Author: miss_mulan77

Super Junior House 23 (MAMACITA)

[Copy link]
 Author| Post time 6-8-2011 12:06 PM | Show all posts
Post Last Edit by miss_mulan77 at 6-8-2011 12:27

[ENG SUB/HD/110805] Super Junior Waiting Room

cr abrendasubs @ yt

nih menerangkan aper sepatutnyer diorg wat wakakakakakak

[TRANSCRIPT/SUKIRA] What happened at MuBank Backstage?

110805 KTR Today’s Music Bank’s Backstage Story

Teuk: I’m so tired, I have no energy left.
Hyuk: Then let’s just talk a little bit. Our comeback stage today, today we had a comeback on Music Bank, right? In the middle, before we went on stage, we had a backstage interview.
Teuk: Yes, there was.
Hyuk: We were supposed to talk about our comeback.
Teuk: When we were rehearsing we planned it all out already, during rehearsals the correct thing to say was “The world is waiting for the world’s best idol group’s comeback, Super Junior!”
Hyuk: Then the members were supposed to go ‘waaah~’
Teuk: Then it would be “1, 2, 3, hello, we are Super Junior!”
Hyuk: And then all the stuff we were going to say afterwards was planned too. Afterwards I was supposed to say, “Leeteuk-ssi, what type of song is Mr. Simple?”
Teuk: “Ah, Mr. Simple is a song that wants to tell everyone to relax and live happily, Mr. Simple Simple is the best!”
Hyuk: And then the people beside him were supposed to go ‘ohhhh’.
Teuk: “Shindong, what are you doing?”
Hyuk: “A lot of people have said that they want to hear a little portion of the song, please sing a little part of it for us.”
Teuk: “Of course you have to sing it. 5, 6, 7, 8. Look, Mr. Simple Simple.”
Hyuk: It should have gone smoothly like that.
Teuk: We even rehearsed it three times.
Hyuk: There was a script, seriously. And, the third time that we did it was the best.
Teuk: Because it was a live broadcast.
Hyuk: And we’re very good at those types of things.
Teuk: Right, right.
Hyuk: We seriously did so well then. But then when it was time for the live broadcast, we were a little bit late in putting on our outfits, and we had to run over quickly before the song was over. Because we had to run quickly, Leeteuk didn’t finish putting on his suit, and while he was saying ‘Please give me my suit, my suit’ the cameraman announced that we were starting, and then the camera just came at us like that.
Teuk: Ah, so it just started like that.
Hyuk: So Leeteuk just came in like that without his jacket, just like that. It was a very messy start.
Teuk: After saying, “The world is waiting for the world’s best idol group’s comeback, Super Junior!” my mind went completely blank, my clothes weren’t even on properly, and all the staff members were like “What’s wrong, what’s wrong”.
Hyuk: Because you’re the leader, you’re supposed to say, “1, 2, 3, hello, we’re Super Junior!”
Teuk: Of course I have to say that..
Hyuk: Right, but then two seconds after everyone went ‘ohhhh’, Leeteuk turned to me and said, “Eunhyuk-ssi.”
Teuk: “Eunhyuk-ssi.”
Hyuk: “Eunhyuk, please, um, sing Mr. Simple for us once.” You didn’t even say that well. “Sing a little bit of the song for us”, that was so messy.
Teuk: In a split second all of the members became nervous.
Hyuk: The members became nervous, the writers and stylists, and cameraman all became nervous too.
Teuk: Because it was a live broadcast.
Hyuk: The staff were wearing earpieces, right? They were all saying, “Ah, why is it like this…”
Teuk: “Why is it so quick”, but then if you look, I was supposed to sing too but then I was too nervous and completely forgot to sing, and so that’s why right after the ‘Coming Soon’ bit the camera went away. If you saw my expression it would have been completely blank, like ‘huh? What’s happening?’
Hyuk: Ahahahahaha, that’s funny.
Teuk: The reason that I was like that, there’s no way Eunhyuk wouldn’t know, I met myself with a reporter and did an interview, I had to do it around 5 times.
Hyuk: When, today?
Teuk: Right, it was when Eunhyuk was somewhere else.
Hyuk: That has nothing to do with it, we had already practiced it, but after we went ‘ohhhh~’ you turned to me and said ‘Eunhyuk-ssi’. Oh seriously, this was the best part of the day, seeing Leeteuk’s nervous expression.
Teuk: It was the first time you saw it wasn’t it, this shows how tired I am.
Hyuk: Now everyone’s heard this story, try to find out the wrong things that happened.
Teuk: Try finding them again.
Hyuk: If you look, you can see right away that Leeteuk doesn’t have his jacket on.

