Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
46327
View
508
Reply

"Suami Hipokrit Dan Kaki Betina!"- Tauke Jambu Dan Isteri Gaduh Besar?

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Post time 4-1-2019 08:30 AM | Show all posts
dulu masa ko nak dapatkan tauke poyo ni pon ko salah sorg betina perampas dr bini dy kan..nasib la mende ko wat tu kena kat ko balik..org jantan ni kalau banyak duit sikit mmg lupa diri la..nak2 bila betina2 sundal nak mampus tu start rapat...xkira la muka penyamun ke..mcm pecah rumah ke himpit je janji berduit..si tauke ni dah la xensem..acah player plak..lawak pon wat lawak bodoh..
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 08:39 AM From the mobile phone | Show all posts
gideoncross replied at 3-1-2019 11:10 PM
Eyeshadow tu gelap sngt Makneng. Haha.

Mekap halowin noks... Hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 08:41 AM | Show all posts
Cukup cukuplah Tauke,
dah kertu dah nak buat perangai dak dak wechat ni.

Semoga tuamu melarat di buang anak, kalau tak berubah ubah
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 08:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Kakak kenal sorang pompuan yg bangga citer penah ngesek dgn tokey. Sejenis gro pprt skolah tak abis pakai selipar tebal persis gadis pelaris kedai patani
Budak gro pprt tu kalau dia wasep2 dgn kakak, memang haku ambik masa nak paham apa dia type
Sejenis tulis pekataan dia pun jadi 'diye'
Semoga berbahagia lah dikau wahai bini tokey
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 08:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Patutla karier ko sendu je tokey oiii x sekencang mcm geng2 lawak yg lain. Ni la hikmahnya. Alangkan sendu2 gini pn dah bersusun skendel mendel. Ni kan pula kalo femes mcm shuib jep geng bocey, mau lg ligat ko susun bini skandal acah2 jejaka tervazz melaya gitu
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 08:51 AM | Show all posts
ilmu ke pangai laki ko senirik..
takziah
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 09:16 AM From the mobile phone | Show all posts
kakasotong2 replied at 4-1-2019 08:47 AM
Patutla karier ko sendu je tokey oiii x sekencang mcm geng2 lawak yg lain. Ni la hikmahnya. Alangkan ...


Cikki2 sekarang mmg suka komidian ye? Ala2 funny, short n kepam but full of money n sh#t gituhh..
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 09:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen replied at 4-1-2019 08:41 AM
Kakak kenal sorang pompuan yg bangga citer penah ngesek dgn tokey. Sejenis gro pprt skolah tak abis  ...


Dia bangga mcmana tu chuols? Dpt menawan toeky ke? Ke macamane tu?
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 09:37 AM | Show all posts
aik bukan dulu ko jgk nak ke tauke ni ke siap bertunang2 bagai kan
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 09:39 AM | Show all posts
mak oii berkeraknye muka si tokek kat 1st pic tu..

btw aku penah nmpak dia, mak dia n anak2 dia kat jusco tebrau..time tu aku jadi cashier tahun 2013 time dia tgah meletop geng jambu dia tu..katek je bhai org nye..muka kalu xprasan dia retis time tu mesti org ingat keje buruh binaan sebab muka berkerak berminyak shiak..

yang si melati zero ni pun leh tergoda ngan kaki betina ni da kenapa?ri tu beria lovey dodey siap si tokek ni minum air timbang kati kat pinggang si melati ni..iyyekk sgat.
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 09:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Macam la sebelum kawin ko taktau dia ni kaki betina dekkk..ko hadap jugak konon2 cinta sejati so apa guna menyesal sekarang?
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 09:51 AM | Show all posts
stok muka pecah gini mmg kaki betina mata keranjang kan? yg comel2 mcm izzue tu baik dan jinak jew..

x sedo diri taugeh nih.. baru ja dapat anak... ishk laaa dah tua bukan nk makin elok
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 09:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Gigih uols menghencap secara jemaah ye
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 09:57 AM | Show all posts
tokey ni kawin dgn mas idayu ke?
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 09:58 AM | Show all posts
tauke ni prasan ensem, hot kah?
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 09:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa kaya sangat ke mamat pecah rumah ni sampai perempuan berderet nak? Apa jela income dia?
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 09:59 AM | Show all posts
adel7 replied at 3-1-2019 10:34 PM
Anak2 dgn bini lama berderet kan? Mcm tkpenah tgk anak2 die. Anak2 pun malu ngaku bapak ke cane?

penah ada gosip ckp tokeh culas bg nafkah kat anak2 berderet tu kan??
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 10:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada anak perempuan tak dia ni...klau ada jodoh si anak esok,dapat pulak  menantu lelaki mcm dia jugak perangainya ,jgn nak perasan sgt mencerca menantu lelaki tu yesendiri mau ingatlah
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 10:01 AM From the mobile phone | Show all posts
smeetasmitten replied at 3-1-2019 05:52 PM
Tauke kab kaya. Kasut je rm6000

Yg bodoh mmg la bkenan..xlalu nk berasmara..time tu org tgk muka.bkn kasut......
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2019 10:02 AM | Show all posts
bini heols tu pun tak lawa pun. so sesuai la laki bini sama2 muka pecah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.097354s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list