Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
140328
View
1796
Reply

Makin Melampau2 Bekas Isteri Pemuzik Ude yg Bernama Intan Liana Ni. Tak Cukup Jadi Model, Tawaran IG Review, Kini Jadi Usahawan Tudung Kepunyaanya, Lawa by Bonda

  [Copy link]

Author: misslinkpk85       Show all posts   Read mode

Post time 18-7-2019 09:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Makin hebat intan..siapa sangka dari suri rumah setia pecaya pada suami akhirnya berubah 360 darjah..hat ngata dia suri rumah dh jd suri rumah..hahhaa..kifarah cash Allah bayar..zalim sgt. Doa org teraniaya di makbulkan
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-7-2019 01:34 AM From the mobile phone | Show all posts
suterabiru123 replied at 18-7-2019 09:28 PM
Makin hebat intan..siapa sangka dari suri rumah setia pecaya pada suami akhirnya berubah 360 darjah. ...

Sronok tgk kifarah brjalan satu2 kan. Sonok jd surirumah yizreen?
Reply

Use magic Report

Post time 24-7-2019 09:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Intan semakin cantik
Suka dgn semangat dia
Inspirasi sangat rasa
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2019 02:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah
Sesuatu yg berlaku menjadikan dia lebih kuat.
Pasti ada hikmah yg terindah Allah nak berikan disebalik kejadian
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2019 07:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Best jer tgk intan skrg. Drive pun kete berlambang merc. Hebat
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-7-2019 02:18 PM From the mobile phone | Show all posts
meteorspeed replied at 26-7-2019 07:27 AM
Best jer tgk intan skrg. Drive pun kete berlambang merc. Hebat

Yeke chuols. Sapa punye merc. Intan nye atau dia pnjm org.
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2019 09:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Suka tgk intan skrg. Tgk skrg lebih yakin n happy.Stay positive intan. Semoga bisnes awak maju.murah rezeki awak n anak2.nasib manusia ni xde siapa yg tau.
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2019 07:28 PM | Show all posts
misslinkpk85 replied at 26-7-2019 02:18 PM
Yeke chuols. Sapa punye merc. Intan nye atau dia pnjm org.

Tak pasti tp dia g Johor drive kete tue. Ada kat IG strories dia Selm rasa nyer..sambil drive sambil makan. Kawan dia amek boomerg dia drvie
Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2019 10:47 PM From the mobile phone | Show all posts
meteorspeed replied at 26-7-2019 07:27 AM
Best jer tgk intan skrg. Drive pun kete berlambang merc. Hebat

Makan ati la jering. Silap meroyan
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 05:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by PRomo4Good at 29-7-2019 05:59 AM

Alhamdulillah syukurlah. Dalam masa yang agak singkat dua tahun lebih kurang tu kira singkat melalui duri2 selepas diketepikan tanpa sebab, namun misi #bondabangkit membawa kesan2 yang amat positif dan menaikkan semangat seorang wanita yang jatuh terhumban.

Dimaklumkan bukan sebarangan insan boleh cekal & sabar, ini semua bergantung pada tuanpunya badan yang semestinya ada azam tinggi Alhamdulillah. Paling penting, hati baik. Pabila hati yang baik berazam, biasanya insan sedemikian banyak ingat pada Allah Taala dalam kegundahan. Dalam keadaan sedemikian, Allah Maha Pengasih akan lindungi hambaNYA. Alhamdulillah

Jugak di maklumkan Intan Liana Saleh dikelilingi ahli keluarga yang betul2 jaga siraturaheem. Ini nikmat kekeluargaan. Alhamdulillah ahli2 keluarga tidak pincang dalam memberi bantuan. Ini sangat2 penting sebab keteguhan siraturaheem ni jadi benteng antara kita dengan gejala2 hitam. Inshallah

Syukurlah juga ramai sahabat2 yang sedia membantu, ada lama dikenali sehingga dah jadi bak ahli keluarga. Ada yang muncul sebagai panduan itu pun bagus juga Alhamdulillah

Dan ditakdirkan Allah Taala, Bonda Intan Liana Saleh nama pun dah di trademark Alhamdulillah di kerumuni oleh begitu ramai penyokong dari segala ceruk alam. Alhamdulillah

Bagai jauhari mengenal yang mana satu manikam, yang  mana satu permata intan berlian.

Alhamdulillah dari semua jenis sokongan, promosi, simpati, empati, pelbagai pertolongan dituju ke arah nya maka sampai la masanya Intan bercahaya. Alhamdulillah Ini Hadiah Allah Taala kepada orang yang sabar, beriman walaupun ada serba sikit kekurangan tidak sekali-kali Allah Taala jatuhkan SumpahanNYA. Allah Maha Pengasih. Amin Ya Rabb

Kesenangan dunia ni iya pasti Ini semua sementara, namun sah jikalau hamba Allah Taala teguh imannya, baik hati, bagus akhlak, bertanggungjawab, jaga maruah, jaga siraturaheem, makin bertambah baik dari hari ke hari inshallah semua yang dipegangnya itu dihalalkan Allah Taala. Alhamdulillah Allah Taala Maha Pemurah, tidak berkira2. Alhamdulillah

Nampak gaya dalam meraut kemewahan sahabat kita Intan Liana Saleh ni senang berkongsi. Yakni, bukan saja beliau dan Anak2 tersayang saja yang menikmati tuahbadan namun meleret2 hinggap ke atas adik beradik, saudara mara, sahabat handai, malah ramai business owners pun untung melimpah-ruah. Alhamdulillah tak kering periuk nasi. Alhamdulillah

Ini Hak Allah Taala nak kurniakan Nikmat pada insan2NYA. Besar Kuasa Allah.