c r e d i t s ;
Korean to Chinese Translation by 蝉儿
English Translation: giraffesque @ SPL
TAKE OUT WITH FULL CREDITS WITHOUT EDITING. DO NOT CREDIT YOURSELF!!!

slalu eeteuk ada jer mende yg dia ckp... nervous & tired nyer pasa aper plan sumer tak jadi.. hahahah

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Author| Post time 6-8-2011 12:52 PM | Show all posts
[TRANSCRIPT]110806 MBC Music Core Rehearsal w/Super Junior

During pre-record, other boys were on the stage, but Hyuk was still fixing his makeup. So, Siwon said “Eunhyuk ssi, Would u plz hurry?” ㅋㅋㅋ

Heenim also said “Hyukjae ya~ u’d better concentrate~” ㅋㅋ Shindong told Wook “Ryeowook ah, Say something(to Hyuk)!”

then Wook said shortly “Do quickly!” ㅋㅋㅋ LOL ㅋㅋ ELFs laughed at boys’ convo ㅋㅋ

During pre-record, Teuk said “Today We’ll pre-record twice. u know? Will u also come to 2nd pre-record later?” ㅎㅎ ELFs shouted “YESS!!!!!

Then Yesung said “U’ll have free time b4 2nd pre-record~ What abt taking a coffee at Yeouido?”

B4 music started, Heenim said “Step back!”, so boys did. Hyuk told Siwon “Siwonie who is handsome even while stepping back..”

Source: @the_Chess
Posted by: Destiny (sup3rjunior.wordpress.com)
TAKE OUT WITH FULL CREDITS
LWAYS CREDIT ‘SUP3RJUNIOR.WORDPRESS.COM’ AS WELL

budak2 sengal nih tak abis2 ekekekkekeke

Use magic Report

Author| Post time 6-8-2011 12:58 PM | Show all posts
Sharing Super Junior Mr-Simple MB

http://www.mediafire.com/?gbthobtacnrnmnx
97.2MB

Use magic Report

Author| Post time 6-8-2011 04:40 PM | Show all posts
Post Last Edit by miss_mulan77 at 6-8-2011 16:43

Super Junior - Super Man : ComeBack Stage 1/2

cr CrazyCarrot270 @ yt

kalerpul!! i like!! fanchant sangat daebak!!!

Super Junior - Mr Simple ComeBack Stage 2/2 HD

cr starwahida @ yt

sangat suke ngan outfit nih!!! nampak ceria..but still cameraman please ler pokes mase wookie dok nari tang kaki tuh alahai!!!! sangat suke time tuh!!!! hyuk siap tepuk lantai mase solo dance tuh siap bunyi retak ekekkeke suke suke

Use magic Report

Post time 6-8-2011 04:42 PM | Show all posts
colourful tul baju diorg arini... fanchant mmg daebak...

Use magic Report

Author| Post time 6-8-2011 04:52 PM | Show all posts
okeh harini punye tolong tepeks..
EDITED; mulan pn ade tepeks so ak edit aku pnye.hehhehe

dorg p ...
bottle_boy Post at 6-8-2011 16:39

sorry2 aku tak pasan ko dah tepek ekekekeke...

