JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
10143
View
171
Reply

Lakon Babak Intim Dengan Fendy Bakry, Amyra Rosli Tak Peduli Orang Nak Kecam

[Copy link]

Author: Cari-Saiful    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 12-1-2019 05:46 PM | Show all posts
tremory replied at 12-1-2019 05:41 PM
sjnis manusia pemakai smua pelakon lelaki astro dibwh genggamannya tk ikut printah tkad job di ast ...

Kakak J itu kah? Yang macam bayang2 fendy asik mengekor saja
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 09:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Annkam replied at 12-1-2019 05:46 PM
Kakak J itu kah? Yang macam bayang2 fendy asik mengekor saja

j? Janda? Dia dh janda ke tkut plk slh org haha sng ctr nm dia hurf L
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 11:18 PM From the mobile phone | Show all posts
tremory replied at 12-1-2019 09:04 PM
j? Janda? Dia dh janda ke tkut plk slh org haha sng ctr nm dia hurf L

Yerla si L tu..bukan janda anak 2 ke?
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 12:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Annkam replied at 12-1-2019 11:18 PM
Yerla si L tu..bukan janda anak 2 ke?

  mcm menarik gossip ni...
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 03:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Annkam replied at 12-1-2019 11:18 PM
Yerla si L tu..bukan janda anak 2 ke?

oh janda sdh igtkan hubby bertahan ad bini gila mein bomoh srwk ad terkantoi la tu tiap2 mlm sggp sggh rmh tmpg fendi nth buat ap smp ke pg borak haha pg menyembur agkya
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 03:43 AM From the mobile phone | Show all posts
azlinazakarya replied at 13-1-2019 12:43 AM
mcm menarik gossip ni...

mnrik jgla dia la pnca fendi putus kwn dgn bbrp shbt yg brp thn sbb mulut betna ni ms fendi skt ddk dlm blek fendi berhr2 smp nurse situ menyumpah tp pg tgk fendi  duit tol mnyk pkai duit fc komplot dgn admin fc sm neik jg ni suka fitnah kwn fendi smp gaduh
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 03:46 AM From the mobile phone | Show all posts
weezerfan replied at 11-1-2019 10:34 AM
Amyra ni lawa tp mcm jenis cepat tua.. Skarang pon dh nmpk wrinkle esp kat mata ngan smile line dia. ...

rs ya bkn sbb tua kulit dia hakis trok jd muka dia nipis sgt jd terlalu putih
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 03:49 AM From the mobile phone | Show all posts
multinicky replied at 12-1-2019 12:45 AM
lorhh..why.. heols makin kekwat ke?

mkin indenial dgn dunia yg dia cipta
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 04:04 AM | Show all posts
Ada kah suami amyra DAyus kerana benarkan isteri lakon babak intim dgn Fendi dan Amyra tidak bertudung?

CCTV Warga lofaland mungkin dapat memberi kata dua.... mereka expert part dayus, bacul seseorang suami .....





Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 06:50 AM From the mobile phone | Show all posts
tremory replied at 13-1-2019 03:43 AM
mnrik jgla dia la pnca fendi putus kwn dgn bbrp shbt yg brp thn sbb mulut betna ni ms fendi skt dd ...

Wanita yang dimaksudkan ini memang kerja di astro ke? Atau dikalangan fans FB ni sendiri? @tremory
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 09:57 AM From the mobile phone | Show all posts
fahima80 replied at 13-1-2019 06:50 AM
Wanita yang dimaksudkan ini memang kerja di astro ke? Atau dikalangan fans FB ni sendiri? @tremory

yup astro
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 10:13 AM From the mobile phone | Show all posts
ble tgk link ni
https://mforum.cari.com.my/home.php?mod=space&uid=2351655&do=profile&mobile=2
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 12:00 PM | Show all posts
i suka fendi ni..manis ada walau kulit kusam
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 12:12 PM From the mobile phone | Show all posts
kembarsiti replied at 10-1-2019 11:24 PM
Eps kelmarin pulak,,die main acah2 cuit dagu mira... Husnuzon mmg x terkena kot..  Tp mmg nmpk rea ...

Aiolls pun tertengok time tu. siap ulang balik 2 3 kali sebab nak pastikan betul-betul cuit ke tak cuit. Hahahah.

Amboi bamwemy gatai sungguh dgn miwa

Miwa pun muka macam rela je. Tapi rela dicuit lah bukan lain-lain
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 12:39 PM From the mobile phone | Show all posts
@Annkam dia ikt fendi smp ke johor ko tau tk haha
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 12:52 PM From the mobile phone | Show all posts
tremory replied at 13-1-2019 12:39 PM
@Annkam dia ikt fendi smp ke johor ko tau tk haha

Oh yaka..gigih la kakak tuu..takut kene caras kah
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 01:06 PM From the mobile phone | Show all posts
tremory replied at 12-1-2019 05:39 PM
no hero yg tk nk dn tk nk org astro jles takut asik merengek kt set

xnak org astro jeles meaning org astro tu gf heols kah?
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 01:17 PM From the mobile phone | Show all posts
tremory replied at 13-1-2019 03:49 AM
mkin indenial dgn dunia yg dia cipta

kali gitu gayanye xlama lah dlm industri btw, whoareyussss 'L' janda astro.. we want more.. gile ke hape lepak2 dgn jantan memalam dkt rumah bagai somi isteri?
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
miracle_forever replied at 11-1-2019 05:07 PM
Yusry pun dua tiga menjak ni dah keluar aura abam bangla...dgn rambut kerentengnya tu. X jambu mcm ...

Betul betul.  Nampak bini kemain comey skrg, nampak yusry macam kepam sunggun. Terpikir agaknya lisa nyesal tak kawen hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Badigol replied at 11-1-2019 11:36 PM
Korg ni dk mgata amyra..tgk.. kan amar dh backup pnjg lebar dia membebel kt igs dia psl wife dia mtk ...

Suami tak bekap bini tak dpt keje nanti susahhh
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
pitera replied at 13-1-2019 05:21 AM
Suami tak bekap bini tak dpt keje nanti susahhh

Yg ni tak ada ke PU nk tgur sbb terang terang backup bini buat adegan intim.hihihi
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 01:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak pasti kenapa x tetarik nak tengok citer ni
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Annkam replied at 13-1-2019 12:52 PM
Oh yaka..gigih la kakak tuu..takut kene caras kah

sggp tukar keta lg fendi kn tkad keta hrs la tkut slagi fendi blom pndh rmh lg slagi tu la hrs dkt dh pndh nnt tkad mslh dh blik ad satu buat dia haha
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 02:32 PM From the mobile phone | Show all posts
imanda replied at 13-1-2019 01:06 PM
xnak org astro jeles meaning org astro tu gf heols kah?

janda tu dh hebahkn kt org astro dia nk kwin dgn fendi br ni ikut blk kg fendi jg tp tk blk rmh mak fendi tkut kena amukkan dgn keluarga fendi haha
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
multinicky replied at 13-1-2019 01:17 PM
kali gitu gayanye xlama lah dlm industri btw, whoareyussss 'L' janda astro.. we want more.. g ...

betina tu pduli ap haha aslkn dpt tgk kekasih hati sblom blek rumah tgk ig lizaali ad no rs ya tk igt takut nk folo muka pemakai sbb tu fendi asyk blur lemah je ble duk sblah betina ni lg power betina ni dia ble hapuskan ingatan ttg duit fc yg admin dh songlapkn dgn betina ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.120112s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list