Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12461
View
170
Reply

"Biadab, Orang Tengah Perform Ko Blah Macam Tu Je" - Datin Alyah Dihencap Balik Awal Di GV6?

[Copy link]

Author: Cari-Amiey    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 11-11-2019 02:50 PM | Show all posts
smlm aku rase konsert yg paling tak kena..

ape hal plak jemput aliyah.. lepas tu perkataan bbabi tu langsung xder manners..

da ke laut plak GV ni... bila mnde yg pelik dah dilazimkan maka xder la org yg akan tegur nnti.. pasal nabil menghanjingg aida agil.. xkesah la gurau atau tak.. yg penting xyah ckp mnde yg xperlu..

yg menengok program ni bukan semua alim ulamaq.. bodo juga produksi GV ni
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 02:53 PM From the mobile phone | Show all posts
elok la die blk n blah aje..die dtg nk nyanyi wpn hauk pn dh okey..bkn die org penting kt situ..skadar bahan 2 ekor tu je

so ape yg biadap? kalau tgk dr awal pn tin alyah nk x nk je ikot 2 ekor tu ke dpn stage..
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
kakasotong2 replied at 11-11-2019 02:03 PM
Meols rengsa dgn tinyah sbb layan drama bodoh asteruk. Sepatutnya lepas persembahan terus gi belakan ...

kan..elok die blah dr aawal..rengsa iols tgk 2 ekor tu dok pakse2..
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 02:55 PM From the mobile phone | Show all posts
jijilaaa replied at 11-11-2019 12:24 PM
ak pun pelik dgn relay tok ram sama aliyah ni. mmg simpan ketat rapat ep. tak tunjuk langsung kemani ...

Relay tu ape
Type ke zissss
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
takayama replied at 11-11-2019 01:29 PM
dia dijemput sebg penyanyi aje bkn disuruh stay smp hbs
xdenya biadap camtu
lainlah tgh nyanyi lag ...

Tah2 lepas nyanyi, heshe tuko baju tuh pakai t-shirt je, duduk dlm keta relek2 sambil main candy crush tunggu tokram abis keja
Netizen beriye hencap deyols
Balik umah tinyah pun ngesek pensel kecut tokram mcm besa
Till jannah sangat deyols tau
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 03:02 PM | Show all posts
Acikgomen replied at 11-11-2019 02:55 PM
Relay tu ape
Type ke zissss

relationship la acik gomen oii
mohon ampun sembah diampun kalu tak sampai dalam pemikiran acik
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 03:05 PM | Show all posts
kalau i pun i blah jugak. buat apa nak tunggu nak tadah muka biar dua org tu bahan. lagi sakan eh diorang,  haji bil ngan jihan kena tone down sikit la malawak mcm tu.

mula2 kelakar  lama2 annoying. nak bahan tok ram, bahan ja tokram saja.  xyah issuekan hal rumah tangga.

mcm tinyah kata "perlu ke"
tak kosser nak melayan.
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 03:05 PM From the mobile phone | Show all posts
jijilaaa replied at 11-11-2019 03:02 PM
relationship la acik gomen oii
mohon ampun sembah diampun kalu tak sampai dalam pemikiran acik


Apoooo
Screenshot_20191111_150356_com.android.chrome.jpg

Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 03:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Terbukti ok...lelaki pun ramai mulut mcm perempuan... sudah tiada didalam kamus hanya wanita kuat mengata mulut lelaki lebih pedas...meluat btoi aku lelaki zaman skrg ....malas keja...bini yg kena sara kehidupan dia... mungkin 10 tahun nanti...kaum lelaki yg akan menopoli bidang wanita??
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 03:17 PM From the mobile phone | Show all posts
bondeh replied at 11-11-2019 12:34 PM
Haaaaa negara2 itu meolls panggil Africa... meolls tak belajar geografi dulu kalaaaa

Meolls pon. Haha..
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 03:17 PM From the mobile phone | Show all posts
baguslah balik awal. Buat apa nk bagi modal kat clowns dua ekor tu terus membahan org.

Tok ram tu ntah2 meleser mengada ngada kat rumah dgn tinyah.
Pakcik bawang je gelupur tak tentu pasal
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 03:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku ada laki pun rasa segan n tjuk mesra dpn org ramai..org tau la awak tu lakibini..
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 03:27 PM | Show all posts
Acikgomen replied at 11-11-2019 03:01 PM
Tah2 lepas nyanyi, heshe tuko baju tuh pakai t-shirt je, duduk dlm keta relek2 sambil main candy c ...

Ya Allah acik komen chuols buat ai gelak ngekek2 aje
esp bab ngeseks tu

Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 03:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Ntah2 tokram yg suruh balik. Sibuk aje netizen
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 03:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen replied at 11-11-2019 03:01 PM
Tah2 lepas nyanyi, heshe tuko baju tuh pakai t-shirt je, duduk dlm keta relek2 sambil main candy c ...


Hahaha acik gomen Komen...kalau tokram baca mau acikgomen kena saman ni..silap2 xdapat pencen terus...hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 03:36 PM | Show all posts
lagu2 alyah i boleh kategori kan sbb sedap halwa telinga i
sesuai dgn suara dia
banding lagu2 tokti yg lately ni asik meuja muji jer
tp alya nyanyi live x sodap
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 03:39 PM | Show all posts
de_ikea replied at 11-11-2019 12:44 PM
Kepochi ya pakcik bawang tu.

Tp tinyah pls lahhh. Takkan nak ulang pesyen zaman lady gaga dulu l ...

kan... dengan leher lebar nampak... dengan turban mcm tu... dengan baju ropol2... hadui... maybe i buta fesyen x tau... so nampak hauk huhu

Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 03:42 PM | Show all posts
kikiharris replied at 11-11-2019 03:17 PM
baguslah balik awal. Buat apa nk bagi modal kat clowns dua ekor tu terus membahan org.

Tok ram t ...

akak speku
tu pakcik bawang pondan yg berair tgk tokram
tak pepasal dengki ngan tinyah ko dah kenapa kan?
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 03:50 PM From the mobile phone | Show all posts
MsCinderella replied at 11-11-2019 02:28 PM
klu tgk betul2 dia mmg x nak p pun. serba salah sangat. nak tolak pun benda dah live kan..kena la  ...

Meols pn xperasan jgk mcm mana reaksi tinyah masa tu. Meols bebetul start tgk konsert smlm bila tinyah dh turun pentas otw nak ke tempat duduk belakang tokram.

Kira tinyah xrela juga la ye diperbodohkan.

Tinyah ni meols tgk sejenis garang. Jangan buat main dgn aku. Gitu.

Sbb tu dia duduk sekejap je. Xdan sekejap dah blah. Mmg jenis xsuka jd bahan gimik. Tp tula sheols pn terlanjur terlayan jugak sikit gimik asteruk.
Reply

Use magic Report

Post time 11-11-2019 03:51 PM | Show all posts
dia x mai pon hangpa gaduh...dia mai pun hangpa gaduh.....hangpa nk suh bini tokram duk atas riba tokram dr awal smpai habes ka?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.098062s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list