JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
23020
View
322
Reply

Gambar Mesra Tersebar Lagi, Zul Ariffin Dah Kahwin Dengan Kekasih Ukraine?

[Copy link]

Author: Cari-Saiful    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 11-1-2019 01:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Kfsyaaa replied at 11-1-2019 12:30 PM
Dah selamat kena block

Lol!!!!! Kesian adik aku ni kene block..
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Ritacomels replied at 11-1-2019 01:02 PM
Kesian plk dgn acik zulfawaaa yg mengharap sgt,mesti ssmua patah hati,remuk redam

Baru nak cakap mcm tu... Sedih la acik zulfawaa kalau tau benda ni.. Hasrat tak kesampaian.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:06 PM From the mobile phone | Show all posts
fahdramli replied at 11-1-2019 12:41 PM
Takut... Hahaha, x pa klu betul kita doa yg baik2 ja,

Hahaha... aminnn....
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:08 PM From the mobile phone | Show all posts
fahdramli replied at 11-1-2019 12:48 PM
Tnya dia doa mamdi wajib sekali tau.. Nanti tak sah solat hahha

Hahahaha... kene terbangkan buku panduan untk muslimah...
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Nana_Man replied at 11-1-2019 01:08 PM
Hahahaha... kene terbangkan buku panduan untk muslimah...

Kan,,,, haahaha
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Ritacomels replied at 11-1-2019 01:02 PM
Kesian plk dgn acik zulfawaaa yg mengharap sgt,mesti ssmua patah hati,remuk redam

Semua senyap.... jap nari hari jumaat...
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Tah la tiap kali akak tgk si zul ripin ni,mcm hero desa jer..mcm sorg lagi pelakon muka bangla tu sape nama dia? Kenapa ya org msia ni suka hero muka desa?
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:16 PM | Show all posts
kakiah12 replied at 11-1-2019 01:11 PM
Tah la tiap kali akak tgk si zul ripin ni,mcm hero desa jer..mcm sorg lagi pelakon muka bangla tu sa ...

Dah fan pun selera desa. Tp jul selera internesyenel tau walaupun.....
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:18 PM | Show all posts
Nana_Man replied at 11-1-2019 01:09 PM
Semua senyap.... jap nari hari jumaat...

Tgh kesat airmata tu. Tgh kumpul kekuatan
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
bedahmenjuyah replied at 11-1-2019 01:18 PM
Tgh kesat airmata tu. Tgh kumpul kekuatan

Lol!!! Bedah bedah.......
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik la istri dia. Sesuai sgt
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Mlm td iol mimpi zul ripin. Tup2 hr ni terus kekuar cerita dia.  
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:25 PM From the mobile phone | Show all posts
bedahmenjuyah replied at 11-1-2019 01:18 PM
Tgh kesat airmata tu. Tgh kumpul kekuatan

Suh depa jerit2 lepaskan perasaan remuk redam hati tu sekali ye bedah hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:25 PM | Show all posts
gingerbreaf replied at 11-1-2019 01:21 PM
Cantik la istri dia. Sesuai sgt

Aduss...ikhlas ke ni
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:32 PM | Show all posts
tak kawen lg ni kot.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia mmg suka pakai suar pendek ye....nasiblah taknminat dia...nmpk cam pelik je zul ni..
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
fahdramli replied at 11-1-2019 12:52 PM
Abam jul blok ke?.. Huishh sakan

Abam tak suka
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
BoongaKertas replied at 11-1-2019 12:57 PM
takziah, chuols tanya soalan apa??

Sekadar ucapan tahniah..
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:36 PM | Show all posts
tak lawa pun pempuan tu.. tp sesuai laa ngan jul. Jul bukan hensem pun.. harap sado dgn tinggi je..
berlakon pun mumbling word.. tak best.
ape gabak sangat badan? nak lawan badan gabak mcm aquaman meols kaa...
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2019 01:39 PM From the mobile phone | Show all posts
kakiah12 replied at 11-1-2019 01:11 PM
Tah la tiap kali akak tgk si zul ripin ni,mcm hero desa jer..mcm sorg lagi pelakon muka bangla tu sa ...

Muka dia x desa sis...gaya bandar jugak...yg desa mcm kg tu remysahak,aidil aziz,n pakwe zara zya tu...yg ckp x suka,x minat,x hensem tu disebabkan perangai dia,so yg indah pon terus nmpk buruk...yg acah2 baik mcm capik tu walau muka kebanyakan pon org sanjunggg
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.136204s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list