Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
9655
View
160
Reply

Tubuhku bukan untuk dijual - Kekrul

[Copy link]

Author: pencintaABC       Show all posts   Read mode

Post time 17-11-2019 04:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Akak ni kalau nak kategorikan org berbadan sasa tu, mesti ketinggian pun akak ambil kira.. Kalau ketinggian yg rendah ni akak x sebut sasa. Akak sebut sasau..
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 05:19 PM From the mobile phone | Show all posts
ihtisyam1 replied at 17-11-2019 03:13 PM
Tak minat la filem mamat Ni berlakon.... Ai takkan pergi tengok, paskal pun I Tak tengok....

Sama laaaa.. Tak tengok walaupun paskal lalu lintas kat netflix
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 05:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Yayan tu pandai silat.. Dari aku tgk ang khairul oii.. Baik aku tgk Iko Uwais.. Dan la ensem.. Pandai silat pulak tu.
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 05:43 PM | Show all posts
Kak-Leen replied at 17-11-2019 04:59 AM
Akak ni kalau nak kategorikan org berbadan sasa tu, mesti ketinggian pun akak ambil kira.. Kalau ket ...

Hmmm kalau biceps sebesar peha lembu tapi takde ihsan kpd isteri ngandung, mmg dasar tak guna kan, Kak Leen. Kesian isteri terkial kial nak panjat tangga tut tut. Malah kekawan lelaki kat situ dah pesan bagi masuk mak2 dulu, tapi...


Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 05:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Kangkung1M replied at 17-11-2019 05:43 PM
Hmmm kalau biceps sebesar peha lembu tapi takde ihsan kpd isteri ngandung, mmg dasar tak guna kan, ...

Dia kan golongan istimewa.. Dia naik terlebih dahulu lebih diutamakan daripada tolong isteri yg dia sendiri hamilkan tu.. Takkan kakung x tahu... Hehehehehe
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 05:51 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 17-11-2019 05:19 PM
Sama laaaa.. Tak tengok walaupun paskal lalu lintas kat netflix

Anak2 & suami tengok paskal kat astro masa ditayangkan time hari perajurit  ke apa ntah. Akak x tengok pun. Sampai la ni suami akak mesti sakat akak kalau kekrul keluar dalam tv. Hari tu waktu pagi dlm rancangan apa ntah. Dia dijemput sekali utk promo. Akak x perasan tp suami akak sakat sesiap. Menyampah tau!
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 05:54 PM | Show all posts
Kak-Leen replied at 17-11-2019 04:59 PM
Akak ni kalau nak kategorikan org berbadan sasa tu, mesti ketinggian pun akak ambil kira.. Kalau ket ...

Amboi Kak Leen punya definisi "sasa" sgt funny
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 06:08 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 17-11-2019 05:19 PM
Sama laaaa.. Tak tengok walaupun paskal lalu lintas kat netflix

Sama jugak kat sini. Kupandang sepi je paskal lalu lalang kat netflix
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 06:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Kangkung1M replied at 17-11-2019 05:43 PM
Hmmm kalau biceps sebesar peha lembu tapi takde ihsan kpd isteri ngandung, mmg dasar tak guna kan, ...

Eh laa hahaha ingat mengamalkan konsep
Ladies first...
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Serabut la fekrol ni. Org lain pun berlakon cerita aksi jugak. Org lain pun badan kekar and sasa jugak tapi takde la bising2. Hadoyaii
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 06:28 PM | Show all posts
bedah nak bedah nak
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 06:50 PM From the mobile phone | Show all posts
KucingBiru replied at 17-11-2019 06:08 PM
Sama jugak kat sini. Kupandang sepi je paskal lalu lalang kat netflix

Hahahaha.. Kannn.. Sbb dia saja.. Malas nak tgk.. Sedangkan iols suka gila action mubie.
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 06:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Kak-Leen replied at 17-11-2019 05:51 PM
Anak2 & suami tengok paskal kat astro masa ditayangkan time hari perajurit  ke apa ntah. Akak x te ...

Hahahaah.. Tak boleh terima tau tgk dia... Apa pun org ckp mmg tak boleh nak hadam..
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 07:05 PM From the mobile phone | Show all posts
aku rase cerita ni x laku.
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 07:14 PM From the mobile phone | Show all posts
semoga burung kekrul terbang utk tatapan umum...
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 07:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Mai gad, poyos nya
Kepala dia mcm x sesuai dgn bdn
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 07:31 PM From the mobile phone | Show all posts
badan abam remy n abam zulripin dalam sangkar xsedap ke uolls
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Elehhh pdhal dlm hati ckp, bdn aku dh sado ni..pilih la aku pilih la aku.
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 07:44 PM | Show all posts
Kak-Leen replied at 17-11-2019 05:49 AM
Dia kan golongan istimewa.. Dia naik terlebih dahulu lebih diutamakan daripada tolong isteri yg di ...

Iye Kak Leen. Dan golongan istimewa ni keterujaan mereka lain macam kalau jumpa or miliki sesuatu yg mereka suka.

Contoh fekrol kan suka yg cantik, hot & popular. So ni la gaya terujanya bila jumpa si cantik Mira Filzah hahaha.


51.png
Link Video: https://isdb.pw/upload11/34577988/2178297392406090339.mp4

Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 08:34 PM | Show all posts
Edited by Kangkung1M at 17-11-2019 10:32 PM
Kurex replied at 17-11-2019 07:14 AM
semoga burung kekrul terbang utk tatapan umum...

Fekrol skrg kan suka pakai suar adidas yg berbutang tepi tu;

55.png

Dan dia pi bukak semua butang tu, tinggal 2 butang teratas je;

52.png
Link Video: https://isdb.pw/upload11/34577988/2179104248829468822.mp4

Semoga fekrol bakal bukak 2 butang terakhir tu agar termakbul impian Kurex.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.089115s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list