM | Show all posts

Balas #10 d34n\ catat

Kekekekekekeke....aku ada 2 kete...so pajak satu...satu lagi guna....dpt duit bulan2.....


Errr....Muto leh pajak ke???
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 12:16 PM | Show all posts

Reply #12 medangmru's post

ko sanggup ke nak pajak lc ko medd..
kalo sanggup meh aku pajak dari ko, kekekekekekekeke...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 12:30 PM | Show all posts

Balas #13 d34n\ catat

muto lagenda aku dean...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 02:38 PM | Show all posts
tapi mmg syok...

keta yg paling pikap acceleration, paling laju adalah keta SEWA...heheh
aku penah sewa proton waja...
pergh...laju giler, 0-100kmh mmg sedap giler..berkokok-kokok tayar keta tu aku kerjakan...

pada aku keta paling laju adalah keta sewa..hehheeheh
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 02:41 PM | Show all posts

Reply #14 medangmru's post

ooo..
ingatkan lc ko..
err..
ko nak tolak memurah legenda ko tu karang, roger2 aku arr..
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 02:44 PM | Show all posts
org mesia ni kalau bukan harta diorang memang kasi belasah kaw kawww..
pikir 86x nak pajak memajak ni...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 02:53 PM | Show all posts
huh....taknak la aku...kite sket punyelah baik jaga kete tuh..alih2 pajak pastuh hancur dikerjakan oleh penyewa...kwn aku penah pajak kete satria dia....skrg nih tgh menunggu org drpd syarikat besi buruk utk dtg menimbang kati kete dia....
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 02:56 PM | Show all posts
Originally posted by takumi86 at 31-7-2008 02:44 PM
org mesia ni kalau bukan harta diorang memang kasi belasah kaw kawww..
pikir 86x nak pajak memajak ni...


nko pajak kat aku la vios nko tuh kumik....nnt aku akan belai dia sepertimana nko belai dia...akanku mod pasang pintu gull wing lagi...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 02:59 PM | Show all posts
Originally posted by takumi86 at 31-7-2008 02:44 PM
org mesia ni kalau bukan harta diorang memang kasi belasah kaw kawww..
pikir 86x nak pajak memajak ni...


tu yg kete2 Gomen ni cepat nar rosaknya.....

Drebar bawak kete cam kete F1....tak hengat langsung...laju cam pelesit/..apa kisah...Bukan sindri punya....rosak antor kedai...minyak pun Pree...apa kisah minyak naik ke haper...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 03:01 PM | Show all posts

Reply #19 tossee's post

ok jgn lupo pasang spoiler guna tiang pintu pagar tu toss...
seni tuuu....
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 03:04 PM | Show all posts
Originally posted by d34n at 31-7-2008 03:01 PM
ok jgn lupo pasang spoiler guna tiang pintu pagar tu toss...
seni tuuu....


A'aa...nnt kumik dah takyah sesusah dah nak beli tiang pagar...
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 04:18 PM | Show all posts
mana tuan rumah...taknak bagi jaminan ker....aku berminat gak nih....
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2008 07:18 PM | Show all posts
Aku nak pajakkan dusun durian nak tak???
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2016 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.689709s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list