Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
4434
View
189
Reply

Biadab! Koon Yew Yin Tuduh Tentera Malaysia Hanya Makan, Tidur

[Copy link]

Author: hussaini4675       Show all posts   Read mode

Post time 14-8-2019 10:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Tu yg bocor gas kat johor pun tentera tolong kalau tak.silap.

Pastu tragedi bukit antarabangsa tanah runtuh tentera gak turun. Bina jambatan sementara.

Sembang kafanifinafacifibafaigagagagagagapufundekdekekekekekej
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 11:23 PM From the mobile phone | Show all posts
caprut replied at 14-8-2019 10:43 AM
Btol pon. Hmm

Kt putrajaya skrg dgr2nya pegawai khas ramai dh dr kaum apek tu..bahasa melayu kelaut mcm mn boleh masuk? Kong kali kong semua
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 11:29 PM From the mobile phone | Show all posts
caprut replied at 14-8-2019 10:45 AM
Askar malaysia prgi club mabok main placur main pondan

Ada bukti? Adu je kt mindef..gebang kt sini babi pun terbang..yg sokong apek tu sah2 xdpt jd  penjawat awam  dulu2..temuduga asyik dpt surat Dukacita tu yg bengkek dgn penjawat awam...mn2 askar misi cikgu yg pangkah ph dulu apa cerita agaknya skrg..tentu bahagia mkn angin sambil naik kereta lalu jln xde tol dgn isi minyak yg rm1.50 seliter tu.
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 11:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Malaysia.Doom replied at 14-8-2019 11:20 AM
Melayu camtu la...Mana pernah boleh kena komplen...bangsa syumul perfect.

Chuols nk tgk  askar2 buat rampasan kuasa mcm kt thailand tu ke..bru boleh ckp askar buat kerja? nk tunggu perang memang idok ler #syukurmalaysiamasihaman .. negara pling aman dlm dunia pun ada askar..apek ni patutnya p hantar balik ke tanah besar
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 11:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Malaysia.Doom replied at 14-8-2019 12:10 PM
Acah2 buat kerja je...acah2 stand by...macam x biasa Melayu.

Chuols bkn melayu kan? Ke malu nk ngaku bangsa melayu? #sistanyajer
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 11:53 PM From the mobile phone | Show all posts
dockers replied at 14-8-2019 12:55 PM
bagus takde tentera ni atau kurangkan...

Cer kabo negara mn yg xde tentera?
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 11:54 PM From the mobile phone | Show all posts
monreyes replied at 14-8-2019 01:31 PM
apa sahaja yg melibatkan majoriti melayu akan di sentuh..
motip nak bakar sentimen perkauman..

Bila kaduk dah naik junjung
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 11:57 PM From the mobile phone | Show all posts
monsterwife replied at 14-8-2019 02:45 PM
Agung tak boleh bersuara ke?Bukan ke dia ketua angkatan tentera?sorry kalau salah

Iols tertunggu2 jg respond tuanku
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 01:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Mejami replied at 14-8-2019 11:53 PM
Cer kabo negara mn yg xde tentera?

Costa Rica
Haiti
Iceland
Mauritius

Negara2 tu semua rata2 bergantung pada pelancongan.
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 01:37 AM From the mobile phone | Show all posts
kesian nya abam2 askar,tugas mereka x dihargai,malah di tuduh pulak makan gaji buta.manager kat tpt aku krja dulu bangsa cina,krja nye cuma kulu kilir buat2 sibuk pastu hujung mggu asyik nak sruh ot je,dia yg dtang ot pun ot mengular je,bukan semua cina tu rajin,ada jugak yg pemalas.
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 01:55 AM | Show all posts










Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 06:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Pergi balik negara sendiri.. Orang tua yang tak sedar diri dan tak sedar dek untung ..
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 08:56 AM | Show all posts
Mejami replied at 14-8-2019 11:46 PM
Chuols nk tgk  askar2 buat rampasan kuasa mcm kt thailand tu ke..bru boleh ckp askar buat kerja? n ...

haah kan...
coup d'etat gitu...
nak sangat tengok askar buat keje
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 08:59 AM | Show all posts
bila ckp ikut sedap mulut je. ewahhhh nyah kau dari sini. saje nk provoke isu racist
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 09:03 AM | Show all posts

kat Colosseum Rome tu pun ramai askar bersenjata...
kau nak melawat pun tak rasa aman...
tengok Hong Kong sekarang...
dulu aman2 je...
bayangkan kalau bilangan askar x seramai protestor...
bodo KYY ni..
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 09:38 AM From the mobile phone | Show all posts
His sorry is meaningless.  Just words to calm the public for his own benefits.
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 03:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Org yg xde keluarga jadi askar tentera setuju je dgn statement apek ni
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 03:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Klu msia perang dia lari dulu bw kaum kerabat...
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 04:13 PM | Show all posts
apek ni dah buang tebiat..nk ngongkek amoi konek dah mati jadi tk keruanlah dia
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 04:28 PM | Show all posts
Mejami replied at 14-8-2019 11:51 PM
Chuols bkn melayu kan? Ke malu nk ngaku bangsa melayu? #sistanyajer

dia tu pendatang indon bugis lah. mampu kutuk melayu je.nak jadi askar tak layak,. jadi cikgu pun tak layak. duduk malaysia mengampu cina. tu je yang dia mampu buat.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.082884s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list