JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
3380
View
66
Reply

[Tempatan] Dulu Dijulang, Kini Gelandangan

[Copy link]

Author: Remyda    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 10-2-2019 07:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku igtkn pemain bola ni keja parti time.
Ada keje tetap yg lain.tapi main bola.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 07:27 AM | Show all posts
malulah kat indon dan bangla yg datang kat Malaysia
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 07:54 AM From the mobile phone | Show all posts
umbut replied at 9-2-2019 09:09 PM
Fuhhyooooo.. 6k thn 1990.. zaman tu dikira mewah benar..

zaman ayah gj bwh 1k
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 07:59 AM From the mobile phone | Show all posts
tetiba cite psl dap.... ph... dulu pandai mengutuk mahacai umno... skrg die punya mereng lg truk haha
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 08:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Bang keja la bang..dah tua pon menepek kat pusat snuker...sedeh..dulu tahun 90an gaji abg 6k patut dah boleh beli umah tanah segala..
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 08:12 AM From the mobile phone | Show all posts
jalfa replied at 10-2-2019 08:06 AM
Bang keja la bang..dah tua pon menepek kat pusat snuker...sedeh..dulu tahun 90an gaji abg 6k patut d ...

Giler kau nk kerja security guard, cuci pinggann mangkuk....jual goreng pisang, jual kopok lekor.....

Dia dulu pemain bola terkenal lahhh....takkn nk keja mcm tu pulakkk...
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 08:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Minta dijauhkan la nasib kita mcm ni bila dh tua..Guard2 iols dh tua2 keje berhenti then keje balik pastu mengharap elaun makan harian utk sara diri bayangkanla jika ada anak bini...haih
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 09:09 AM | Show all posts
Namun, kesilapan saya tidak mampu menguruskan kewangan dengan baik ketika itu menyebabkan kini menjadi gelandangan dan hidup tidak terurus, katanya.

Bapa kepada dua anak ini memberitahu, dia mula menjadikan kereta Proton Wiranya sebagai rumah sejak lima tahun lalu selepas tidak lagi mempunyai tempat tinggal.



x uruskan kewangan rm6k di zaman dulu tu rm6k sgt banyak ok!
so, isteri dia mana> psl anak je dlm artikel ni tulis.

kpd retis, pemain bola sepak or instapemes... jadikan pkra ni pengajaran. skg uols bsenang lps ni jd mcm ni baru tahu susah.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 09:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Cuba amik upah menebas ke meracun ke keje bersih longkang ke.. 1001 mcm keje ada tp mak syak dia memilih.. Kosser ah
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 09:45 AM | Show all posts

Tak ada belas kasihan langsung tgk kehidupan si pemalas ini.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 09:50 AM From the mobile phone | Show all posts
sbb tu pentingnya education
kalo bersukan ni, duit banyak pun tp kalo x reti manage, mmg hauk la jadinya
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 09:54 AM | Show all posts
ko tak menabung kah dulu??
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 10:44 AM | Show all posts
jgn kata tahun 90an, kalo skrg bg aku yg org biasa2 ni rm6ribu sebulan pon dah kira banyak hah...
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 11:08 AM From the mobile phone | Show all posts
batu kikir replied at 10-2-2019 02:23 AM
Bila ada duit ...... beli rumah dulu....... beli yg murah atas kemampuan sendiri. Zaman dia (zaman a ...

bab nk menyewa tempat elit tu mmg betul
ada kawan aku ni, sewa kt tmpt elit bertahun2
pastu dia pelekeh kawan2 yg ada rumah sendiri walau area x elit
aku ckp decision dia bodoh, dia mati2 kata dia x nak komitmen...hek elleh sangattt
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 11:14 AM From the mobile phone | Show all posts
chinta89 replied at 10-2-2019 09:09 AM
x uruskan kewangan rm6k di zaman dulu tu rm6k sgt banyak ok!
so, isteri dia mana> psl anak j ...

Kan dia tulis dah cerai tu... zzzzz
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 11:16 AM From the mobile phone | Show all posts
makneng replied at 10-2-2019 09:28 AM
Cuba amik upah menebas ke meracun ke keje bersih longkang ke.. 1001 mcm keje ada tp mak syak dia mem ...

Duk pungpang dulu gaji berapa dulu pemain bola terkenal bla3. Mana nak menebas nak meracun.

Dia kata dari 5 tahun dulu duk dalam kereta. Maknanya umur 45 tahun lg masa tu. Takdela tua lagi umur 45 tahun tu nak bekerja
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 11:20 AM From the mobile phone | Show all posts
cmf_premierleag replied at 10-2-2019 11:08 AM
bab nk menyewa tempat elit tu mmg betul
ada kawan aku ni, sewa kt tmpt elit bertahun2
pastu dia  ...

Buruk2 rumah tak elit..... tak de sapa bolih halau kita keluar (janji tak de loan bank atau loan bank dah langsai). Rumah elit tapi dok menyewa....... bila dah jd mcm bro ni....... penyewa pokai akan diminta keluar siap dengan kata hinaan dan cacian lagi
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 11:44 AM | Show all posts
mula2 nk kesian,tapi tgk badan mcm sihat lagi,boleh kerja tetap,ni sambil2 meme payah la...kerja pasaraya ke,guard ke,banyak aih org2 berumur....gaji pun ok...anak pun org jaga,aihhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 11:48 AM | Show all posts
pokcik kalu taktaw nak guna tulang 4 kerat tu.
sila bukak fb pastu buat la apa2 tagline, tarik peminat.

maluapabosskurr
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 12:26 PM From the mobile phone | Show all posts
bangcak replied at 10-2-2019 11:48 AM
pokcik kalu taktaw nak guna tulang 4 kerat tu.
sila bukak fb pastu buat la apa2 tagline, tarik pem ...

Ada tmbahan lg...dh dpt peminat bleh buat review brg bru lah income masuk
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.098482s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list