Alhamdulillah dalam perkongsian rezeki ni, nampak gaya Bonda Intan Liana Saleh (untung Pak Cik  Saleh  dikurniakan Anak2 perempuan semua orang baik2) bantu ramai orang dah dalam diam2. Ibu2 tunggal, bisnes2 kecilan, anak2 yatim dll. Rasanya gitu la yang nampak walaupun sudah tentu amalan2 baik lain disembunyi dari pengetahuan awam. Allahuaalam

Maka sekarang makin senyap mulut2 berbisa dan makin tipis kesan2 dari komen2 tidak berguna. Alhamdulillah Allah Maha Adil

Orang yang beriman tidak akan kurang langsung imannya. Orang2 yang sebaliknya merasai Hukum Allah Taala. Terpulang la pada Allah se lama mana Allah Taala mahu hukumi manusia. Kita hanya berduaa agar diampunkanNYA semua dosa2 sebelum Malaikat Maut datang memanggil. Amin Ya Rabb

Forum ni sebenarnya berasaskan atas niat naikkan semangat, benar ya Misslink?

So lets continue to empower Bonda Intan Liana Saleh and all the other women like her better yet, all the women out there who deserve to rise from bad situations not of their own making. Inshallah  

Girl power ni ada lah sokongan positif yang membuka pintu untuk kaum Hawa melangkah maju ke hadapan. Terutama yang ditindas, dibelakangi, dihumban, diainaya, di buang. Inshallah

Women empowering other women a noble, just cause. Inshallah

As for those who choose to bring down others because they can, or maybe because of their own insecurities; or worse because in their hearts evil exists, we leave them be. Let Allah Taala deal with them. Tiada siapa yang dapat hukumi manusia setlmpal dengan dosa2 masing2 melainkan Allah Taala.

Alhamdulillah am very proud that our sahabat Intan Liana Saleh has risen. Her kids are adjusting well. Her family still intact. She remains true to herself, tidak bongkak. Very important hat ni. Her influence is positive. Her conduct is pleasing. MashAllah her life is blessed beyond imagination. All from Allah Taala. Alhamdulillah

Walaupun sudah pasti tentunya UjianNYA masih perlu dilalui namun selagi tidak hilang iman di dada, selagi bercakap benar, selagi boleh dipercayai, selagi bertambah bagus akhlak tidak akan kurang barang sedikitpun Nikmat Allah beri. Inshallah

Ini Tanda2 orang2 beriman yang menang dunia akhirat. Inshallah itu la yang diharapkan.

BONDA DAH TEGAK BANGKIT!
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2019 10:42 PM From the mobile phone | Show all posts
PRomo4Good replied at 29-7-2019 05:36 AM
Alhamdulillah syukurlah. Dalam masa yang agak singkat dua tahun lebih kurang tu kira singkat melal ...

Indeed, good summary
Reply

Use magic Report

Post time 5-8-2019 10:14 PM From the mobile phone | Show all posts
So inspired betul bonda nie. Cekal n berjaya skrg. Yizreen happy ker jasi suri rumah hehehe..
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 11:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Kann..suka sgt tgk bonda skrg makin cantik n berseri2..skin cantik..konpiden level pn mantap dah
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 02:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Bonda sekrg badan dia mmg just nice. Tktauu la apa prsaan si kuda tu kan tgk. Dlu lps brcerai tu mmg tk terurus nmpak la ni hebattttt. Meremang bulu roma rasa tgok.
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2019 09:56 PM From the mobile phone | Show all posts
gurlzgrape replied at 9-8-2019 02:49 AM
Bonda sekrg badan dia mmg just nice. Tktauu la apa prsaan si kuda tu kan tgk. Dlu lps brcerai tu mmg ...

Intan masa jadi penari pun memang cantik...tengok gambar masa dia nikah dgn ude cantik sangat Intan....intan nampak tak terurus and kurus selepas ude ceraikan dia...derita sangat kut...dgn anak kecik2...pekerjaan pun tak ada....rasa tertipu dan teraniaya. Alhamdulillah bonda dah bangkit
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2019 02:35 PM | Show all posts
meteorspeed replied at 27-7-2019 07:28 PM
Tak pasti tp dia g Johor drive kete tue. Ada kat IG strories dia Selm rasa nyer..sambil drive samb ...

wow hebat..insta femes biasa2 je pon pendpat rm30k sebulan apatah dia yg pernah kontroversi dulu..saya percaya di mampu pakai merc
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2019 04:09 PM | Show all posts
semakin murah rezki intan..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.074818s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list