Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
3498
View
54
Reply

Polis Cakap Hal Kecil, Ibu Anak Kencing di KTM Tampil Cerita Perkara Sebenar

[Copy link]

Author: Sarirsa       Show all posts   Read mode

Author
Post time 30-11-2018 12:22 PM | Show all posts |Read mode




Ingat tak cerita mengenai ibu bapa yang membiarkan anak mereka kencing di atas kerusi dalam tren KTM? Ibunya yang tak tahan dengan tohmahan orang ramai telah tampil membuka cerita sebenar.



Kredit foto: Facebook


Menerusi laman Facebooknya, Norasikin Samsudin telah menjelaskan perkara sebenar. Dia tampil ingin menjelaskan keadaan yang sebenar kerana ceita ini yang telah tular di seluruh media sosial.


Dia turut menjelaskan bahawa dia telah membawa anaknya membuang air kecil semasa di stesen KTM Butterworth sebelum menaiki tren tersebut.



Kredit foto: Facebook


Dia juga telah meminta anaknya supaya menahan kencing sebelum sampai sampai ke stesen seterusnya. Pun begitu, anak kecil itu tidak tahan dan akhirnya terlepas kencing di atas kerusi KTM itu.
Dia juga berkeras mengatakan bahawa dia tidak membuka seluar anaknya dan juga telah meminta rakaman CCTV tetapi belum menerimanya lagi.



Kredit foto: Facebook


Setelah keluar daripada tren itu, dia telah berjumpa dengan seorang dan memberitahu tentang perihal tersebut dan polis itu mengatakan bahawa perkara itu masalah kecil sahaja.
Dia turut memberitahu masalah ini di kaunter KTM dan mereka juga memahami masalah tersebut. Dia dan suaminya turut meminta maaf atas kejadian itu.





Kredit foto: Facebook


Norasikin juga berharap agar orang ramai berhenti memaki hamun keluarganya dan menyebarkan cerita yang tidak benar. Dengar cerita, dia dan suaminya telah membuat laporan polis dan akan membuat tuntutan saman malu kepada yang terbabit.


Patutnya dengar dulu cerita kedua-dua belah pihak sebelum membuat hukuman. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 12:34 PM | Show all posts
sorry.. i tak percaya cerita beliau..
tengok seluar baju anak dia elok je tak basah..
melainkan cctv keluar support cerita dia, baru i percaya..
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 12:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Peduli apa... dasar gemuk kepam.. muka cam rohingya je.. byk alasan kau..
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 12:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodohlh siapa cakap dia keling.. dia melayu lah weii.. dasar cina bukit racist kencing berak guna tissu.pengotor
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 12:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Ckp berbelit2. Helah bela diri.
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 01:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Alasan!!! Anak i umur 7thn.kalau kitorg jalan jauh i spare pampers. Risau kencing dalam kereta sebelum sampai rnr. Ada je jual drypants XXL 4keping. Bukan kena beli sampai 1pek 60keping tu.

Padan muka kena maki...bengap sangat.
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 01:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Pasaipa la hang xsedia pempes..aku bjln naik kete pun sedia pempes kot anak tak tahan sgt2..
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 01:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Pengotor kan...i mmg sediakan tisu basah...botol plastik kecil...n air tuk bsuh tgn...n juga tisu or kain  lampin..kalau basah ke apa kita dh leh bersihkan.. .bkn apa emergency kot2 ank nk terkencing..dia lelaki jd senang lah sket...tk pn pamperslah plg ok kalau tuk jln jauh...
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 02:41 PM | Show all posts
ni laki bini jenis sembang tinggi macam bagus. nak saman lah apalah. apapun alasan kauorang salah. mengaku salah, buat status permohonan maaf secara terbuka dan rayu cikgu tu padam gambar tu. xpayah lah nak gempaq orang saman la apa la.
geli gila nanti orang lain duduk atas seat tu
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 02:50 PM | Show all posts
alang2 da viral lps ni msti masuk astro
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 02:52 PM | Show all posts
Itu Xin tian suka berak merata rata lagi mau bising budak terkencing dalam seluar
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 02:56 PM | Show all posts
Berpinar mata baca ayat acik ni. Habis semua cerita dia masukkan sekali dalam satu ayat
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 03:09 PM | Show all posts
PENGOTOR

thats all
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 03:22 PM | Show all posts
sorry,tak percaya..
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 03:29 PM | Show all posts
Kalau sudah emergency, nak buat macam mana... Lain kali kena ada sediakan peralatan seperti tisu basah or seumpamanya...
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 03:39 PM | Show all posts
tudia badan mak dia, badak toriam..

dah salah ngaku je lah.. ni lg buat statement bodoh... klu minta maaf kan dah setel
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 03:44 PM | Show all posts
tengok muka laki dia pun dah tau jenis mcamna...
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 04:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Itu big no akak. Tak kisah la apa alasan awak. Kalau awak tak pakaikan pampers sbb diorg tu dah diajar ke apa. Tetap la awak kena fikir saat2 genting. Sbb tu tanggungjawab awak. Bukan tanggungjawab budak tu, KTM dan org sekeliling. So kalau guna alasan emergency semua org boleh lepas. Pastu nak kira org lain terberak ke apa. Masalahnya kita tak perlukan lagi org terberak atau terkencing kat tempat macam tu. Klu polis tu ckp hal kecik tu bukan penentu tindakan tu tak salah. Alahai nak jugak tegakkan benang yang dah kuyup tu.
Ni kalau ckp liftik boleh beli eyeshadow boleh beli. Pampers 4 keping kat 7e awat tak mau beli????
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 05:13 PM | Show all posts
betul ke ni....
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2018 06:20 PM | Show all posts
perkara kecik??? tu najis la woiii... bangang betul dia ni... memalukan persatuan acik gomok sedunia betul...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
7.338379s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list