JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
12Next
Return to list New
2845
View
48
Reply

Pasangan Kekasih Meraba-Raba Di KLIA , Rupa-Rupanya Lelaki Tu Dah Kahwin!

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-1-2019 11:12 AM | Show all posts |Read mode





Media sosial digemparkan dengan penularan sebuah video berdurasi 1 minit 24 saat yang memaparkan sepasang kekasih sedang memadu asmara di belakang sebuah tiang di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA). Jelas juga mereka dilanda asmara apabila tidak segan silu meraba, berpeluk serta pelbagai aksi tidak senonoh dalam kesibukan kenderaan yang lalu lalang.



Pasangan itu adalah kakitangan sebuah syarikat di lapangan terbang berdasarkan uniform yang dipakai.


Sementara itu netizen turut terganggu dengan komen spontan perakam yang berselang seli antara mencarut dan beristigfar ketika merakamkan aksi pasangan tersebut.






Bagaimanapun, selepas video tersebut tersebar, pasangan tersebut dikatakan telah dibuang kerja serta merta dalam tempoh 24jam.



Lebih mengejutkan ialah ada netizen yang mendedahkan bahawa lelaki tersebut sebenarnya telah berkahwin dan isterinya berada di dalam pantang kerana baru melahirkan anak sulong mereka.




Kredit foto: Twitter




Manakala netizen pula berbalah sesama sendiri sama ada menyalahkan si perakam kerana membuka aib orang lain atau membela aksi pasangan tersebut dengan menyarankan agar membuat 'projek' di tempat lain.











Kredit foto: Carian Internet



Pastinya apabila perbuatan ini ditularkan ke media sosial, ia membawa padah kepada kedua-dua pihak. Hinggakan ada yang berkata ia adalah petanda akhir zaman apabila manusia sudah tidak kisah berzina di tepi jalan. Tetapi sangat menyedihkan apabila manusia yang tidak tahu malu itu adalah Melayu yang menjunjung agama Islam.  - CARI



Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 11:29 AM | Show all posts
apa buka aibnya..kan kat tepi jalan tu..org lalu lalang...mmg jadi tontonan pun..klu cinta dah berbunga...kiri kanan pun dah tak hirau ye..hihi
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 11:40 AM | Show all posts
giler romen tepi jalan...dah mcm negara omputeh plak....malu jek oi org islam...

tepi jalan tmpt kete lalu lalang...pmpuan tu jgn ckp xtau jantan tu ade bini plak...
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 11:42 AM | Show all posts
bodohnya yang tak habis-habis aib aib aib tu..
dah terang-terang dorang sendiri buka aib beromen kat public..
lain la kalau dorang sewa bilik tapi ko pi intai rakam dorang ngeseks ke apa..

kalau si bini hadap jugak kat jantan tu tak tau la..
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
SweetShera: apa buka aibnya..kan kat tepi jalan tu..org lalu lalang...mmg jadi tontonan pun..klu cinta dah berbunga...kiri kanan pun dah tak hirau ye..hihi


Kan.. Nyampah aku dgn komen ajet2 alim ni. Da trg2 zina tepi jalan. Diorg yg bukak.aib sndiri hahahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 11:59 AM | Show all posts
"Majikan pasangan tersebut  dikatakan telah dibuang kerja serta merta dalam tempoh 24jam"

awat majikan dia pulak kena terminate?
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 12:02 PM | Show all posts
tu bukan bukak aib tapi dia sendiri mengundang kecaman org..bodo nak mampos dua2 ekor ni, mohon kne rejam je la weyh lelagi bila dpat tau laki tu da berbini
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 12:07 PM | Show all posts
sendiri cari penyakit dik
mendapaattt
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 12:39 PM | Show all posts
klau dh terang2 cmtu public berpeluk gesel.. xde aibnya dh tu..
klau diaorg ttup aib.. dh lma checkin hotel jek trus..

perhh kalau btol la sal laki tu dh kwen ngn bini pantang bersalin anak pertama..
GTH la jantan.. klau aku jdi bini ko... memalukan btol...
padan la muka kena buang keje..

Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 12:39 PM | Show all posts
Zaman tular sana sini jagalah perangai silap langkah pasti ada mata2 yang memerhatikan lebih buruk lagi macam dalam kes ni kerja pun boleh hilang
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 12:46 PM | Show all posts
ala biarlah... janganlah dikongkong kebebasan
kan gitu CT cassem
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 12:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Padanla muka. Sape suruh cari penyakit
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 01:09 PM | Show all posts
Beraninya buat cenggitu terang-terangan.
Dah tak kisah keadaan sekeliling.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 01:10 PM From the mobile phone | Show all posts
sheolls wat ape tu?  ramas kote ke? mohon pencerahan
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Ferr_Remy: Kan.. Nyampah aku dgn komen ajet2 alim ni. Da trg2 zina tepi jalan. Diorg yg bukak.aib sndiri hahahahahaha



Zina?
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 01:59 PM | Show all posts
pai.kacang replied at 10-1-2019 11:59 AM
"Majikan pasangan tersebut  dikatakan telah dibuang kerja serta merta dalam tempoh 24jam"

awat ma ...

ko yang sedap..aku yg kne buang..kata manager itu..hahah
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 02:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku memang tak boleh blah kalau orang mencarut berselang seli dengan kalimah Tuhan.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 02:55 PM | Show all posts
utk wife mangkuk tu, mohon tidak diberikan heols peluang kedua. u deserve better honey! penat2 chuols bertarung nyawa nak lahirkan anak, sedap2 jer husband chuols tabur benih tmpt lain. yihh! geramnya!
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 02:56 PM | Show all posts
buka aib ke kalau iols nak tahu muka sbnrnye dedua ekor makhluk ni?
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 03:15 PM | Show all posts
komen aku.. kenapa jantan x leh jaga batang bila bini melahirkan anak? mmg sangap gila2 ke weh bila bini xleh main? ni ak tanya serius.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 03:37 PM | Show all posts
chinta89 replied at 10-1-2019 07:15 AM
komen aku.. kenapa jantan x leh jaga batang bila bini melahirkan anak? mmg sangap gila2 ke weh bila  ...

ni soalan meols kat member meols smlm gak. kwn meols kata dia pernah tanya kwn laki dia, kwn laki dia admit mmg 'susah' nak kawal nafsu tp kena kuatkan semangat & iman. gittew   
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 03:44 PM | Show all posts
kau bulat ape ngek? lama aku fokus dalam bulatan merah tu
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 04:47 PM | Show all posts
haliamerah replied at 10-1-2019 11:40 AM
giler romen tepi jalan...dah mcm negara omputeh plak....malu jek oi org islam...

tepi jalan tmpt  ...

tak mustahil kalau dia tak declare atau dia kawen sebelum masuk keje...  so orang taktau melainkan HR...  
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 04:50 PM | Show all posts
besarkecik replied at 10-1-2019 02:02 PM
Aku memang tak boleh blah kalau orang mencarut berselang seli dengan kalimah Tuhan.

tq for highlighting it...  hahaha...  aku pun takleh nak brain orang cenggini...  samada ko mencarut all the way, atau ko berzikir all the way...  hahaha...
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 04:51 PM | Show all posts
chinta89 replied at 10-1-2019 03:15 PM
komen aku.. kenapa jantan x leh jaga batang bila bini melahirkan anak? mmg sangap gila2 ke weh bila  ...

depends on kategori sebenarnya...  kalo kategori lelaki, insya Allah boleh bertahan atau cuba keluarkan sendiri...  kalau kategori jantan, memang payah nak tahan...  mesti cuba mencari jalan lajak sana lajak sini...  kategori lahanat, macam dalam video ni...  hahaha...  sampai selamba buat kat tempat umum...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.143110s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list