JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
109048
View
984
Reply

Ini Luahan Hati Isteri Kedua Rahim Sepahtu, Dedah Mengapa Dia Kahwini Rahim

  [Copy link]

Author: zaharin11223       Show all posts   Read mode

Post time 28-2-2017 10:32 AM From the mobile phone | Show all posts

Cuba kalau rahim tu mesken..keje despatch je..ade ko nak??
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:35 AM | Show all posts
mcm ni pun nak up ke...errrrr tgk laki ni mmg down terus lahhh
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:38 AM | Show all posts
NazRysha replied at 28-2-2017 10:15 AM
ko dah kenapa minah
biar la dia berbini dua
ko minat ke tak ada rahim kisah kihkih

tolong jaga bahasa anda ...

maaf kalo tulisan saya menyinggung perasaan orang

Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:39 AM | Show all posts
dah kenapa bini2 pelawak sibuk nk up kisah laki masing2?? bini amer raja lawak xnk up ke pasal laki dia?

aku tengok bini2 pelawak ni dah mcm bini2 player bola pula..semua nyer bajet2 hot n vassss gitteww..
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:40 AM | Show all posts
kakiseboksebok replied at 28-2-2017 10:13 AM
Pernah terjumpa rahim and bini first heols and lepas tu kitorang selpie (adek meols yang nak), bin ...

bau ketiiii? omg malunya uolls. bini dia selekeh ke kat luar? tengok gambar selekeh je.
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:44 AM | Show all posts
alahaiii.. nak jugak upkan tok laki... yg kolin je asyik berhimpit gi majlis dan rapat dgn kengkawan rahim kan?.tp iols suka je tgk diorang ni, sbb bini no 2 rahim ni sedar diri tu isteri nombor 2.. elok je berbaik2 dgn kak long.. atleast xdelah bertekak kat insta, berebut2...tp xtau la belakang socmmed camne..kikii yg kena pukul dengan rahim tu si kolin ke yg nombr 2 ni ek?
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:44 AM | Show all posts
zeed replied at 28-2-2017 10:07 AM
Rahim pernah kawen ada anak kan..pastu cerai kawrn dgn bini 1st skrg..bini 2nd ni perkahwinan ketiga ...

oh maksudnya yg iols upload tu bini second la ye? now pasang bini lagi? wow sangat rahim uolls.
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:46 AM | Show all posts
izamasha replied at 28-2-2017 10:38 AM
tolong jaga bahasa anda ...

maaf kalo tulisan saya menyinggung perasaan orang

poyonya kau minah


Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Pemikir? Kahkah
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:48 AM | Show all posts
mey12 replied at 28-2-2017 10:40 AM
bau ketiiii? omg malunya uolls. bini dia selekeh ke kat luar? tengok gambar selekeh je.

Apa yang chuols tengok dalam gambar tu, mcm tu lah kat luar. Tp bini 1st ni dah banyak upgrade. Cuba cari gambar masa mula2 rahim masuk industri. Kepam habis
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:49 AM | Show all posts
bini 1st xcantik
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:49 AM | Show all posts
mokcikKSKB replied at 28-2-2017 08:19 AM
Gigih nk up diri  
Xmo kalah ngan bini pelawak2 lain..kesah pulak org

kan hahaha nak jugak interframe tu, gigih juga dik lily ni
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:52 AM | Show all posts
seri_mawr replied at 28-2-2017 09:14 AM
selepas tgk gamabr lily yang seksi bawah tu....

aku mcm musykil dgn ayat   " seorg pembimbing yan ...

hehe mungkin ada sambungan ayat tu..
"seorang pembimbing yang baik..kerana sentiasa menyokong saya walaupun saya merepek dan seksi"
terasa keji jap iols lepas cakap gitu
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:53 AM | Show all posts
miemiecha replied at 28-2-2017 08:43 AM
tahniah le dah berbini dua..

semoga kekal selamanya, sbb dah cm abah yek..

tu la tu
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:54 AM | Show all posts
tang_ginger81 replied at 28-2-2017 09:33 AM
yg tinggi kesabaran adalah 1st wife dia..

ini betul, dia yang setakat ni tinggi kesabaran sebab tak keluar lagi cerita bertarik rambut kat mana-mana. eh ke ada
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:58 AM | Show all posts
lolita737 replied at 28-2-2017 10:39 AM
dah kenapa bini2 pelawak sibuk nk up kisah laki masing2?? bini amer raja lawak xnk up ke pasal laki  ...

bini amer raja lawak sibuk bisnes kot, takde masa dia nak up kisah laki dia.
tapi ok jgk kalau tak, nanti kena kutuk pulak sebab laki dia pelawak tak lawak.
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:59 AM From the mobile phone | Show all posts
abangadek replied at 28-2-2017 10:49 AM
bini 1st xcantik

Pdn la ngan rahim tu..
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 10:59 AM | Show all posts
kak lily pun nk glamor jugak uolsss...
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 11:01 AM | Show all posts
kakiseboksebok replied at 28-2-2017 10:48 AM
Apa yang chuols tengok dalam gambar tu, mcm tu lah kat luar. Tp bini 1st ni dah banyak upgrade. Cu ...

tapi rahim pun tak semenggah. dah banyak duit, ada jela perempuan sanggup nak mengepit heols. huhu
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 11:07 AM | Show all posts
dah kenapa bini2 pelawak skrg ni sorang buat luahan?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.105781s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list