Use magic Report

Follow Us
Post time 6-8-2011 04:53 PM | Show all posts
daebak! best gile super man

Use magic Report

Author| Post time 6-8-2011 05:02 PM | Show all posts
colourful tul baju diorg arini... fanchant mmg daebak...
nickynisa Post at 6-8-2011 16:42

giler kan.. semalam Mr simple jer hari nih ngan superman pung ada fanchant gak.. giler kuat.. nih kes nak dpt hadiah no tepon eeteuk kot wakakkakaka... Eunhae Special MC tuh next week.. diorg record tuk next week gak.. pelik gak minggu depan diorg tak dok ker?

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 6-8-2011 05:40 PM | Show all posts
Post Last Edit by nickynisa at 6-8-2011 17:41
giler kan.. semalam Mr simple jer hari nih ngan superman pung ada fanchant gak.. giler kua ...
miss_mulan77 Post at 6-8-2011 17:02

smlm ramai elf xleh masuk sbb da pnuh kan.. arini camne?? full house lg ke?? fanchant mmg mantap la.. best2.. eunhae mc next week.. pre-record mucore arini sbb next week diorg (n artis2 laen) t'libat ng incheon korean wave festival..

Use magic Report

Author| Post time 6-8-2011 06:17 PM | Show all posts
[날이] 110806 불명2 규현(super junior Kyuhyun)&손호영 거짓말

credit 13hahi

sangat sooothing!!! aku suke!!

Use magic Report

Post time 6-8-2011 08:22 PM | Show all posts

cr CrazyCarrot270 @ yt

kalerpul!! i like!! fan ...
miss_mulan77 Post at 6-8-2011 04:40 PM

mmg 2-2 perf hari ni DAEBAK + JJANG!! aku dah xtau nak ckp mcmaner. even aku kurang berkenan dgn suar kyu masa perf Superman (perkara berlaku smlm masa perf Mr.Simple) sbb aku rs suar tu lg sesuai dgn heechul yg berjaket pink!! tp secara keseluruhan mmg best giler. aku depan lappy terlebih gula jer tgk dorg!! sampai kan dah x heran dgn org dok tweets kat twtr. aku langsung la xleh alih kan mata dr screen ni tgk dorg... perf hari ni lebih SUPERB dr semalam. serba serbi pun perfect; outfit, performances, cameramen, stage, fanchant, yada yada yada... mmg tak terkata la dgn perf dorg hari ni!! fanchanting hari ni lebih bagus dr smlm sbb ada yg lain dr yg sepatut nyer. aku dpt rs yg whole studio tu di konker dek ELFs, nak runtuh jer dinding dgn fanchanting!!!

xsabar nak tngu inki esok, sure lg best!! selalu nyer mcm tu la kan!!

Use magic Report

Post time 6-8-2011 08:23 PM | Show all posts
[날이] 110806 불명2 규현(super junior Kyuhyun)&손호& ...
miss_mulan77 Post at 6-8-2011 06:17 PM

aku pun suka jugak. even kyu x menang, tp mmg best!! even audience pun enjoy dgn perf kyu & hoyoung. and suara dorg berdua ni lebih kurg jer kan...

Use magic Report

Author| Post time 6-8-2011 08:38 PM | Show all posts
mmg 2-2 perf hari ni DAEBAK + JJANG!! aku dah xtau nak ckp mcmaner. even aku kurang berkenan dgn ...
rukiaichigo Post at 6-8-2011 20:22

dak2 suju pung nampak superb gak hari nih.. maybe smlm first stage diorg maybe nebes kan... hari nih cam lelax sikit aku tgk hyuk dok tersengih jer..ekekeke peh tuh ada satu part aku tgk siwon ngan min2 cam berlanggar kot ekekekek... mase lagu Mr Simple... kli nih aku pasan diorg punya position berubah2 sampai aku dah naik pening nak kesan sorang so aku tgk je ler saper yg kameraman pokes.. harap2 inki esok ok.. tapi mase bonamana tahun lepas inki nyer kameraman pun cam hazab sikit.. huhu harap2 ok ler kali nih.. stage pung aku tak sabo nak tgk...

