JAWATAN KOSONG DIPERLUKAN SEGERA! Jana pendapatan dari rumah sebagai penulis freelance kami. Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
2553
View
41
Reply

Umur 39 Tahun Dah Ditinggalkan Suami, Bela 38 Anak Seorang Diri

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 26-4-2019 05:07 PM | Show all posts |Read mode
Seorang wanita yang mempunyai 38 orang anak terpaksa membesarkan mereka berseorangan.


Wanita yang berusia 39 tahun yang dikenali sebagai Nabatanzi itu terpaksa menanggung semuanya sejak ditinggalkan oleh suami.


Foto: www.abc.net.au


Daily Mail melaporkan dia melahirkan kembar selepas setahun berkahwin pada usia 12 tahun


Ia diikuti dengan kembar-kembar yang lain selepas 15 kali mengandung.


Foto: www.abc.net.au


Sebelum ini dia ada berjumpa dengan doktor untuk mendapatkan nasihat opembilan pil perancang namun malangnya ia mendatangkan masalah kesihatan.


Disebabkan itu dia terus melahirkan anak tanpa kawalan.


Foto: www.abc.net.au



"Saya hidup menderita, suami saya tinggalkan dengan penderitaan.


"Sepenuh masa saya hanya menjaga anak dan bekerja untuk wang."




Foto: www.abc.net.au




Anak-anak yang dewasa ada juga membantu menguruskan hal rumah dan memasak.


Satu hari sekurang-kurannya mereka memerlukan 25 kg gandum dan amat jarang dapat makan ikan atau daging. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 05:14 PM From the mobile phone | Show all posts
15x mengandung
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 05:17 PM | Show all posts
mak aih...subur bebeno
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Pernah bace kat infinity ttg kesuburan berlebihan setiap pregnancy dia lahirkan kembor. Kesian je dah byk2 anak, somi leh pplak tinggal. Ksian mommy nye.
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 05:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni bangsa apa ni... kahwin umo 12 thn. Badan pun belum cukup matang. Aku dah berhenti baca artikel2 bapa, bapa sedara, datuk, anak rogol dera budak kecik. Tapi pompuan ni aku respeklah. Dahlah hidup susah, suami lari, banyak anak... still sifat keibuan dia masih ada.
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 05:35 PM From the mobile phone | Show all posts
semoga ibu ni tabah..
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 06:40 PM | Show all posts
[quote]Sebelum ini dia ada berjumpa dengan doktor untuk mendapatkan nasihat opembilan pil perancang namun malangnya ia mendatangkan masalah kesihatan.[/quote

kasihannnnn
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 06:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Omaigoshhhhh...biiar betikkkkkkk{:dot
Org lain nk preggy sorg pn ssh,tp dia ni 15kali,umur 30s plak tu! I'm speechless{:dot
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 07:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Kkuusss semangattttt..

Mujur sihat ibunya tak ada masaalah prolapse ke apa...
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 07:56 PM | Show all posts
hari2 kenduri...

penatnya
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Suami dia tinggalkan dia sbb masalah terlebih subur lettew... dah kalau stay ... sampai menopos lahir kan kembar tiap tahun
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 08:37 PM From the mobile phone | Show all posts
tengok gaya takde la papa kedana macam africa yg biasa dalam tv tu.baju cantik seliper cantik katil besi.mesti meriah di hari raya
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 08:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Ayooo... dah mcm rumah asuhan plak..
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 08:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Macam tak caya 38 ank dr seorang ibu
Itu la rezeki dia
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 09:00 PM | Show all posts
mkn perancang jd masalah kesihatan pl.kesian dia hrp2 anak2 dia
bila semua dah dewasa ckp dan lbh dpt membantu dia.jgn pl tetiba
masa tu silaki tunjuk muka minta kesian.murah rezeki bab anak dia
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 09:03 PM | Show all posts
syukur ada anak.


org kata susah-susah bela anak di waktu kecil bila besar anak-anak yg baik akan senangkan kita. mudah-mudahan .
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 10:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Subur nye.. jumlah anak nk sama nombor dgn umur.
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 11:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Kat youtube dah lama ada..
Kemain besar tetek
Anak mkn nasi kosong je
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 11:09 PM | Show all posts
my nigga my pride...wakakakakakakkakakakakakakakakakakaka
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2019 11:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau kat malaysia dah lama kena cerca
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.079584s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list