Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234
Return to list New
3036
View
67
Reply

"Pelancong China Buat Hal Lagi, Berak Depan Bangunan Di Sabah. Kenapa Tak Tegur?"

[Copy link]

Author: Cari-Azza    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 14-8-2019 10:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Depa ni jenis kalau kita tegur cara baik pun depa takleh terima... kalau nak bergaduh bertekak menjerit jerit... jenis selalu potong que kalau tempat yg kena beratur
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 10:21 PM | Show all posts
sedara mara sebangsa kt malaysia tak tegur ke
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 10:35 PM | Show all posts
Perangai kotor camni taknak pulak puak2 liberal hidung pesek nak perli pulak......

Bak kata @dino   .......... munafiqun.............
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 06:46 AM From the mobile phone | Show all posts
highcastle replied at 14-8-2019 10:35 PM
Perangai kotor camni taknak pulak puak2 liberal hidung pesek nak perli pulak......

Bak kata @dino ...

tak urban la kutuk cina... kutuk melayu baru nmpk urban... wpun standard kg.com jah haha
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 07:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Panggil polis je tangkap x bleh ke? Pastu bg denda sejuta yuan
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 10:16 AM | Show all posts
mesti NGO mcm Dong Zong tak sabar-sabar nak jumpa dna sekampung mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 10:24 AM | Show all posts
buat undang2....berak atau kencing merata2 saman jer....
bangsa pelahap babi...sebab tu perangai pun mcm babi
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2019 11:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau nak jalan jalan tu Jangan la makan macam macam
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.085216s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list