JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
1234Next
Return to list New
4656
View
79
Reply

Sufian Suhaimi Sakit Tak Ada Kena-Mengena Dengan Elfira Loy

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-1-2019 12:50 PM | Show all posts |Read mode
Sufian Suhaimi memohon doa peminatnya agar dia kembali sihat dan boleh beraksi pada Anugerah Juara Lagu (AJL) Ke-33, awal bulan depan.


Difahamkan penyanyi itu sekarang kelihatan lebih susut namun enggan mendedahkan penyakit yang dialaminya.


  



"Saya mengaku tidak sihat sekarang ini. Apa yang saya lalui ketika ini bersifat terlalu peribadi. Jadi, apa yang boleh dikongsikan, sekarang saya tidak sihat sepenuhnya.


"Saya seorang penyanyi dan apabila tidak dapat menyanyi seperti diinginkan, saya berasa seperti tiada kepuasan dalam bekerja. Saya kini dalam proses pemulihan. Pada masa sama, saya bersenam untuk menambah baik stamina menjelang AJL33," katanya kepada BH Online.


  



Dalam masa yang sama Sufian menegaskan keadaan kesihatannya langsung tiada kaitan dengan perkahwinan bekas tunangnya, Elfira Loy.


Kredit foto: IG Sufian Suhaimi


"Saya terkejut kerana sehingga hari ini, masih ramai yang mengaitkan saya dengannya. Bukanlah rimas kerana saya sendiri tidak terkesan dengan semua itu. Cuma, saya tak mahu ia membuatkan mana-mana pihak terasa.


"Saya tak mahu ia berlanjutan lagi memandangkan masing-masing sudah ada kehidupan sendiri." -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 12:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Cepat sembuh pian
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 01:00 PM From the mobile phone | Show all posts
You look..... Unwell
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 01:03 PM | Show all posts
banyak dugaan Pian..
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 01:13 PM From the mobile phone | Show all posts
sabar lah wak...dugaan. nanti cari gf yg cantik, sopan dan baik. kalau tak jumpa tu...i kan ada.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 01:14 PM | Show all posts
"Saya terkejut kerana sehingga hari ini, masih ramai yang mengaitkan saya dengannya. Bukanlah rimas kerana saya sendiri tidak terkesan dengan semua itu. Cuma, saya tak mahu ia membuatkan mana-mana pihak terasa.



uuuuuwww... pakai spender kat kepala terkesan tak dengan ayat ini...
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 01:21 PM | Show all posts
cian pian.... ko nak AJL lagi camno tu...
suruh orang lain nyanyi jer la...
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 01:26 PM | Show all posts
elfira dpt jemputan tak g AJL nanti?
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Stress kot. Kesian la pulak. Semoga cepat sembuh
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 01:39 PM | Show all posts
tabah la pian..moga 2019 ni akan memberi kebahagiaan yg lebih okay...


mmg perit sume ni k....hrp cpt recover...
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahan kucing kot. Die kn bela kucing.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Cian baby pian ni.. Hope everything goes well for u
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 02:24 PM | Show all posts
Jangan mendadih sudah la pian ...jaga kesihatan leklok.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 02:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Sian pian, memang nampak dari mata kasar (dari ig) physically and emotionally unwell. Penat kot. Gws baby pian.

Kalau rasa2 tak boleh perform jangan paksa diri, minta tolong zamani nyanyi ke
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 02:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Boleh x heolss move on?? Jgn nk sedih2 duka lara sgt..bela jambamg sebegitu..ok. paham. Lelaki pun ada hak nk nangis..nak sedih. Tapi sampai bila..x rengsa ke nk kepamkn diri..nak sentiasa nampak mcm mangsa dicurangi gitu...bangkit la nokssss..trim jambamg. G gym...pergi bercuti dgn family kwn2..eii
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 02:37 PM | Show all posts
kalau dh ckp sb peribadi, sah2 org akan kaitkan ko ngn kes kawin el lps tu ex gf si izyan plk menempel kat gmbr ig elbulu.

haruslah dia x kuadddd nak hadapi kestressan berganda.

kalau org speku mcm ni kang ko marah.. dh tu sape suruh ckp
. Apa yang saya lalui ketika ini bersifat terlalu peribadi.


lps tu hujung2 ko konar baring plk membabikan netizen sakai.


diri sendiri buat ayat kasi kontroversi, x plk beringat pangai vavi tu.


#BukanTeamElBulu
#BukanTeamSS
#BukanTeamFarisBukanFattah
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 02:38 PM | Show all posts
cian dik pian...ada tu jodoh yg terbaik utk dik pian tu nanti...toksah sedih2...elfira mmg bukan jodoh yg sesuai dgn dik pian...
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 02:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Tentu ada hikmah di sebalik kejadian... InsyaAllah akan jumpa yg lebih baik.
Tak rugi lah  ko pian....dak riang ria ribena tok di jadikan Binik.  Sampai 5 resepsi Majlis kawin.. Kalah abe xagong...
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 02:44 PM | Show all posts
doubleA replied at 10-1-2019 02:28 PM
Sian pian, memang nampak dari mata kasar (dari ig) physically and emotionally unwell. Penat kot. Gws ...

setuju..better zamani yg nyanyi utk final nanti...sure boleh dpt placing
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 02:44 PM | Show all posts
takyah sedih lama2 sangat.. banyak lagi hijabista lagi lawa2 berkerjaya hebat bole dibuat bini .. tengok nubhan tu tangkap doktor terus..
kalau zamani frust ngan tokti tu dulu paham la jugak nak kecewa lama2
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 02:45 PM | Show all posts
haznor replied at 10-1-2019 06:24 AM
Jangan mendadih sudah la pian ...jaga kesihatan leklok.

uish, semoga dijauhkan! jgn seksa diri dikpian. byk lg yg sekufu di luar sana.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 02:45 PM | Show all posts
MatDeghem replied at 10-1-2019 06:40 AM
Tentu ada hikmah di sebalik kejadian... InsyaAllah akan jumpa yg lebih baik.
Tak rugi lah  ko pian ...

esok2 dikpian buat 7 majlis bangmat. baru tau!
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 02:46 PM | Show all posts
sampai bila la nak sudahnya kisah si pian dengan el ni...asyik kait mengait....kesian jugak dkat si pian ni..adalah tu jodoh yang lebih baik, yang boleh bersusah bersenang sesama dengan awak ye, pian..good luck untuk AJL..
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 03:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Cakap sakit siap2 nnt time ajl nyanyi hauk sumbang adalah alasan standby.
Reply

Use magic Report

Post time 10-1-2019 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Hikmahnya ko sakit x perlu nyanyi sendiri nanti netizen makin kutuk lagu yg sedap jadi hauk, so better la panggil org yg betul2 sedap menyanyi silap2 blh menang
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.117473s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list