JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
1234Next
Return to list New
9161
View
91
Reply

Pengumuman : Medal khas "RAJA POSTING" untuk direbut!

[Copy link]

Author: admin6       Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-5-2018 03:48 PM | Show all posts |Read mode
Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada seluruh forumer CARI yang dikasihi.


Sempena hari baik bulan baik ini, pihak CARI ingin memperkenalkan medal khas untuk RAJA POSTING. Medal dibawah ini hanya akan diberikan kepada forumer yang mempunyai thread terbanyak bermula bulan ini (JUN) sehingga (OGOS) dan tiga bulan seterusnya.

Thread yang dibuka di mana-mana bod mestilah berinformasi, menarik untuk dibaca dan bukan thread berulang. Pemilihan RAJA POSTING akan dibuat setiap 3 bulan sekali berdasarkan data pada sistem kami.



Mana-mana forumer yang sudah mendapat medal di bawah ini automatik dikecualikan dari senarai RAJA POSTING untuk pemilihan seterusnya.


Cantik kan? JOM REBUT!





Selain menerima medal dan kredit forum sebanyak +3000, nama-nama forumer yang telah dinobatkan gelaran RAJA POSTING akan disenaraikan di bawah ini :


1- @R2D2

2- @Modngengade

3- @cmf_BeachBoys







Sekian, Harap maklum.




Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 03:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Hehe......macam2. ....
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 03:50 PM | Show all posts
mana pegi bang tong?
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 03:52 PM From the mobile phone | Show all posts
kucen_miang replied at 15-5-2018 03:50 PM
mana pegi bang tong?

Aku pun dok teringt tongkatwaran.....
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 03:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by jazaa100 at 15-5-2018 03:55 PM

Patut lah GAM @GDT buat bebyk thread....

Satu berita bukak 5thread...
Ada info bocor rupanya....
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 03:57 PM | Show all posts
nampaknya makin byk posting2 lps ni
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:06 PM From the mobile phone | Show all posts
wow tacang banyak
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:06 PM | Show all posts
byk posting berilmiah takpe, ni posting mengarut ngarut, double post...
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:10 PM | Show all posts
ok..noted...
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Kehkehkeh..hny mampu tgk saja..xmampu nk bkk thread byk2..
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:14 PM | Show all posts
ada la newbie or new nick name yg abuse  benda nih nanti.
habis semua bod kena spam dengan thread2 bodo.
bukak thread baru, pastu lari.
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:17 PM | Show all posts
Tengoklah kalau iols rajin
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Ai komen carut sudahlah. Tak kuasalah nak pos thread2 byk. Buat semak jer.
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:22 PM | Show all posts
akak antu berjalan pun rajin jugak mengepos dengan tajuk2 yang catchy
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok boleh admin..
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:22 PM | Show all posts
carly pas aje lah... skg jd silent reader aje....
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Dodol senyum sinis jah dgan GDT yg hadap sgat medal pprt porem cari.
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Alaaaa ms iols buka thread byk kt LE, x de lak anugerah. Skrg x de idea dah
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Biasa porem2 sendu yg buat pertandingan mcm ni..
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:27 PM | Show all posts
makin menjejadi lah mak hayam gosip buka thread gosip tak relevean bermodalkan ig mak hayam artis malaysia....lepas tu bila mak reply thread dia maki mak pulak..budush..
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:27 PM | Show all posts
dodolgemok replied at 15-5-2018 08:24 AM
Dodol senyum sinis jah dgan GDT yg hadap sgat medal pprt porem cari.

hello?  medal itu membawa gelaran tan sri ok.....mampu?

Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
So pprt felda aring sister..mcm mana nk join...
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:28 PM | Show all posts
i nak nominate @friedfishsoup ya
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Patutla forum sendu x byk thread baru setahun, tup 2 akhir2 ini makin byk thread kat ci, heran spt ada anugerah
momod ci kedekut tacang, potong tacang rajin
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2018 04:31 PM | Show all posts
medal ni leh tukar ngan sekapit beras ke....
miahahahahahaha
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.145678s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list