Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
41608
View
365
Reply

Janna Nick ngan Sis gaduh ke??

[Copy link]

Author: lilylululala       Show all posts   Read mode

Post time 23-2-2019 08:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Edonut replied at 21-2-2019 01:40 PM
Dah 1k blom uolss?? I pn taazzaabaarr nak tgk bideo

da smpi..tp jinglot bukan blh percaya pun
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2019 08:18 AM From the mobile phone | Show all posts
puteribaya replied at 18-2-2019 02:26 PM
kuat rahsia,dgn kawan2 sekolah, dgn peminat ekstrim dia pun pandai jah simpah rahasia

iols baca jugak blog dia zaman muda..hbs2 cite kawan dia jela..stalk abg dia pun xde gmbr bapaknye..tp iols tgk keturunan dia mmg spisis kawen muda..ank sedara beza setahun je dgn adik bongsu
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2019 12:47 PM | Show all posts
nordin84 replied at 23-2-2019 08:18 AM
iols baca jugak blog dia zaman muda..hbs2 cite kawan dia jela..stalk abg dia pun xde gmbr bapaknye ...

ye laa..sejenis kawin muda...mak dia kawin mungkin belasan tahun kot..abg dia pun muda..dah anak dua..semalam ada gamba nenek dia kat batu kawan toyota gazoo tu..muka species mak dia..Arab2 campur siam kit..muda2  mesti cantik nenek tu
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2019 12:51 PM | Show all posts
annadonna replied at 19-2-2019 12:42 PM
takde org yang betul betul suka sheila rusly ni dlm industri. Sebab mulut dan perangai. Tapi org mel ...

Janna ni kira baru je ngan dia..yg meols pelik tu bff dia dari muda..babysitter anak2 dia pun bole gaduh..kesian org tu..sayang kat anak2 dia..punnn bole bercakaran..moga mereka kembali normal..tapi susah jugak..nak normal balik..hati dah terluka..luka sembuh..parut tetap ada..dan entah kenapa..meols tenguk gamba cyst sekarang..walau dia ketawa..tapi mata dia sedih..eyes cannot lie
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2019 08:57 PM From the mobile phone | Show all posts
puteribaya replied at 25-2-2019 12:47 PM
ye laa..sejenis kawin muda...mak dia kawin mungkin belasan tahun kot..abg dia pun muda..dah anak d ...

dia ikut muke pak dia la kot sbb mcm cina..mak dia mcm paki gitu dgn adik bwh dia..gigih mak dia jarakkan tahun kelahiran ank dia smpi 10 tahun sorang hahahhaa..kalau tgk adik brdik sheols,3org muke mcm cina..
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2019 04:34 PM | Show all posts
nordin84 replied at 25-2-2019 08:57 PM
dia ikut muke pak dia la kot sbb mcm cina..mak dia mcm paki gitu dgn adik bwh dia..gigih mak dia j ...

betui la tu sbb dia ada mixed chinese jugak..i rasa si kecik baby tu nnti will be beutifully blossom..masa toyotagazoo tu nmpak nenek ngan auntie dia..cam muka2 mak dia gak species pakistan kacuk siam
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.063532s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list