JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
3172
View
48
Reply

Pasangan Kekasih Meraba-Raba Di KLIA , Rupa-Rupanya Lelaki Tu Dah Kahwin!

[Copy link]

Author: Cari-Azza    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 10-1-2019 03:37 PM | Show all posts
chinta89 replied at 10-1-2019 07:15 AM
komen aku.. kenapa jantan x leh jaga batang bila bini melahirkan anak? mmg sangap gila2 ke weh bila  ...

ni soalan meols kat member meols smlm gak. kwn meols kata dia pernah tanya kwn laki dia, kwn laki dia admit mmg 'susah' nak kawal nafsu tp kena kuatkan semangat & iman. gittew   
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 03:44 PM | Show all posts
kau bulat ape ngek? lama aku fokus dalam bulatan merah tu
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 04:47 PM | Show all posts
haliamerah replied at 10-1-2019 11:40 AM
giler romen tepi jalan...dah mcm negara omputeh plak....malu jek oi org islam...

tepi jalan tmpt  ...

tak mustahil kalau dia tak declare atau dia kawen sebelum masuk keje...  so orang taktau melainkan HR...  
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 04:50 PM | Show all posts
besarkecik replied at 10-1-2019 02:02 PM
Aku memang tak boleh blah kalau orang mencarut berselang seli dengan kalimah Tuhan.

tq for highlighting it...  hahaha...  aku pun takleh nak brain orang cenggini...  samada ko mencarut all the way, atau ko berzikir all the way...  hahaha...
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 04:51 PM | Show all posts
chinta89 replied at 10-1-2019 03:15 PM
komen aku.. kenapa jantan x leh jaga batang bila bini melahirkan anak? mmg sangap gila2 ke weh bila  ...

depends on kategori sebenarnya...  kalo kategori lelaki, insya Allah boleh bertahan atau cuba keluarkan sendiri...  kalau kategori jantan, memang payah nak tahan...  mesti cuba mencari jalan lajak sana lajak sini...  kategori lahanat, macam dalam video ni...  hahaha...  sampai selamba buat kat tempat umum...
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
kroit92 replied at 10-1-2019 03:44 PM
kau bulat ape ngek? lama aku fokus dalam bulatan merah tu

Haa.. aku zoom, x de pape pun..
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 06:50 PM From the mobile phone | Show all posts
besarkecik replied at 10-1-2019 02:02 PM
Aku memang tak boleh blah kalau orang mencarut berselang seli dengan kalimah Tuhan.

Sama dengan I. Rasa macam errrr.
Sama ja lah kalau Fcking Jesus ke apa hatta kalau orang tu Atheist/Agnostic ke apa.
Rasa macam huhhh. Lawak ada, kagum pun ada. Lol
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 07:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Best la laki org tu
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 09:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada gambar muka lelaki tu x? For research purpose!
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 09:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by izwan_izi at 10-1-2019 09:37 PM
eyansss replied at 10-1-2019 04:51 PM
depends on kategori sebenarnya...  kalo kategori lelaki, insya Allah boleh bertahan atau cuba kelu ...


ntahnya..bini dlm pantang..kalo suami dh sangap sgt sb isteri dlm pantang.. pegi toceng laa..kt rumah boleh..public toilet boleh..dlm kereta boleh...ape susah..

kt klia tu..brapa byk cubicle kt toilet laki..toceng la kt situ..beromen kt public satu hal..kantoi dlm media social satu hal..kecewakan hati isteri yg bru bersalin satu hal..jantan looser betul...


Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 11:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak buat projek cari port baek bro.
Tepi jln ko on klu lombu beromen pun blh jd viral.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 12:32 AM From the mobile phone | Show all posts
D warna merah tu gred pereksa ke. mereka dapat D for indecent act ka? Awat tak bagi F9 terus?
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 07:56 AM | Show all posts
ermmh lembu pun beromen dalam semak tau
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 08:32 AM | Show all posts
pichee replied at 10-1-2019 01:59 PM
ko yang sedap..aku yg kne buang..kata manager itu..hahah

hahahha.. kan. sian si manager
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 09:35 AM | Show all posts
dah takde perasaan malu dorg ni
depan2 jalan pon jadi
baik ko ciom tgh jalan tu senang org langgor kan terus
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 09:54 AM | Show all posts

mesti la best, kote laki orang kan terjamin boleh diguna pakai. lagi2 yang bini baru lepas bersalin
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 10:45 AM | Show all posts
jangan bini dia meroyan dah...sian mak, sian baby kecik2 xde bapak, mak pulak cam x betul nanti

mintak simpang
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 05:21 PM From the mobile phone | Show all posts
MarryPottet replied at 11-1-2019 12:32 AM
D warna merah tu gred pereksa ke. mereka dapat D for indecent act ka? Awat tak bagi F9 terus?

Itu watermark tuan punya video
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 07:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Mangkuk la couple miang nih...takde tempat tersorok lain ke nak memadu kasih?dekat sebalik tiang pon jadi..dah macam binatang.kat tempat kerja kan ramai colleagues,tak malu ke tunjuk aksi menggesel..lagi satu,orang kata jangan buat hal dekat tempat kita carik makan.suwey taw x..yg pompan tu pon bukan main gedik lagi,laki orang pon ko sapu..dasar murahan
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 08:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Nikah la kalau dah tak tahan. Jangan buat macam ni..tempat cari rezeki tu.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.123978s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list