IM2 aku baru tgk cut jer ekekekek.. tapi sangat suke performance diorg.. satu lagi IM2 nih kalau pestime masuk emmang susah sikit nak menang.. tak per banyak peluang lagi.. tp kyu nampak dorky kat sini hahahahahaa

Use magic Report

Post time 7-8-2011 05:43 AM | Show all posts
Waahhhh Page 6 suda.. lme x on Cari bz memanjang ngn fb je huhuuu~
aku duk tggu strong heart suju je neh.. weee ~

Use magic Report

Post time 7-8-2011 01:37 PM | Show all posts
Reply 133# miss_mulan77

a'ah, lagu dorg kali ni semua pun ada part yg dpt duduk depan. so kiter3 ni la yg pening dok spot biased masing2 kat celah maner!!!   tu la, aku pun harap inki ptg ni better dr mubank & mucore. dah la dorg semalaman penat giler. dr smlm siang g rehearsal mucore, lps tu perf mucore, lps tu berkejar nak g open concert, tgh2 mlm sambung recording mocure utk next week!!! aku yg cuma tgk jadual dorg pun dah terbeliak mata!!   

nmpk comel jer heechul time ni smlm!! gigih la aku buat gif!!!

aku pun IM2 cuma tgk perf & cut kyu jer. pg td baru jer hbs donlot full show. tp rasa nyer xkan tgk full kot. hahahaha ~ nak tgk muka nampyeon den jer pun, tu psl la gigih donlot full show. dah la satu episode smlm nak cecah 1G!! terima jer la kan!!   a'ah, kyu nmpk sgt dorky dlm Im2. dia pun ckp dia terlebih nerbes sbb ni la 1st time dia join variety show sorg2, selalu nyer ada jer hyung2 dia yg join sekali!! yup, aku pun harap lps2 ni kyu dpt la menang dlm IM2. tp kalo dia x menang pun aku xkesah asalkan dpt tgk muka dia dlm show!!

hahahahaha ~ comel jer kyu!!!

Use magic Report

Post time 7-8-2011 01:51 PM | Show all posts
Reply  miss_mulan77

a'ah, lagu dorg kali ni semua pun ada part yg dpt duduk depan. so kiter3 ni  ...
rukiaichigo Post at 7-8-2011 13:37

nape eh time lagu superman siwon just appear lebih kurang seminit je?lps minit 1.12 terus dia xde...kt mubank ngan mucore..dua2 dia just muncul sekejap je....dh ade org spot siwon ilang ke or just ak je nh huh yg ketinggalan ketapi eh...

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Author| Post time 7-8-2011 02:10 PM | Show all posts
nape eh time lagu superman siwon just appear lebih kurang seminit je?lps minit 1.12 terus dia xd ...
akiraAlisya Post at 7-8-2011 13:51

memang dia kuar lepas part dia dlm superman.. tak tau aper ker sebabnyer.. samada dia tak sempat nak praktis ngan dak2 nih kot.. tapid ia still ada lagi kat tepi stage sampai abis performance tuh...

sharing DL link Musical semalam
Super Junior - Mr. Simple (97MB)
http://www.mediafire.com/?9jf62d6y61tf9ib

Super Junior - SUperman ( 66MB)
http://www.mediafire.com/?ywxw59ybivcdb6i

Use magic Report

Author| Post time 7-8-2011 02:28 PM | Show all posts
Reply  miss_mulan77

a'ah, lagu dorg kali ni semua pun ada part yg dpt duduk depan. so kiter3 ni  ...
rukiaichigo Post at 7-8-2011 13:37

ada ker yg Kyuhyun nyer cut ajer? mean performance dia kat IM2... aku mls ler plak nak DL yg full nih.. hazab lappy aku nanti... ekekekkee

Use magic Report

Author| Post time 7-8-2011 04:26 PM | Show all posts

Super Junior - Mr. Simple : ComeBack Stage 2/2

cr CrazyCarrot370

Use magic Report

Post time 7-8-2011 04:39 PM | Show all posts
comeback stage diorg kat inki plg daebak

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

11-5-2024 01:50 AM GMT+8 , Processed in 0.192893 second(s), 41 queries .