Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
2316
View
37
Reply

[Tempatan] Edisi sendiri cari penyakit : Chiki 14 tahun ditoron 6 jantan jongos

[Copy link]

Author: kakyungpilah85       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-2-2019 09:28 AM | Show all posts |Read mode
Edited by kakyungpilah85 at 12-2-2019 10:02 AM

bukan nak cakap ape...umur 14 tahun ape jadah ko dok kat luar umah kul 1 pagi tu???


Sumber : Harian Metro




Kuala Terengganu: Seorang remaja perempuan hidup dalam ketakutan selepas mendakwa dirogol enam lelaki tidak dikenali sejak September lalu dalam dua kejadian berasingan di Kuala Nerus.



Tragedi hitam menimpa mangsa berusia 14 tahun itu bermula ketika dia bersama rakan perempuan berada di Stadium Sultan Mizan Gong Badak, Kuala Nerus, jam 1 pagi awal September lalu

Menurut sumber, mangsa dan rakannya dihampiri dua lelaki tidak dikenali yang mengajak mereka bersembang di sebuah rumah di kawasan Seberang Takir yang berjanji tidak melakukan apa-apa.


Mangsa mulanya enggan menerima ajakan dua lelaki itu sebelum bersetuju selepas rakannya meninggalkannya keseorangan di tempat berkenaan kerana keluar bersama rakan lain.

Sebaik tiba di rumah dimaksudkan, seorang lelaki tidak dikenali datang sebelum ketiga-tiga mereka merogol mangsa bergilir-gilir sebelum seorang suspek menghantar mangsa pulang ke rumah jam 4 pagi, katanya.

Sumber itu berkata, kejadian sama berulang apabila mangsa mendakwa dirogol tiga lelaki lain dengan seorang daripada mereka yang dikenali di sebuah rumah rehat di Kuala Nerus jam 1 pagi, 10 September lalu.



Menurutnya, kejadian dipercayai berlaku apabila mangsa bersetuju mengikut seorang suspek menemaninya dengan rakan yang menyewa rumah rehat itu.

Sebaik tiba, mangsa menyedari rakan dimaksudkan suspek tiada di rumah itu sebelum mangsa sekali lagi dirogol. Tidak lama kemudian, dua lagi lelaki datang dan turut merogol mangsa.

Mangsa menghubungi rakan abangnya meminta bantuan sebelum dihantar pulang ke rumah.



Mangsa mulanya mahu merahsiakan kejadian, tetapi membuat laporan polis apabila dua daripada enam suspek merogolnya sebelum itu mengajaknya berjumpa jam 9 malam, 2 Disember lalu, katanya.


Rate

2

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 09:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Mangsa gatal bijik......hahaha

Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 09:32 AM | Show all posts
aduhhhhh..kesian nasib kau dik
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 09:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Budak2 sekarang bersepah kat luar rumah smpi ke pagi..dah x reti takut..
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 09:45 AM | Show all posts
Budak 14 tahun keluar rumah 1 pagi. Ko buat ape dik? Group study ke? Sah2 la ko gatal bijik pastu claimed dirogol 6 lelaki tak dikenali. Stop play victim la dik oiii. Aku yg membesar di bandar pun tak pernah kuar pagi2 buta masa 14 tahun. Ni kan pulak tempat kau tu
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 09:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Dirogol .. tp kejadian tarikh yg berbeza2 dan org berbeza2 ?? Melepak plak di stadium jam 1 pagi??
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 09:56 AM | Show all posts
Sendiri mintak. Tanggung je la...
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:00 AM From the mobile phone | Show all posts
dah memang sundal birah....padan la muka.. lepastu letak hantaran ribu riban.

Typical Meleis
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:01 AM From the mobile phone | Show all posts
byk video 3gp drp pantai timur... mungkin kurg hiburan disana smpai kena buat bideo seniri... koh3
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:02 AM From the mobile phone | Show all posts
aHoi83 replied at 12-2-2019 09:47 AM
Dirogol .. tp kejadian tarikh yg berbeza2 dan org berbeza2 ?? Melepak plak di stadium jam 1 pagi?? : ...

bawah umur kira rogol lah tu
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:06 AM | Show all posts
sampai 6 org kerjakan..  hrp tak preggy la..
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Masa kene rogol tu mesti dah xde dara kan? Perempuan yg baik xkn sng2 ikut jantan pukul 1 pg. yg jantan pon celaka jua. Budak tu baru 14 thn
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-2-2019 10:13 AM | Show all posts
kalau xgatal,xbirah patut dah malam ade kat umah,kul 1 tu elok tido kat umah je...merayap malam2 tu jadah apenye..?ni mesti stok2 bohsia rempit xpon budak tiktok ni..report polis pasal kena balun ramai2..kalau sorg tu senyap je tu...
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:13 AM | Show all posts
sendiri carik penyakit dekk
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:19 AM | Show all posts
birahnya kau dek....


Changa
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:23 AM | Show all posts
kesiannya.. kenapa la cuai sangat.. mudah terperangkap..
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Pukul 1 pg tu mmg tgh tunggu sapa2 reply wechat dia je
Ayat mula2 xnk ikut laki tu, nk sedapkn cerita je
Pdhal mmg dah sedia nk ditoron beramai2 kan
Pastu boleh ada sesi toron kali ke2 plak..
Sian mak pak ko dik.. Lahirkn bohsia ke dunia ni
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:25 AM From the mobile phone | Show all posts
kakyungpilah85 replied at 12-2-2019 10:13 AM
kalau xgatal,xbirah patut dah malam ade kat umah,kul 1 tu elok tido kat umah je...merayap malam2 tu  ...

Btul tu..mmg dia da gatal bijik nk ngesek..sekali 6 sekaligus yg dtg bantai dia..
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:35 AM | Show all posts
memang bosia kot ni..
budak baik takde nya keluar melepak lepas pukul 10 malam..
kalau tak kenal cam mana boleh ada no hp boleh contact segala bagai..
niat memang nak ngeseks tapi tak sangka kena balun dengan ramai sekali..
kalau sorang-sorang takde la dia report..
kecuali kalau dah mengandung..
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 10:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Cepat la buat perintah berkurung. Ramai mak pak tak mampu jaga anak
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.089889s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list