Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
8059
View
93
Reply

Datuk Alha Alfa sah bergelar suami

[Copy link]

Author: Boomibulat    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 28-9-2019 11:46 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode

Shaarani Ismail
am@hmetro.com.my


DENGAN sekali lafaz, jurusolek dan usahawan kosmetik terkenal, Datuk Abdul Al Halim Mohd Al Fadzil atau lebih dikenali sebagai Alha Alfa, 31, selamat dinikahkan dengan pasangannya, Noor Azlin Ismail, 23, hari ini.

Memakai busana berwarna putih, Alha bersama pasangannya dinikahkan oleh jurunikah, Roziman Tajuddin yang mewakili abang Noor Azlin pada majlis yang berlangsung dalam suasana meriah di sebuah hotel di Taiping.

Kira-kira 200 tetamu memeriahkan majlis pernikahan itu terdiri daripada anggota keluarga dan teman rapat pasangan berkenaan.

Pada majlis itu, rombongan pengantin lelaki turut menyerahkan tujuh dulang hantaran termasuk senaskah al-Quran, mas kahwin RM1,000 dan seutas rantai tangan kepada pengantin perempuan.

Pasangan berkenaan mengikat tali pertunangan pada 29 September tahun lalu dan memilih hari ini sebagai detik penyatuan mereka sebagai suami isteri.

Alha yang ditemui selepas selesai majlis akad nikah berkata, beliau bersyukur selamat diijabkabulkan dengan pasangan dalam majlis yang berlangsung sederhana dan berjalan lancar.

Alhamdulillah majlis berjalan lancar sebagaimana dirancang dan ikatan pernikahan ini adalah lambang cinta kami selepas bercinta selama lebih lima tahun.

Kami bersyukur dengan semua perancangan yang diatur Allah dan Alhamdulillah inilah harinya kami disatukan, katanya.

Mengenai perancangan anak, Alha berkata beliau menyerahkan semuanya kepada rezeki malah berharap dan berdoa supaya segera menimang cahaya mata.

Pada majlis pernikahan itu, Alha memakai busana Melayu putih rekaan Dzulclassique, manakala busana Noor Azlin pula adalah rekaan dari Embun Klasik Bridal Boutique.

Selesai majlis pernikahan, majlis diteruskan pula dengan resepsi daripada pengantin perempuan di lokasi sama bermula jam 11 pagi sehingga jam 4 petang.

Alha Alfa ialah penaja utama Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) Ke-32 yang berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), 22 September lalu.

Artikel ini disiarkan pada : Sabtu, 28 September 2019 @ 11:22 AM

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2019 12:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Salah bod ke uols hahaha
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-9-2019 12:29 PM From the mobile phone | Show all posts
friedfishsoup replied at 28-9-2019 12:24 PM
Salah bod ke uols hahaha

Board ape yg sesuai sis..
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2019 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 28-9-2019 12:29 PM
Board ape yg sesuai sis..

Bod personality media social
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2019 12:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 28-9-2019 12:29 PM
Board ape yg sesuai sis..

Gossip media sosial
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2019 12:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Alha alfa ni apa? Sejenis produk timbang kati jugak ke?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-9-2019 12:37 PM From the mobile phone | Show all posts
friedfishsoup replied at 28-9-2019 12:34 PM
Bod personality media social

So cmana nk tukar..?
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2019 12:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 28-9-2019 12:37 PM
So cmana nk tukar..?

Tgk la kalau mod sini nak transfer kat bod sana..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-9-2019 12:39 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 28-9-2019 12:35 PM
Gossip media sosial

Mcm x sessuai je..ni bkn gossip ni cite betul..
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2019 12:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg personaliti media sosial.. Semua update ttg instapemes boh kat situ... Kat bod gossip ni... Nama saja gossip tapi csi biasanya betul.

Screenshot_20190928_124038_com.brave.browser.jpg
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-9-2019 12:45 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 28-9-2019 12:41 PM
Yg personaliti media sosial.. Semua update ttg instapemes boh kat situ... Kat bod gossip ni... Nama  ...

Ok lain kali lah yer...
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2019 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 28-9-2019 12:45 PM
Ok lain kali lah yer...

Boleh ja minta mod tukar.. Mesti meriah thread.
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2019 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Salah boards?
Jgn risau nanti minggu depan wartawan CARI copy paste
karang satu perenggan kemudian claim berita CARI
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 28-9-2019 12:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Sape2 rajin blh post gmbr..i punya kuota dh abis..
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2019 02:16 PM From the mobile phone | Show all posts
zaman sekarang perempuan ngan perempuan pun leh kawen. hebatnya. lol
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2019 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 28-9-2019 12:29 PM
Board ape yg sesuai sis..

Bod usahawan
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2019 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah..
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2019 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts
adm7 replied at 28-9-2019 12:35 PM
Alha alfa ni apa? Sejenis produk timbang kati jugak ke?

Meolss pun rasa product timbang kati
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2019 02:38 PM From the mobile phone | Show all posts
dia bercinta selama 5 tahun dengan isteri dia ni.
tp isteri umur 23 tahun,  so dari umur 18tahun l dia da couple.

untung isteri,  muda2 lagi da dapat datin. harap2 xde la aktif media sosial sambil tayang
1. iglive tgh memasak
2. ootd barang branded HTT
3. lambang kereta ferrari
atau pun
4. barisan maid yg bpakaian sedondon.

Tahniah ya semoga bahagia ke anak cucu
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2019 02:53 PM | Show all posts
setakat yg aku perhati
asal usahawan kosmetik ka usahawan MLM ka
sure ada gelaran Datuk
cepatnya dpt
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.089195s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list