JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
10422
View
174
Reply

[Tempatan] Edisi Plot Twist: Tengku Mahkota Pahang Bakal Naiki Takhte? [#119 Daulat Tuanku!]

[Copy link]

Author: tumpanglalu74       Show all posts   Read mode

Post time 9-1-2019 07:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak paham..nape ade undi.kalu ade penggiliran?cmtu xyah ada penggiliran.sebab undi PM tentukan sapa yg dpt.konfuse aku
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 07:30 AM | Show all posts
wau! adakah bakal agong dari negeri koi?
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 07:33 AM | Show all posts
CharlesDera replied at 8-1-2019 08:51 PM
plot twist auta rentung lagu ni pulak ceq...wakakakkakakakakkaa

memalukan menteri mcm ini...rasanya terlalu muda lah...kena kontrol juga ini...takut takut satu hari PM pun umur 20an...gila...mau kiamatkan dunia ini?
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 07:36 AM | Show all posts
apa yg plot? apa yg twist?? tak paham aku...
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 07:50 AM From the mobile phone | Show all posts
jazaa100 replied at 9-1-2019 12:23 AM
Mod forum pun blh dpt pangkat Datuk...
Datuk Noraidil
Datuk Noor2

I nak daftar new id.. Mana tau naik jd mod.. Takkan dato minahsenget.. X sedap ah
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 07:56 AM From the mobile phone | Show all posts
edoraixora replied at 9-1-2019 01:09 AM
Kalau pahang xnak miss giliran, sultan ahmad shah kenalah turun takhta...kalau tak, nak kena tunggu  ...

Kalau lepaskan tahta anaknya akan jadi lebih berkuasa drpd apaknya la kan?
Mesti tak tau plak SK nak resign awal.
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 07:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Poremer ketap bibir lah tgok Queen baharu nnti. Kahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 08:00 AM From the mobile phone | Show all posts
jazaa100 replied at 8-1-2019 09:47 PM
Knp sj kecut pulak?...

Kau tau dulu sultan ismail ayahabda sultan iskandar, tak ingin pun jadi  ...

Org2 ultra kaya ni mmg x pandang harta dah, tpi mereka pandang kuasa. Tgok macam trump tu, kenapa gigih sgat nak jadi presiden?
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 08:34 AM From the mobile phone | Show all posts
noraidil_06 replied at 9-1-2019 05:04 AM
Kalau sy dpt datuk pun atas kapasiti sy sdri kak jaz.
Sy bekerja & sy pasti sy ade jasa pd negeri ...

Eh tak....bkn ketawa sbb apa....memang nora blh je dpt title datuk...

Tapi yg ni title datuk khas utk mod porum....sbg mghargai jasa jasa mod.. .jizz klong klong pun dpt title datuk seri....
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 08:37 AM From the mobile phone | Show all posts
dodolgemok replied at 9-1-2019 08:00 AM
Org2 ultra kaya ni mmg x pandang harta dah, tpi mereka pandang kuasa. Tgok macam trump tu, kenapa  ...

Sbb sultan johor dulu tau jadi agong tak de kuasa pun....sbb tu beliau tanak...aman amanje dok johor...
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 08:45 AM From the mobile phone | Show all posts
jazaa100 replied at 9-1-2019 08:34 AM
Eh tak....bkn ketawa sbb apa....memang nora blh je dpt title datuk...

Tapi yg ni title datuk kh ...

Hehehehehe.
Terase tau as if kite x layak mcm boy Iman.
Pms kut sy ni. Dr smlm sensitif
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 08:53 AM From the mobile phone | Show all posts
stingerlove replied at 9-1-2019 05:05 AM
Tahniah julia rais......

Kalo jadi, 1st time la agong bini 2.. sok bleh mark up datokship
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 09:24 AM From the mobile phone | Show all posts
tikusmontok replied at 8-1-2019 08:11 PM
Dorang kan dah jadi agong negara johor

Komen ni winnnnn...
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 09:29 AM From the mobile phone | Show all posts
sinalegna replied at 9-1-2019 08:53 AM
Kalo jadi, 1st time la agong bini 2.. sok bleh mark up datokship

Bukan nya dah bertiga ka katanya..
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 09:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Ayoyo amma appa.. Lepas ni jgn segala jenis title tan sri tun semua kena jual lah. Aku paling takut je mesia plak kena jual dek penyamun ni
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 09:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Mesti kaka oggy cockroach nangis bucu katil eratib krnapa cinta x jadi khennn
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 10:03 AM From the mobile phone | Show all posts
minahsenget replied at 9-1-2019 07:50 AM
I nak daftar new id.. Mana tau naik jd mod.. Takkan dato minahsenget.. X sedap ah

Ahahahhahahahaha.
I pggl u tok minget
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 11:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa yg best jadi agong selain elaun...x takut ke tanggungjawab besar tu mcm mana nk jawab kat akhirat kelak
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 11:48 AM | Show all posts
Suchi replied at 9-1-2019 07:56 AM
Kalau lepaskan tahta anaknya akan jadi lebih berkuasa drpd apaknya la kan?
Mesti tak tau plak SK  ...

macam tu lah agaknye

macam kelantan sekaranglah, sultan ismail lepas takhta ke ex-gong


Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2019 12:09 PM | Show all posts
ha?macam x layak sahja    ...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.109459s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list