JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
12769
View
118
Reply

Habis Madu Sepah Dibuang, Emma Maembong Dan Syed Abdullah Putus?

[Copy link]

Author: top5complete    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 10-2-2019 09:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Berapa byk jantan dah touch n go dgn ko ni emma?? Muda lagi, tapi jantan bersilih ganti
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 09:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Whatsapp ade..
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 09:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa barang kapel dgn budak tak abes sekolah. Ni la kot agaknya reason ex bf emma.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 09:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Aikk kejap je??
Not worth at all !! Emma you threw away ur hijab for this man? ?
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 09:20 PM From the mobile phone | Show all posts
nolya replied at 10-2-2019 08:22 PM
Itulah kan? Malunya pihak lelaki tak seberapa tapi aib si pompuan, tercalar sana-sini shnga tertem ...

Bila kawin nnti..maruah suami plak teruk kena kecam dgn netizen.huhu
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 09:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Pasal iols rasa mcm si syed ni puas makan emma.. lepas tu buang
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 10:04 PM From the mobile phone | Show all posts
kikiharris replied at 10-2-2019 09:14 PM
Apa barang kapel dgn budak tak abes sekolah. Ni la kot agaknya reason ex bf emma.


Cam tu lah kot org mengata anak2 sohai nanti
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 10:08 PM From the mobile phone | Show all posts
kakanne replied at 10-2-2019 08:39 PM
propa je tu. lps ni btunang. lps tu kawin. mcm kes nora nedim dulu. tupun kalau ayoh restu la

Anak ayoh tu brp byk lelaki dah..eeeiii..anak2 ayoh semua perangai semacam....masih lg nk pikir maruah...caca..tu gelenyar semacam...
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 10:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Comel emma ni putih gebu..tapi suka kangkang merata rata
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 10:19 PM From the mobile phone | Show all posts
emera replied at 10-2-2019 10:04 PM
Cam tu lah kot org mengata anak2 sohai nanti

Tp emma ni nok muka lawa ade bakat melukis,mengayat jantan cuma dia je yg playgirl..ank sohai tu sedih rupa dia dgn x vaksin lg lahaiii...lg satu emma ni lawa sgt freehair iols sokong je sbb dia brhijab kepam sungguh tudung pon kdg level2 muaz je..
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 10:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya.. Hurmm
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 10:22 PM | Show all posts
Edited by nolya at 10-2-2019 10:30 PM
kakanne replied at 10-2-2019 08:39 PM
propa je tu. lps ni btunang. lps tu kawin. mcm kes nora nedim dulu. tupun kalau ayoh restu la

Alang2 ketahuan kalau si Syed itu lelaki yg menyebabkan terbuka aib anak gadisnya, terima ajelah lamaran jika betul2 ada. Anak pun dah suka,nak tunggu ape lagi. Tapi emak si Syed Dollah pula ape kate? Kalau tangan sudah berani mencincang maka bahu wajib memikul. Kasian Emma, kasian juga bapaknya, nama baik tercalar dn jadi bualan dn cercaan ramai sedangkan si jantannya bagaikan kalis cela.  
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 10:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau tetiba putus disebabkn si lelaki dah tanak or pemeli dia tanak mmg bahenol punya jantan tu jelah iols nk ckp
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 10:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang penting, akak nak buat rambut macam Emma masa cuti skolah nanti.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 10:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Laa.. clash dah ka
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 10:52 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 10-2-2019 10:46 PM
Yang penting, akak nak buat rambut macam Emma masa cuti skolah nanti.

Nape kena tggu cuti sek uols? Iols teringin nak buat mcm tu, tp company tmpt koje iols x bagi kaler rambut ala2 gitu
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 10:52 PM From the mobile phone | Show all posts
lalasahaja replied at 10-2-2019 09:24 PM
Pasal iols rasa mcm si syed ni puas makan emma.. lepas tu buang

Tak payah nk berhuznuzon sangat laa dgn retis msia. Sex, drugs, alchohol...biasa laaa. Yg dah tua bertudung pon perangai cam hanat...
Pandai Abang YB nih GAME kan Teemoh......bila nk kuar pic bogel pulak?
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 11:07 PM From the mobile phone | Show all posts
kembangbunga replied at 10-2-2019 10:52 PM
Nape kena tggu cuti sek uols? Iols teringin nak buat mcm tu, tp company tmpt koje iols x bagi kale ...

Elllo, sah2 cikgu takleh kaler rambut gituh kat sekolah!
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 11:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Rasanya ayoh yang suro timoh putus. X restu. Ayoh up status jauhkan diri dari jantan yg buka aibmu. Timoh yg menurut perintah gitu laa
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 11:14 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 10-2-2019 11:07 PM
Elllo, sah2 cikgu takleh kaler rambut gituh kat sekolah!

Sek iols boleh jer..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.131476s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list