JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
1234Next
Return to list New
5890
View
62
Reply

[Tempatan] Lim Kit Siang meninggal dunia

[Copy link]

Author: kemaruk       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-1-2019 08:59 PM | Show all posts |Read mode
Edited by kemaruk at 8-1-2019 09:02 PM

Lelaki ditemui mati selepas hilang lebih 40 jam



TELUK INTAN C Seorang lelaki yang dilaporkan hilang selepas terjatuh ke dalam Sungai Bidor ketika melakukan kerja-kerja pemasangan paip di Ladang Sussec, Langkap di sini kelmarin ditemui mati lemas pagi tadi.

Mayat mangsa, Lim Kit Siang, 30, dijumpai oleh sekumpulan nelayan pada pukul 9.55 pagi kira-kira dua kilometer dari lokasi terakhir dia dilihat terjatuh.

Ketua Balai Bomba dan Penyelamat Teluk Intan, Mohd. Azroisan Wahab berkata, operasi yang memasuki hari ketiga disambung seawal pukul 8 pagi bermula dari Kampung Kloster ke lokasi mangsa terjatuh.

Operasi mencari dan menyelamat (SAR) mangsa turut dibantu unit anjing pengesan (K9) Jabatan Bomba dan Penyelamat selain pencarian menggunakan dua buat bot aluminium.

Pasukan SAR melakukan pencarian dengan menggunakan peralatan khas dan mangsa berjaya ditemui sekumpulan nelayan kampung tersebut pada jarak dua kilometer dari lokasi mangsa terjatuh, katanya ketika dihubungi Kosmo! Online sebentar tadi.

Tambah Mohd. Azroisan, mangsa disahkan meninggal dunia oleh pasukan perubatan yang hadir sebelum diserahkan kepada pihak polis untuk tindakan lanjut.

Seramai  43 anggota termasuk Polis Diraja Malaysia dan Angkatan Pertahanan Awam Malaysia (APM) terlibat dalam operasi tersebut.

Operasi tamat sepenuhnya pada pukul 11 pagi, katanya. - K! ONLINE


http://www.kosmo.com.my/negara/l ... bih-40-jam-1.816938
Single Polls, Total 47 Users voted
Your User group have no permission to vote

Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 09:01 PM | Show all posts
hampir sujud syukurrrrrrrrrrrrrrrrrrr tadi hehehhehe
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 09:01 PM From the mobile phone | Show all posts
baru nak....
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 09:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Hadoiiiiiii...
Nway takziah buat keluarga mangsa
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 09:10 PM | Show all posts
ingatkan ahli parlimen sepet tu tadi....wakakakakkakaka
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 09:10 PM From the mobile phone | Show all posts
ingatkan lim kit siang tu...yg lain rupenya
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 09:17 PM | Show all posts
aku dah agak dah
ko ingat aku bodooooooooo??????
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 09:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah la gambo bam kem menyakitkan hati..
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 09:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak heartattack dah tadi...
Sib baik sedar it's too good to be true.. Huhu..
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 09:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Apsal namakan anak nama pemimpin, jadi troll
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 09:44 PM From the mobile phone | Show all posts
ni mcm kes eric liew cisco dgn eric liew ump ...
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 10:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Baru nk sujud sahwi eh sujud syukur
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 10:04 PM From the mobile phone | Show all posts
gingerbreaf replied at 8-1-2019 10:01 PM
Baru nk sujud sahwi eh sujud syukur

khen...
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 10:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Boleh pulak nama sama ek. Papepun rip limkitsiang
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 10:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Tajuk mengundang betul

Takziah keluarga mendiang Lim Kit Siang
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 10:24 PM | Show all posts
Muda2 dh inalillah.
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 10:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak pak nya mesti mengagongkan kit siang sampai letak nama kt anak nya
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 10:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Cepat I cek in. Ropanyaaaaaaaa.... Hahahahhaa
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 10:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Wahh, ramai terlompat2 gembira, rupe2nye kne tipu blake, mane tau kalu umur lim kit siang dap tu lg panjang dr umur2 korang kat sini, jgn suke atau bersyukur dgr berita x elok, nanti jd seperti doa2 lobai pas habis terbalik belake
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2019 11:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Motif ada poll?? Ucap takziah sudah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.149283s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list