Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
3318
View
41
Reply

'Barang Kemas' Suami Hanya 1 Inci, Patutkah Pengantin Baru Rasa Kecewa?

[Copy link]

Author: Sang_Pencinta       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-2-2019 10:54 AM | Show all posts |Read mode
Seorang pengantin baru yang menggunakan nama samaran u/throwaway_peen34 menghebohkan forum Internet popular Reddit minggu ini apabila meluahkan kekecewaan malam pertamanya akibat 'barang kemas' suaminya hanya berukuran tiga sentimeter (1.15 inci).





Kredit foto: Daily Express





Wanita itu mendedahkan mereka berkenalan selama enam bulan sebelum bertunang dan berkahwin enam bulan kemudiannya. Perkahwinan mereka dikatakan berlangsung pada Sabtu lalu (9 Januari 2019).


Menurut wanita itu, sekembalinya daripada bulan madu beliau terus meluahkan kekecewaannya di forum Reddit. Beliau mengesyaki suaminya mempunyai sindrom micropenis.





Kredit foto: Reddit





Sindrom micropenis adalah keadaan di mana saiz kemaluan lelaki jauh lebih kecil daripada biasa. Punca utamanya adalah kekurangan hormon androgen si ibu ketika mengandung dan kegagalan sintesis hormon testosteron. Dianggarkan, 0.6 peratus lelaki seluruh dunia mengalami kecacatan ini.







Kredit foto: Reddit





Wanita itu mendedahkan tidak pernah melakukan sebarang hubungan seks dengan suaminya ketika zaman bercinta kerana mendakwa suaminya berfikiran konservetif.

"Kami pernah ringan-ringan, tetapi tidak sampai sehingga melakukan seks," katanya.





Kredit foto: Carian Google





Bagaimanapun, dia terperanjat besar ketika malam pertama mereka, tetapi berjaya menyembunyikan kekecewaan daripada pengetahuan suaminya.





Kredit foto: Mirror.com





Wanita itu meminta pendapat warga Forum Reddit apakah yang perlu dilakukannya.

"Wajarkah saya rasa kecewa?" soalnya yang kemudian dijawab beberapa forumer dengan menyatakan dia berhak untuk berasa kecewa, tetapi masa perkenalan mereka berdua terlalu singkat.

"Saya rasa ada banyak lagi kejutan menanti anda kerana berkahwin dengan orang yang anda sendiri tidak kenali dengan baik," kata seorang lagi.




Satu masalah yang sangat sukar untuk diselesaikan. Apa pendapat pembaca pula? - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:15 AM | Show all posts
Wanita itu mendedahkan tidak pernah melakukan sebarang hubungan seks dengan suaminya ketika zaman bercinta kerana mendakwa suaminya berfikiran konservetif.



lelaki  mana ada nk tolak kalau bab2 gini sblm kawin tp something sgt kalau mmg x btl2 x nk kecuali mmg btl2 iman teguh (tp kalau non muslim ni pkra biasa je). ini pendapat aku je dari thread ni jgn pk bukan2 ye.
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Btol tu klu blom kawen biasa aje dah projek diaorang ni .. mmg something not right la kan..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-2-2019 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Memang patut kecewa tp heboh di internet dapat apa?
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:30 AM | Show all posts
Dia kecewa sebab rasa tertipu.  Benda2 sebegini agak taboo buat sesetengah orang sebab tu jarang nak bercakap mengenainya.
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 11:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Laki tu pun, dah tau gitu npe xgi berubat sebelum kawen
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-2-2019 01:33 PM | Show all posts
Micropenis nak berubat gimana? Tak boleh diubati kot?

Cuba google
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 01:58 PM | Show all posts
beli la la dildo negro
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 03:11 PM | Show all posts
Wanita itu mendedahkan tidak pernah melakukan sebarang hubungan seks dengan suaminya ketika zaman bercinta kerana mendakwa suaminya berfikiran konservetif.


Tak rasa laki tu berfikiran konservetif, tapi lebih pada malu.
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 03:42 PM | Show all posts
micro penis ni anggap ja macam tengok kemaluan bayi lelaki. lebih kurang la kalau dah kawin tgk besar tu haruslah kecewa ye dak
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 04:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Simpati kat mereka
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 04:15 PM | Show all posts
boleh rawat ke kejadian micropenis ni?
I ukur 3cm tu mmg alahai
wajar lah kot isteri tu kecewa? kalau terus terang dari awal mungkin si isteri tak terkejut sgt
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-2-2019 04:43 PM | Show all posts
Saya salahkan si suami yang tidak berterus terang
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-2-2019 04:44 PM | Show all posts


Micro penis tu macam ni je saiznya, separuh ibu jari
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 04:51 PM | Show all posts
mak aih 3cm tu time bnda tu naik ke hape??

trus meollss pegang pembaris skang huhuuhuhuhuhu..humangaih, kocik lak aihh
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2019 05:02 PM | Show all posts
kalo pakai minyak lintah leh jadi macropenis tak?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-2-2019 08:16 AM | Show all posts
Minyak lintah tak berkesan tuk micropenis kot
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2019 08:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Sang_Pencinta replied at 12-2-2019 04:44 PM
Micro penis tu macam ni je saiznya, separuh ibu jari

Kalau saiz sebesar ini cuma..meolls pon keciwa jua..kekeke
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2019 09:16 AM | Show all posts
Pentingkah saiz anu ni? Ingatkan saiz akaun bank bakal suami yang penting. Hmmm.....
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2019 12:16 PM | Show all posts
kesiannya heols... cemane laa nak blowjob.. sure confuse... kalo nak masturbate cemane? pakai 2 jari je ke? bertabah lah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.114545s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list