Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
1311
View
27
Reply

Aliff Aziz Sudah Bebas, Gembira Dapat Bersama Bekas Isteri & Anak

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-11-2019 10:26 AM | Show all posts |Read mode
Semalam agak kecoh apabila tular sebuah video pelakon Aliff Aziz yang ditahan polis Singapura kerana didakwa mengganggu ketenteraman awam dalam keadaan mabuk. Menurut perkongsian ibunya, Siti Hafiza Sheikh Mohamad di Instagram, anak lelakinya itu kini sudah dibebaskan pada malam Ahad dan kini dalam keadaan baik.


Foto Instagram





Ibu Aliff Aziz turut berkongsi video yang memaparkan Aliff Aziz yang kini waras dan gembira mendukung anaknya, Ayden selain bekas isterinya Bella Astillah yang turut hadir.



Sumber mStar





"ada yang bertanya tentang keadaan anak kami Aliff Aziz, Alhamdulillah berkat doa daripada semua dia kini berada dalam keadaan baik terutamanya selepas bertemu dengan Ayden," tulisnya di instagram.


"Setiap yang terjadi mesti ada hikmatnya dan hanya Allah tahu apa yang kita tidak fahami," tulisnya.



Foto Instagram


Dia juga memohon kepada orang ramai agar tidak menghukum anaknya tanpa usul periksa hanya berdasarkan video penangkapan itu.


"Moga kita mempunyai rasa belas kahsihan sesama manusia dan tidak cepat menghukum kesalahan orang lain. Terima kasih dengan doa kalian, sesungguhnya ia sangat bernilai buat kami sekeluarga," tambahnya.


Semoga Aliff Aziz sedar dan berubah menjadi insan yang baik buat keluarga. - CARI



Foto Instagram




Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 10:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Belas kasihan?? Sngnya mntk ehsan. Belas kasihan tu utk org yg dpt malang tp dia xmntk malang / nasib tu. Kalau takat alip ajis ni xpyh nk kesian la. Masa ank ko curang dlu pon xde pulak ko kesian kan bella tu kan? Siap backup anak

Oh i kesian dgn heol. Kesian sb dpt mak mcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 10:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesianlah dia ni..rupa ada, bakat dalam lakonan dan nyanyian kalau sungguh2 usaha boleh pergi jauh dan masih muda, tapi sebab terlalu kejar keseronokan dunia, jadi bodoh gini.bukan sekali dah berkali2, kesian pada anak dia yg masih kecil tu, harap berubah lah alif oii ..kepada mak ayahnya mana boleh ditegur tu..tegurlah kot sayang anak sangat pun..tergamak diaorg masih berbaik sangka membela anak dengan anak yg jadi makin teruk tu.
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 10:53 AM | Show all posts
sedih plak tengok gambar dgn anak tu. sian dia bila dah besar nanti tau perangai bapaknya
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 10:54 AM | Show all posts
alip najis. nasib ada y merakam, kalau tak pepasal polis tu kena siasat kang atas dakwaan pukul si alip ni..dok merempan ayah diaorg pukul abang ayah..puihhhh
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 11:07 AM From the mobile phone | Show all posts
nyesal pulak aku suka kau....
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 11:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Singlish makcik tunggang langgang la..,tp confident ya
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 12:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Lepas tonggang terbalek teguk air setan..borak bab agama..savage siaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 12:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Bella bodoh patut nama ex dia... nk lg kt alip ni, aku x paham
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 12:29 PM | Show all posts
Kurex replied at 12-11-2019 03:07 AM
nyesal pulak aku suka kau....

k pass kat meols, biar meols pimpin heols ke arah yang lebih baik.
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 12:31 PM | Show all posts
Harap berubah kepada kebaikan kali ni
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 12:42 PM | Show all posts
uah anak dia yg carik pasal..mabuk pe kehal..
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 12:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 12-11-2019 12:29 PM
k pass kat meols, biar meols pimpin heols ke arah yang lebih baik.

boleh ke uols rlokkan dia balik lepas tu bagi dekat iols?
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 01:02 PM | Show all posts
pompuan2 yg pernah berskandal ngan alip n di serang bella mesti gelak  golek golek.... ini jantan yg bella dok berebut.  
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
anak tu kecil lagi, kalau dah besar tengok perangai ayah dia camtu haishhh wat malu saja..
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 01:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Mabuk lah pulakkk...
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 02:12 PM | Show all posts
iols speku mak heols sedih sbnrnye tp nak buat mcm mana, dah selamat jd buluh. bukan boleh lentur dah tp iols caya yg mkcik takleh berhenti berdoa utk anak tu berubah.
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 02:19 PM | Show all posts
Kenapa lah si bella tu masih lagi nak kan si alip ni..dah lah mak mertua mcm tak nak tegur je perangei anknya tu..kesian kau bella,sia sia saja orang back up kau!!
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 02:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Patutlah perangai gituuu, patutlahh nak kena arrest call ayah ngadu watdeeee {:nose
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:06 PM | Show all posts
jauhnye la si bella nak kena bawak anak tengok bapaknye yang bermasalah tu
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.093185s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list