Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12218
View
188
Reply

Usai Cerai Rihana Oksana, Sultan Kelantan Dilapor Akan Berkahwin Dengan Wanita 'Lebih Layak'

[Copy link]

Author: akubujang    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 14-8-2019 03:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Bartbahlah oks oii
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 03:49 PM | Show all posts
tumpanglalu74 replied at 14-8-2019 11:26 AM
Kan separuh kaki dah memang sana menjak adik kawen nephew Sotan Vrunei tu?  Jangan zeles..

...

Iols org Vrunei gak tpi iols xthu apa yg uol tngh ckpkan ni. Boleh bgithu x?

Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 03:54 PM | Show all posts

Mamat V

Edited by tumpanglalu74 at 14-8-2019 04:04 PM
gideoncross replied at 14-8-2019 03:49 PM
Iols org Vrunei gak tpi iols xthu apa yg uol tngh ckpkan ni. Boleh bgithu x?


Adinde beliyau isteri kepade nephew soltan anda..
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 03:56 PM | Show all posts
kawin la dgn sape pun


Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 03:58 PM From the mobile phone | Show all posts
prizadane replied at 14-8-2019 11:18 AM
Sape yg bertuah itu? Bakalan permaisuri kelantan...

bertuah ke??? huhu
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:01 PM | Show all posts
merepek nye hbs adik dia kawen ngn wanita sweeden tu ok plak
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
idakamaruddin replied at 14-8-2019 04:01 PM
merepek nye hbs adik dia kawen ngn wanita sweeden tu ok plak

Mungkin adik ipar dia tu, sejenis suci Murni, helok budi pekertinye dn direstui la... Mungkin la..
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:10 PM | Show all posts
bungarose replied at 14-8-2019 11:23 AM
Dailymail tak der info ker adik beradik sultan semuanyer kawin dengan bukan locals. Untrusted news

haaaa... bila baca atas pastu scroll bawah... nasib baik ade org dh tulis nih... adik beradik sultan xde yg kawin local.. acaner tuh   
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Choi,hari tuh ko kawin bukan ada sapa paksa pun
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:14 PM | Show all posts
Iris. replied at 14-8-2019 01:37 PM
Kahwin je lah dengan neelopa.. Susah sangat

eiii pls laaa... jgn rosak kan darah diraja dgn keturunan paki... asal usul in future nnti tercalar... takut muka keling paki india bangla sesaje penuh kt negeri serambi nih.. xmooo lah...



Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:17 PM | Show all posts
kot2 kawin balik dgn ex bini 1st... menantu pilihan mak dulu
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:19 PM | Show all posts
b****t la mak tak suka sebab tu terpaksa ceraikan bini...umur dia berapa time kawen? 17?

Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:26 PM | Show all posts
Melorqe replied at 14-8-2019 12:28 PM
kawan aku orang sana pernah cerita pasal kerabat kelantan pasal perangai mak dia
kalau kat tempat ...

jadi ahli keluarga kerabat ni bukan senang...

banyak pantang larang..

banyak peraturan..

banyak adat..


haishhhhh....doa yg baik2 aja

Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by akusukaq at 14-8-2019 04:35 PM

cerite tak masuk akal. abe ni bkn jenis boleh dipaksa paksa.bonda dia tak mudah nk bentok hidup dia.dpt takta pun bkn ada restu dr bonda.siap perang dingin dlm keluarga diraja. apa pun ikut hati dan rase dia je.umur pun bkn muda belia lg.
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:35 PM From the mobile phone | Show all posts
siapa kah bakal pengantin baru itu...
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:38 PM | Show all posts
tumpanglalu74 replied at 14-8-2019 03:54 PM
Adinde beliyau isteri kepade nephew soltan anda..

Hah? Omg, nmpk sngt iols x mngmbil berat tntng family Diraja negara sndri HAHA but who cares? Xde dpt apa2 pun klau ambil thu, buat penat je, baik ambil thu psl hal sndri.
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:39 PM | Show all posts
So kisah pnceraian ni psl mak pihak llaki xsuka lh ya? Merengsa tol bila tngok mak2 yg mnyibuk dlm hal prkhwinan anak2.
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:41 PM | Show all posts
LadyCarefree replied at 14-8-2019 01:47 PM
Orng tanya oks xbgtau husband ke anak sakit. Dia jawab dia tak tau business husband dia. Business di ...

Kot La betui abeyeh ade kt oz,abeh yg pi semelih lembu 2,3 ari lepas tu sapa?
Hantu raya dia kah
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Siapakah bakal pengantin perempuan?
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:46 PM From the mobile phone | Show all posts
dramaking007 replied at 14-8-2019 03:09 PM
u srius ka ckp bakal wife dia yg next bertuah? arap u melawak.kalau btullah cerai isteri sebab f ...

Kat tg zubaidah dia boleh mcm tu. Kat oks dia boleh buat mcm ni. Bini baru agak2 heols buat macamana?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.089310s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list