Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Return to list New
Author: Cari-Amiey

"Aku Serius Tak Bayang Kalau Aku Kat Tempat Kau Jiha" - Kuatnya Najih

[Copy link]
Post time 19-12-2018 11:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Org skrg mmg sedih ke apa,semua nak diluahkn kt socmed..ntah ler..ada baik dan ada buruknya..

To me,sorry to say,i lost someone y precious few years back and i stopped playing all my fav games,ps,pc whatever it is(which is rare for me to do so yaa)..and i stopped from socmed quite a while..bila dah ok,baru ler mula balik..

Tu pn lps dpt kekuatan drpd member2 n family terdekat...to keep living on..

But...ntah ler..simpati kt c tunang,yes,sbb few days je nak kahwin..but...hmmm...just pray pd Allah,luahkan segala2nya kt sujud anda..not in socmed..sbb socmed bleh jd sumber fitnah kamu juga..

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 20-12-2018 09:53 AM | Show all posts
kang kalu wartawan asyik dok pegi interview makpak arwah adib ni, korang jugak yang meroyan kata wartawan tak hormat kesedihan makpak arwah...come on la, najihah ni luah kat socmed peribadi dia sendiri...dah wartawan yg cedok,nak wat camne...bukannya dia komen kat socmed korang pun..

Use magic Report

Post time 20-12-2018 10:14 AM | Show all posts
been there.. wpun x sempat pegang title suami isteri, but the pain of losing someone you loved is so hard to describe.. esp bila kematian yg so sudden or mcm kes ni.. ko x minta pun org bagi perhatian pd ko bila ko sendiri lebih rela bersendirian mourning for him.. tp dia xde kesempatan pun utk be alone.. aku dulu mmg mcm tu gak.. dr berat 50kg tinggal 38kg.. tp after a while, aku dah bertenang dan boleh fikir semula.. his death somehow become a beacon for me to change my attitude and my perspective of life.. start dari situ, aku start jadi seorg yg lebih berani, positive thinker dan energetic.. dr seorang yang meek n introvert, aku dah mampu keja dlm bidang yang boleh tahan lasak dan mentally challenging..

my advice for her, mourn for him but at the same time plz find something positive in this tragedy that will help you to move on with ur life - the strength, the patience the perseverance that you don't know you have in you.. it will help you to shape ur future nanti.. insyaallah

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

9-5-2024 12:04 AM GMT+8 , Processed in 0.068667 second(s), 24 queries .