Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
9428
View
195
Reply

Hairul Azreen Bayangkan Diri Macam Keanu Reeves, Babak Tak Berbaju Bukan Niat Jual Tubuh

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-11-2019 11:41 AM | Show all posts |Read mode
Nampak gayanya, ramai dah tak sabar bila filem Wira lakonan mantap Hairul Azreen bakal menemui penonton di pawagam pada 21 November kelak.


Difahamkan, terdapat babak di mana aktor ini tidak berbaju dan menonjolkan tubuh sasanya.


Berikutan itu, ada segelintir pihak menuduhnya sengaja berbuat demikian bagi melariskan filem tersebut.




  



Namun, menurut suami kepada Hanis Zalikha ini, ia hanyalah demi memenuhi tuntutan watak dan langsung tiada niat lain.


"Maaf, saya tidak jual tubuh sasa, sebaliknya mahu jual babak aksi untuk menarik penonton ke pawagam.

"Babak tidak berbaju itu dibuat untuk adegan pertarungan yang dipaparkan dalam filem ini,

"Saya hanya ikut arahan pengarah yang mahu babak tidak berbaju bagi memantapkan jalan cerita," katanya kepada Harian Metro.




  



  



Semasa penggambaran filem Wira, Hairul mengalami kecederaan di mana ligamen kaki kanannya terkoyak.


"Saya pernah cedera dalam filem Paskal, tetapi kecederaan ketika menjayakan filem Wira paling teruk setakat ini.

"Namun, tak mengapa kerana Wira karya aksi yang saya impikan selama ini," tambahnya.




  



Hairul juga berpeluang bekerjasama dengan pengarah lagak ngeri, Yayan Ruhia yang pernah membintangi filem John Wick.


"Saya bayangkan diri ini seperti Keanu Reeves yang berdiri di samping Yayan dalam filem hollywood itu.

"Yayan sangat bagus dan banyak beri tunjuk ajar ketika babak aksi. Malah, dia sangat merendah diri meski sangat terkenal."


Foto: IG




Semoga berjaya untuk Hairul dan Filem Wira. Jangan lupa pergi menonton okey! - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 11:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada orang lagi ke yang suka dia ni?
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 11:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Yulks. Keanu konon
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 11:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Yucks

Sapa tgk filem ni dia busuk. Tu je komen sis
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 11:49 AM From the mobile phone | Show all posts
lazatnyaaaaaa badan dia clean je.. laxatnya
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 11:57 AM | Show all posts
walaupon dia poyo, tp ok la.
at least tak jadi biawak hidup.

berusaha gak cari rezeki bg anak bini makan.
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 11:58 AM | Show all posts
kalau kau buka seluar pun belum tentu aku gi tgk dik...
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:07 PM | Show all posts
bakal menemui penonton di pawagam pada 21 November


Chuols bersedia jer la dengan kebanjiran benang pasal mamat ni sampai la 21/11.
"Hairul Azreen cedera parah semasa penggambaran filem Wira"
"Hairul Azreen terpaksa meninggalkan keluarga selama 3 minggu"
"Hairul Azreen melalui saat getir apabila ..............."
"Hairul Azreen yada yada yada"
"Hanis Zalikha puji lakonan suami yada yada yada"
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:07 PM From the mobile phone | Show all posts
pls update baju keknis pakai mlm tdik.. kat tayangan perdana filem wira ni..
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:08 PM | Show all posts
oklah di berlakon fiemaksi je yang x perlukan banyak dialog. aku enjoy je lakonan dia dlm paskal. cuma perangai poyo die IRL tu kena tutup sebelah mata.
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Keanu reeves?? Please laaa.
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:13 PM | Show all posts
urghhh pliz xpayah nk ber-keanu sgt lahh.. spt langgit n bumi bezanya.
P to the O to the Y to the O
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:15 PM | Show all posts
hrp tak la terbawak2 kegagahan tu sampai ke luar filem..

sebelum ni pegang anak sebelah tangan, jgn pulak pas nih berlagak Wira post video kat IG pegang anak guna jari jerrr
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:25 PM | Show all posts
acah iko uwais la tu.. berangan jela..
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:26 PM | Show all posts
lasagna replied at 13-11-2019 12:13 PM
urghhh pliz xpayah nk ber-keanu sgt lahh.. spt langgit n bumi bezanya.
P to the O to the Y to the O ...

kek nis dah ado kannak pasan cm keanu lak....

Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Pls laa.. Keanu tu sgt2 la yummy.. Ang? Yerkkk.
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Mfzg89 replied at 13-11-2019 12:25 PM
acah iko uwais la tu.. berangan jela..

Iko Uwais tu ensem... Hahahaha.
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow jauh sangat tu... Tp keanu suka wanita rambut putih.. Adakah... Erm takpa lah
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by MsKathryn at 13-11-2019 12:40 PM

Tak pyh la nk bygkan konon ko tu Keanu Reeves
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2019 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
mieymiey replied at 13-11-2019 12:07 PM
Chuols bersedia jer la dengan kebanjiran benang pasal mamat ni sampai la 21/11.
"Hairul Azreen  ...

Hahahahaha dah ada nmpk dah semalam dia ckp berlakon cerita wira ni dia cedera teruk berbanding cerita paskal yg patah tangan tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.107006s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list