JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
109049
View
984
Reply

Ini Luahan Hati Isteri Kedua Rahim Sepahtu, Dedah Mengapa Dia Kahwini Rahim

  [Copy link]

Author: zaharin11223       Show all posts   Read mode

Post time 28-2-2017 11:07 AM | Show all posts
mey12 replied at 28-2-2017 11:01 AM
tapi rahim pun tak semenggah. dah banyak duit, ada jela perempuan sanggup nak mengepit heols. huhu ...

Rahim je tak upgrade2. Tp tetap ada bini no 2.
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 11:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Penyabar la sangat
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 11:19 AM | Show all posts
lolita737 replied at 28-2-2017 10:39 AM
dah kenapa bini2 pelawak sibuk nk up kisah laki masing2?? bini amer raja lawak xnk up ke pasal laki  ...

khennnnn...nampak mcm dorang fefeeling WAGS gitu.....walaupunnnnn....

Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 11:22 AM | Show all posts
kakiseboksebok replied at 28-2-2017 11:07 AM
Rahim je tak upgrade2. Tp tetap ada bini no 2.

tulah power of money. hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 11:26 AM From the mobile phone | Show all posts
kakiseboksebok replied at 28-2-2017 11:07 AM
Rahim je tak upgrade2. Tp tetap ada bini no 2.

Rahim kena upgrade siket la. Bagi kurus putih ke. Baru nampak wangi. Betul tak.
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 11:29 AM | Show all posts

dah katanya srupa ABAH dia..
same lah tu.. babah n anak nya...
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Memang la dia terpaksa upkan diri pasal dia x pernah dibawa ke majlis, yg sentiasa dibawa adalah bini 1st tu ha. Kesian
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau johan tanye ozlynn kenapa huruf ba baris di atas bukan di bawah. Si rahim ni tanya kat bini dia kena huruf jim xde mata. Sebab itu jim mata toncing.
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 11:30 AM | Show all posts
kakiseboksebok replied at 28-2-2017 10:48 AM
Apa yang chuols tengok dalam gambar tu, mcm tu lah kat luar. Tp bini 1st ni dah banyak upgrade. Cu ...

kaknab ingt sgt waktu bru2 masuk raja lawak krew ke umah dia dan bini dia keluar...rahim siap peluk bahu bini dia lg....bini dia mcm org asli je chuollsss....tak tau la klu dh upgrade super gini...atau bini yg first2 sebelum bini first yg ini..??
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
mey12 replied at 28-2-2017 10:44 AM
oh maksudnya yg iols upload tu bini second la ye? now pasang bini lagi? wow sangat rahim uolls.  ...

Bini 1st dari perkahwinan kedua..
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 11:38 AM | Show all posts
dah cerai nt jgn lupa cterkan semua pasal laki korang ade skendellll, laki korang x bg nafkah, laki korang x bg jumpa anak2.

oh ye jgn lupa kuar melodi ye, bsama spek itam n selendang nampak rambut.
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 11:44 AM | Show all posts
kadang kadang kelakar je baca ig bini bini rahim ni..dlm diam dua dua cuba nak tunjuk yg mana rahim sayang lebih..yg bini pertama siap uplaod video rambut basah lagi..seksi gak la..
lepas tu dok perli memerli ..nak ckp terang terang takut kat rahim agaknya..
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 11:58 AM | Show all posts
rahim ni la merosakkan pic kawin si jep dengan dia punye selekeh tak butang baju melayu, dengan body language yg pose nampak busuk gitu.
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 12:07 PM | Show all posts
First wife Rahim
isteri rahim hotliips (4).jpg
isteri rahim hotliips (5).jpg

Dah upgrade dah

Dah upgrade dah
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
mieymiey replied at 28-2-2017 12:07 PM
First wife Rahim

Malangnya inilah yg bersusah susah dulu. Bila senang ada yg baru oppss
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Brp umur dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 12:13 PM | Show all posts
Pink59 replied at 28-2-2017 12:12 PM
Malangnya inilah yg bersusah susah dulu. Bila senang ada yg baru oppss

Dedulu mampu yang ini jer (berbekalkan diri sendiri yang ala kadar). Dah laku femes berduit, ramai la yang menghurung
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 12:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Berlumba2 nak up laki masing2. Coiii
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 12:27 PM | Show all posts
bambimo replied at 28-2-2017 08:36 AM
amboi...amboi..amboi...
buka agama tu baca ke buat halau hantu????

lawakkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 28-2-2017 12:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg pertama mane.. Hehe
Nak compare sat
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.118763s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list