JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
8989
View
111
Reply

Siti Nordiana Dituduh Bawa Malang Pada Pasangan Menyanyinya, Apa Akan Jadi Di AJL Nanti?

[Copy link]

Author: Cari-Azza    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 10-1-2019 08:33 AM | Show all posts
adoi sian nana. takpe nana try your best AJL nanti
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 08:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku rs nana ni sejnis introvert or ambivert. Mmg nampak dia sempoi..tapi dia susah nk mencari keserasian. Aku paham sbb aku pun mcm ni. Aku lebih selesa n akan menyerlah bila kerja individual. Bila melibatkan team ke partner..susah aku nk kluakan potensi diri yg sebenar..unless partner aku tu boleh faham n baca rentak aku..huhu
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 08:52 AM From the mobile phone | Show all posts
N xde apa yg salah pun. Smua org lahir dgn karakter n personaliti berbeza..sbb tu kene tahu kekuatan diri..nana maybe tersepit dgn permintaan or jemputan utk jd rakan duet sbb dia produk astro...pastu kdg2 sykt rakaman soh berduet bagai..wpun tu bukan kekuatan dia..
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 09:05 AM From the mobile phone | Show all posts
BoongaKertas replied at 10-1-2019 08:23 AM
alan tu keje gomen x silap meols. tu yg iols wondering org2 jabatan dia x kecoh ke perangai dia ca ...

Ada x pic si alan ni?
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 09:24 AM | Show all posts
rumour rumour rumour......... membw nasib malang? mengapa la kita suka sangat buat gosip sgt sgt ni.... pelik
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 09:37 AM From the mobile phone | Show all posts
BoongaKertas replied at 9-1-2019 10:40 AM
Kenapa si alan ni mcm semua benda dia nak kondem. Full of negativity plak iols rasa heols lately.

Kalau selain mak iti semua dia kondem
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 09:38 AM | Show all posts
pencintaABC replied at 10-1-2019 01:37 AM
Kalau selain mak iti semua dia kondem

keje dia bagus, education tggi, tp 1 dia takdak. dia takdak common sense. dia x fikir ke efek perbuatan dia kondem retis lain tu buat netizen meluat dgn fans mak iti yg spesis dia? buat rosak nama mak iti jer
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 09:38 AM | Show all posts
AppropriateNick replied at 10-1-2019 01:36 AM
yeke...owh kt sini berkuntum la fanatik sendayan ni, ini realiti, kena la terima hakikat....
tp s ...

tu la bukan aku carut kan si nana ni pun, aku cuma ckp aku tak minat dia sbb PADA AKU suara dia ni tak sedap mana pun biasa2 jer, pun begitu aku kagum dgn nana ni sbb masa GV boleh nmpk nana sungguh2 berusaha tu yg aku puji.. tu pun peminat dia tak leh terima hakikat.. alahaii...

aku tak minat bukan sbb aku benci ker, ker meyampah ker haper,

Nana muncul masa zaman tokti tgh memuncak2, tak pelik la kau kalo ada yg kata nana nyanyi mcm, or tiru or acah2 tokti, pun begitu dia masih mencipta nama dan ada peminat yg ramai..

so hopefully untuk AJL ni usaha lah yg terbaik..
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 10:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesian nana, x kacau org tp ttp di kata jua, moga nana buat yg terbaik dlm AJL nnt
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 10:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Duta lover replied at 10-1-2019 08:51 AM
Aku rs nana ni sejnis introvert or ambivert. Mmg nampak dia sempoi..tapi dia susah nk mencari kesera ...

Iols pun sama..lbh suka kerja sorg..tp tu la..penat lbh skit
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 10:44 AM | Show all posts
mek dengor je...
seda je, ke mek xde pasaang
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 10:52 AM | Show all posts
wahhh yeke.. tazzabaaaar nak tengok hehee
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 02:20 PM | Show all posts
loveocean replied at 10-1-2019 09:38 AM
tu la bukan aku carut kan si nana ni pun, aku cuma ckp aku tak minat dia sbb PADA AKU suara dia ni ...

tp sebenarnya aku mmg benci pun die sebab rupa sendayan. pastu acah2 muda berlakon semua, gedik pun satu juga....vokal kalau sepower jaclyn xpe la juga.ini tersengguk2 jek...sendu jek la rasa....bila la nak lenyap semula ni
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 11:28 PM | Show all posts
putehkundor replied at 9-1-2019 10:47 AM
maksud mak teh forumer bod gossip

Bukankah @beta_carotene di speku Alan Al Padat ittew?? Ke kaka Ana tu si Jejep?? Haha

Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 11:37 PM | Show all posts

Budak law UKM uols.. heols mcm taste kt PU Rahmat... macam... kt Tweet heols dulu selalu mention sebelum meletopz mcm skang



Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 11:48 PM From the mobile phone | Show all posts
katibism replied at 11-1-2019 11:37 PM
Budak law UKM uols.. heols mcm taste kt PU Rahmat... macam... kt Tweet heols dulu selalu mention s ...

Tengs chuols.. Level sendu mcm juju jugak.. Kesiannnn
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 11:52 PM | Show all posts
weezerfan replied at 11-1-2019 11:48 PM
Tengs chuols.. Level sendu mcm juju jugak.. Kesiannnn

Juju mana tu uols? Who r yus gak kerrr

Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 11:56 PM From the mobile phone | Show all posts
katibism replied at 11-1-2019 11:52 PM
Juju mana tu uols? Who r yus gak kerrr

1juju tu twitfemes gak. Budak law utm. Jenis suka bash org. Tp laa ni dh sendu semenjak kene siku dek another twitfemes
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 12:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Alan sendat padat tu budak estet jek pun..
Umah dlm estet kat kulim kedah jek pun..
Tp kalu bab ngutuk retis selain tokti mcm dia org industri jek lagaknya..
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 01:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Ketahiyulan apakah ini??
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.132240s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list