JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
1287
View
19
Reply

[Jenayah] dah la penipu, pengotor lak tu

[Copy link]

Author: jinlava       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-1-2019 01:58 PM | Show all posts |Read mode


dgn kuasa viral geng melayu, esuk lusa kilang penipu n pengotor tak tahu halal haram ni tutup la tu













Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 02:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Wah...bersih sungguh kilang ini.
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 02:57 PM From the mobile phone | Show all posts
memang sengaja buat kotor ke? macam tempat jin bertandang
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 03:21 PM | Show all posts
bukan dah lama ka pasai meehon ni bro...wakakakaakkaka
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 03:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Geli gila yuksss
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 03:32 PM From the mobile phone | Show all posts
onexox97 replied at 12-1-2019 03:28 PM
Geli gila yuksss

Ini isu lama.  Kilang ni pun dh terbakar lps isu ni timbul dulu,  mungkin saja dibakar
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 03:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by pyropura at 12-1-2019 03:39 PM

Laba kantoi lagi kaa?? Itu lah ciri org tungung. Janji anti Icerd
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 03:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Dulu penjaja indon ,bangla saja jual kat spesies sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 03:42 PM From the mobile phone | Show all posts
onexox97 replied at 12-1-2019 07:28 AM
Geli gila yuksss

Barang cap ayam cuma penjaja cap ayam saja la yang jual
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 04:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Meehon makanan ummah pprt why bother sangt sis..selayaknyalah pprt makan makanan tahap pprt.
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 07:14 PM | Show all posts
Pihak berkuasa tidur! So selayaknyalah ummah makan dari sumber makanan kotor!
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 07:41 PM | Show all posts
CharlesDera replied at 12-1-2019 03:21 PM
bukan dah lama ka pasai meehon ni bro...wakakakaakkaka

memang citer lama pun, cam citer si bahlol kata anjing kompem tak berpeluh tu

si tokei kafer penipu tu dah bangkrap katanya sebab tak mampu bayar saman

bahahah

padan muka kau kafer penipu cop halal jakim








Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 07:43 PM | Show all posts
FOTHER-MUCKER replied at 12-1-2019 07:14 PM
Pihak berkuasa tidur! So selayaknyalah ummah makan dari sumber makanan kotor!

bahahaha, kafer bahlol kena main. pihak penguasa tidur konon.

dah selamat kena saman kaw kaw pun tokei kafer penipu tu


Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 10:03 PM | Show all posts
so what kalau kotor pun?...
babi sunni kalau makan benda halal dan bersih pun masih perangai mcm babi jah???
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2019 10:09 PM | Show all posts
SissySembah replied at 12-1-2019 10:03 PM
so what kalau kotor pun?...
babi sunni kalau makan benda halal dan bersih pun masih perangai mcm b ...

mak kau babi


Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 12:08 AM From the mobile phone | Show all posts
pyropura replied at 12-1-2019 03:38 PM
Laba kantoi lagi kaa?? Itu lah ciri org tungung. Janji anti Icerd

Kena la ulang walaupun citer lama untuk ingatkan melayu kejahatan kaum pendatang macam kau ni
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 12:31 AM From the mobile phone | Show all posts
koric replied at 13-1-2019 12:08 AM
Kena la ulang walaupun citer lama untuk ingatkan melayu kejahatan kaum pendatang macam kau ni

Yer lar, mulayu mudah lupa kan ... Juga mudah terpesong iman setipis kulit bawang
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 01:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Knpkah iols tgk gambar yinnih
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 04:00 AM | Show all posts
Edited by FOTHER-MUCKER at 12-1-2019 01:39 PM
johnlava replied at 12-1-2019 03:43 AM
bahahaha, kafer bahlol kena main. pihak penguasa tidur konon.

dah selamat kena saman kaw kaw pu ...

Terima kaseh lah kepada kerajaan baru bawah pimpinan YANG AMAT MULIA DR MAHADIR MUHAMMAD kerana terlalu perihatin kepada penduduk malaysia!
Bukan seperti kepimpinan najib Razak BN umno makan rasuah sana sini tipu biliyon biliyon penduduk dunia! Tak guna punya najib tipu penduduk dunia!
Reply

Use magic Report

Post time 13-1-2019 08:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada satu bihun cap terung..harga mahal dr cap lain..orang kata kalau meniaga elok guna cap terung ni
Tp mmg xde apa2 cop sijil..halal ke, mesti ke, gmp ke,
Dulu nk try..tp belek2 packaging dia xjd try
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.135924s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list