Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
3590
View
80
Reply

[Tempatan] Lagi lagi Cina jadi Mangsa.

[Copy link]

Author: gigahertz    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-9-2019 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Apsal mesti nak ada perkataan "Cina"?
FB_IMG_15692240481133871.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 03:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Akak lagik heran apsal kena ada perkataan Muslim?
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 03:52 PM | Show all posts

tanya sikit, kenapa ada nasi goreng cina, tak ada nasik goreng korea ?
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 04:15 PM | Show all posts
nasi goreng malaysia x de ke......        heheeeeee
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 04:29 PM | Show all posts
Resepi je cina muslim... Pengeluar bukan muslim... Tetap #BMF!!! Nak menipu la tu... Ingat org islam ni bodoh ke??

Dah.. Pi cari idea lain plak nak menipu..
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 04:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Asdan replied at 23-9-2019 03:52 PM
tanya sikit, kenapa ada nasi goreng cina, tak ada nasik goreng korea ?

Kat korea ada je ns goreng korea..
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
wtf..
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 04:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Asdan replied at 23-9-2019 03:52 PM
tanya sikit, kenapa ada nasi goreng cina, tak ada nasik goreng korea ?

Hang ni duduk dalam gua ker, tanya soalan kurang cerdik? Nasi goreng Korea wujud jer kat Malaysia ni. Kalau tak caya pergi la kedai makan Korea minta nasi goreng Korea mesti ada dlm menu makanan depa. Kedai makan biasa tu tak taula ada ke tak, tp kalau hang nak tau nasi goreng jer ada banyak jenis kat kedai makan tu. Nasi goreng USA, nasi goreng Thai, nasi goreng Pattaya. Hang ingat nasi goreng cina ja ada dalam Malaysia ni?

Ha lepas ni hang nak tanya apa? Macam mana nak makan? Macam mana nak berak? Hang kan suka tanya soalan tak cerdik
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 04:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Asdan replied at 23-9-2019 03:52 PM
tanya sikit, kenapa ada nasi goreng cina, tak ada nasik goreng korea ?

Ada oke nasi gorg korea...weols order last weeknd
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 04:39 PM From the mobile phone | Show all posts
kick8buttowski replied at 23-9-2019 04:36 PM
Hang ni duduk dalam gua ker, tanya soalan kurang cerdik? Nasi goreng Korea wujud jer kat Malaysia  ...

Asdan tu bodoh
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 04:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 23-9-2019 04:39 PM
Asdan tu bodoh

Dah tau lama dah
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 04:47 PM From the mobile phone | Show all posts
kick8buttowski replied at 23-9-2019 04:36 PM
Hang ni duduk dalam gua ker, tanya soalan kurang cerdik? Nasi goreng Korea wujud jer kat Malaysia  ...

Abaikan si asdan ni. Kalau tak silap aku dia ni bukan islam saja suka bagi soalan provok org islam kat forum ni. Abaikan saja. Teruskan kempen BMF. Biar tercirit birit geng asdan kiasu ni.
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
kick8buttowski replied at 23-9-2019 04:36 PM
Hang ni duduk dalam gua ker, tanya soalan kurang cerdik? Nasi goreng Korea wujud jer kat Malaysia  ...

Nasik goweng Usa tu mulayu je pandai2 reka, macam mi bandung air bandung semua tuh. Kat bandung mana ada mi dan air camtu
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 04:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Asdan replied at 23-9-2019 03:52 PM
tanya sikit, kenapa ada nasi goreng cina, tak ada nasik goreng korea ?

Nasi goreng USA pun ada .....
Kat msia ni, macam2 ada....
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 05:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Nasi goreng USA tu singkatan pada udang sotong ayam. Tadak perkaitan dengan USA
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
nisako replied at 23-9-2019 04:15 PM
nasi goreng malaysia x de ke......        heheeeeee


Nasi Goreng Melayu takda...Nasi Goreng Kampung ada.

Melayu itu Kampung macam @Modngengade urban lah sangat
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 05:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Mulayu subenernya obses ngan cina, benci tapi rindu gituh, ni contohnya :

1. Bunga cina
2. Pegaga cina
3. Lubok cina
4. Bidara cina
3. Bukit cina
4. Sawi cina
5. Kubis cina
6. Nasik goweng cina
7.
8.
.... Dan buanyak lagi
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 05:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Remyda replied at 23-9-2019 05:01 PM
Nasi goreng USA tu singkatan pada udang sotong ayam. Tadak perkaitan dengan USA

Kenapa nasi goreng USA selalu letak daging bukannya udang sotong ayam mcm ko tulis
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
nikaido replied at 23-9-2019 05:04 PM
Kenapa nasi goreng USA selalu letak daging bukannya udang sotong ayam mcm ko tulis

Pasainya ramai tukang masak salah tafsir sampai perkenalkan nasi goreng cara tersendiri yakni nasi goreng yang dihidangkan dengan lauk ( ayam / daging) + teluq goreng
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2019 05:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Resepi cina muslim hahahahhahaahhahahhababaabahahha kebodohan apakah ini, sampai nasi goreng pun dah masuk islam, mualaf moden

Padahal memang dah lama sejak cina datang Malaya naik tongkang, melayu dah evolusikan resipi nasi tu jadi halal tanpa pork
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.105580s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list