JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
109052
View
984
Reply

Ini Luahan Hati Isteri Kedua Rahim Sepahtu, Dedah Mengapa Dia Kahwini Rahim

  [Copy link]

Author: zaharin11223       Show all posts   Read mode

Post time 28-2-2017 09:33 AM | Show all posts
yg tinggi kesabaran adalah 1st wife dia..
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 09:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Pakai seksi pun muka tetap kampung
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 09:37 AM | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 28-2-2017 08:15 AM
Acah2 ozlyn n johan jugak ni.. Nntikan cter Sarah n sari yanti lak dpt al-Quran ke tidokk

ku tak rasa si sarah akan wat menda camtu...all these while pon hidup dia agak private...takat yg tunjuk kat IG tu je la kalo ada pon...yg ober acah2 humblebrag begini tader rasanya...pendapat aku laa..ehehe
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 09:44 AM From the mobile phone | Show all posts
pembimbing??? hmmmm baju ko kak
nk terkuar buahan & suar nk npk pukis

bimbingla sgt
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 09:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Alah.. Rahim je pun
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 09:55 AM | Show all posts
okay lah tu..bantu-membantu menambahkan ummat islam nanti..kalau mampu apa salahnya
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 09:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Muka mcm azrinaz mazhar hakim
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:01 AM | Show all posts
x padan ngan gemok, bini 2
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:04 AM | Show all posts
rahim ni buat lawak gelak sndiri..
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Rahim pernah kawen ada anak kan..pastu cerai kawrn dgn bini 1st skrg..bini 2nd ni perkahwinan ketiga la kan..
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:07 AM | Show all posts
motif nk luahkn perasaan gini..? mengharapkan ada majlis sanding besar2an mcm shuib sarah ke..??
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:13 AM | Show all posts
mey12 replied at 28-2-2017 09:25 AM
nah iols belanja sikit gambar bini first dia.

Pernah terjumpa rahim and bini first heols and lepas tu kitorang selpie (adek meols yang nak), bini first ni ada bau ketiiii sikit. Time tu lah.
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:15 AM | Show all posts
up la laki ko setinggi langit..
dapat adik lagi baru tau nak pandang bumi..
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:15 AM | Show all posts
Ya Allah lahaiiiiiii...xbleh blah.nak2 up jgk
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:15 AM | Show all posts
izamasha replied at 28-2-2017 10:05 AM
dulu minat rahim sejak tahu dia kawin lagi .. kurang minat dah
sian kt isteri no 1 .. pernah jumpa  ...

ko dah kenapa minah
biar la dia berbini dua
ko minat ke tak ada rahim kisah kihkih


Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:17 AM From the mobile phone | Show all posts
rahim x pernah kelakar
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:18 AM | Show all posts
Memasing nempek glamour suami. Dok up suami saya paling beriman tapi bini haukkk terdedah
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Gelinyaaaaa la nak puji laki pon xyahla kecoh2 Kat Internet. Satgi Dah Ceria Jgn plak ckp laki ko beli spender pon xmampu kang
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:29 AM | Show all posts
pemikir??dalam radio xdengar macam berfikir pun.. dengar macam dia yg paling tak guna otak sekali dalam tiga tiga tu

mmg la dia sabar dengan ko..dia nak badan gebu ko tu. nanti dia xnak, tgk la sabar lagi ke tak
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:30 AM | Show all posts
Alah kawen baru setahun mmg la
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
1.949126s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list