JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
7500
View
108
Reply

Siti Nordiana Dituduh Bawa Malang Pada Pasangan Menyanyinya, Apa Akan Jadi Di AJL Nanti?

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Post time 12-1-2019 05:14 PM | Show all posts
Nana dal GV tu sebab dia malas nak bersungguh..sebab nnti juri kata over shadow...tak gitu?
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 07:05 PM From the mobile phone | Show all posts
putehkundor replied at 9-1-2019 10:42 AM
annoying ok alan anjing ni....aku tak rasa dia forumer cari. forumer cari tak ada perangai yg sehanj ...

Karatz ctdk memang begitu, embedded in the DNA gituh
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 09:30 PM From the mobile phone | Show all posts
katibism replied at 11-1-2019 11:28 PM
Bukankah @beta_carotene di speku Alan Al Padat ittew?? Ke kaka Ana tu si Jejep?? Haha

@beta_carotene setahu meols bukan karat siti khuens....sheols suka ana rafali ngan elyana jahh
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 09:31 PM From the mobile phone | Show all posts
katibism replied at 11-1-2019 11:37 PM
Budak law UKM uols.. heols mcm taste kt PU Rahmat... macam... kt Tweet heols dulu selalu mention s ...

budak fakulti seni kah sheols? mulut lebar patut gitu patut la hangsuang
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 07:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Buat prop kubur batu nisan... lpstu intro kuar dr keranda...
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 11:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Rania dpt #5 je, mak dia dulu naib juara
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 12:23 AM From the mobile phone | Show all posts
mieymiey replied at 9-1-2019 01:00 PM
Ayat 'pembawa malang' tu keji yach.
Iols rasa Nana ni kalau sheols bertanding, sheols akan bersungg ...

Mak i ols dari kecik ckp iols pembawa malang. Dan nampak nya mmg menjadi apa dia ckp tu.

Yg kes ct nana ni sbelum ni pon i dah pernah baca sbelum mentor 7 lg. Xsilap time ggv 5 kot duet dgn lan solo ke BZ. Rmai mrah ct nana. Rasanya sb xde effort
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 07:59 AM | Show all posts
anony-mous replied at 14-1-2019 12:23 AM
Mak i ols dari kecik ckp iols pembawa malang. Dan nampak nya mmg menjadi apa dia ckp tu.

Yg ke ...

Allahu sis, tabahnya chuols. Kalau iols kena cakap cenggitu tak tau la macamana iols nak terima
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2019 03:07 PM | Show all posts
mengarut betoi orang Melayu ni, orang maju ke depan hangpa kandas di belakang, aku tak minat Siti Nordiana tapi dia tetap ada oeluang untuk menang mcm orang lain juga, usaha tangga kejayaan..


Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.113100s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list