JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
97232
View
1503
Reply

RUPANYA HUBUNGAN INTAN DAN IBU PADA BEKAS SUAMINYA BAIK2 AJA. (POST #1281). SAPA TU YG GEMAR BENO MEMBURUKKAN INTAN?

  [Copy link]

Author: misslinkpk85    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 22-12-2018 11:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Uit malam ni intan dgn si jering tu kat event yg sama ke??
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2019 02:33 PM | Show all posts
shahirakay replied at 3-12-2018 04:23 PM
eh i nak OT kejap. nak tanya kot sesape tau kan. zura madu king coco tu dah kadi ex madu ke? i denga ...

meols pun nk tahu jugak pasal ni sbb kalau tengok kt ig zura takde pun post dgn somi.. ig somi pun post gambar dgn coco je sokmo
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
tgk kat ig jering die dh preggy
Reply

Use magic Report

Post time 6-1-2019 05:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Alyazahra replied at 4-1-2019 12:58 PM
tgk kat ig jering die dh preggy


Oo ptut lah si kude ni tak celeb besday dekmok.. Igt kan nak tunjuk sgt lah hasil xbahagia 2thun ngan intan sampai besday dekmok pn xnk celeb.  Rupanye nak dpt anak baru.. Terus anak lama kene ketepikan.. Siann
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.104024s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list