JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
2649
View
62
Reply

[Dunia] Tomboy lahirkan anak di jalanan.

[Copy link]

Author: rastaf       Show all posts   Read mode

Post time 11-2-2019 05:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Hmmm
Tomboy pun beranak
Tengah jalan plak tu

God , why??
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 05:18 PM | Show all posts


ramai tengok je






Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 07:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Tomboy homeless ke?npe beranak tgh jln?npe smbil diri?npe xg spital?mangsa rogol ke?
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2019 07:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesik na
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 04:56 AM | Show all posts
Siannya... Atleast beranak di khayalak ramai,
tiadalah peluang baby ditinggalkan Camtu aje atau dicampak memana.
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 05:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Ni orang gila lah. Jenis ke ulu kilir tah sapa sondol. Beranak seluar dalam tolak tepi jer.  Padan lah orang tengok jer. Ingat tomboy pengkid hipster tu.
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 06:04 AM | Show all posts

lol i was waiting if someone would mention that guy..lol..i pun baca komen org atas semua teringat BAPOK tu juga..hehehehehehe
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 06:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Tersalah main dengan maknyah.
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 06:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Ya Allah...camne boleh selamba dengan berdiri je oi..
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 09:05 AM From the mobile phone | Show all posts
sinalegna replied at 11-2-2019 02:29 PM
Er... tahniah la ye.

Sajat kalo beranak buat live IG & FB terus

Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 09:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Klu yg beranak illegal ni biasanya mudah jer tp klu sambil berdiri ni mmg luarbiasa..apasal xnmpk darah?
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:04 AM | Show all posts
takkan dia tak rasa sakit...slamba badak je branak dpn org mcm tu
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:11 AM | Show all posts
senangnya dia beranak. aku ni kdg2 berak pun penat meneran sampai pegang2 dinding .. punya la susah nak kluar.
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:12 AM | Show all posts
Ya allah,memang muka saperti laki laki habis lah




Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:22 AM | Show all posts
Kasihannya.

Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:26 AM | Show all posts
aiyooo.. mcm tu jek ea beranak.. mudahnya.. org malaysia ni terpekik terlolong mcm nk kene bunuh aku dengar... ni tepi jalan jekkk beranak sambil berdiri plak tu..
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:27 AM | Show all posts
knp la yg ada kat sekeliling tu tak nak bantu dia..sekadar tengok jer..uri tak keluar lagi tu ..  mujurlah baby dgn dia selamat..klu tengok kat seluar dia tu mcm basah dek air ketuban campur darah..dia ni kembar air ni..klu kembar darah mesti lembik dah tu..
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:51 AM | Show all posts

serius la bdiri mcm tu teran2 terus keluar baby?
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:55 AM | Show all posts
chinta89 replied at 12-2-2019 10:51 AM
serius la bdiri mcm tu teran2 terus keluar baby?

aman aman je beranak tepi jalan

muka macam takde rasa sakit langsung

kalau kita teran sampai nak tercabut jubur punyalah payah
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:07 AM | Show all posts
myakayina replied at 12-2-2019 10:27 AM
knp la yg ada kat sekeliling tu tak nak bantu dia..sekadar tengok jer..uri tak keluar lagi tu ..:mad ...

semacam ada barrier nak tolong, adakah disebabkan selfish sangat atau tak mahu ganggu hal orang? tapi yang peliknya ambik gambar tak tolong tak rasa bersalah pula... .. kesiannya


barangkali kalau kita tidak bentuk masyarakat kita dengan usaha berterusan akan jadi mcm ni lah. tak ada yang peduli siapa pun walaupun ada orang disekitar kita yg perlukan pertolongan..




Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.110241s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list