Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
4074
View
110
Reply

[Tempatan] Mana Janji Wee Jeck Seng nak hantar orang pergi umrah oiiii. Warga emas dah beratur nak pergi umrah

[Copy link]

Author: Knights    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-11-2019 11:40 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
69900291_2552159471688189_975810496567443456_n.jpg

IMG_20191117_233521.jpg

mana wee jeck seng oiiii
orang tua dah nak pergi mekah dah
mana janji ko?????
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-11-2019 11:42 PM From the mobile phone | Show all posts
apek ni janji tak pakai otak
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 11:47 PM | Show all posts
timbul jugak ko.... heheheh.. ingat dok beraircond dlm gua...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-11-2019 11:47 PM From the mobile phone | Show all posts
buat janji nak hantar orang pergi mekah
sekali cakap nak check dana bagai
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2019 11:48 PM | Show all posts
takkanla semalam kawen esok dah beranak... alahai..

hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 12:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Knights replied at 17-11-2019 11:47 PM
buat janji nak hantar orang pergi mekah
sekali cakap nak check dana bagai

kita kena tawan putrajaya baru boleh tunaikn janji.... dia pun kata xde dana n ramai pengundi cakap 1thn seorg pun xpe.. thn depan start.. 1bulan lebih je lagi.. takkn xleh tunggu.. dia tak janji harini menang esok boleh gi umrah...
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 12:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Meh aku seru mereka2 yg bakal memeriahkan thread ang knights.

@dino , @Kurex , @Buritan , @HannahMontana

Tiba2 muncul pulak knight dari gua
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 12:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Ayaaaaaaaaaaa.....
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 12:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Muahahahah.... Kena kencing Cina tak cebok plak. Lagi hancing kan. Tu lah suka nau ratib kencing kencing selama ini
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 12:56 AM From the mobile phone | Show all posts
DumBell replied at 18-11-2019 12:12 AM
kita kena tawan putrajaya baru boleh tunaikn janji.... dia pun kata xde dana n ramai pengundi caka ...

Ada lebih kurang 10k warga emas di TP. Kalau kos sorang 8k, so 8k x 10k =  RM80juta. Mana nak cekau 80juta? Tadah tin Milo kat tokey babi ka? Atau mintak kat Robert Kuok tokey tepung gandum mengandungi Peroxide?  
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 01:37 AM From the mobile phone | Show all posts
pyropura replied at 18-11-2019 12:56 AM
Ada lebih kurang 10k warga emas di TP. Kalau kos sorang 8k, so 8k x 10k =  RM80juta. Mana nak ceka ...

kan dia kabo berperingkat.. mcm tabung haji juga.. takkn nak hantar muslim 1 malaysia gi haji n umrah.. nanti penuh lak makkah.. .. n pengundi pun dah kabo.. seorang 1 tahun pun tak apa.. buat apa nak kira tolak tambahnya.. bos korang pun fake accountant.. nak buat kira2 apanya..
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 05:03 AM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 18-11-2019 12:12 AM
Meh aku seru mereka2 yg bakal memeriahkan thread ang knights.

@dino , @Kurex , @Buritan , @Hanna ...

Haaa jsnji nak bwk pi mekahh.. adoii..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-11-2019 06:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Buritan replied at 18-11-2019 05:03 AM
Haaa jsnji nak bwk pi mekahh.. adoii..

masa nak berjanji bukan main manis
bila suruh buat kata dana tak ada

hahahhajajhahaha
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-11-2019 06:32 AM From the mobile phone | Show all posts
kesian dekat warga emas. dah ada yang kata nak pergi mekah dah. sampai sekarang tak nampak perancangan
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 06:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Yg prnting PH kalah

Hahahahahaha.

Lg 3 tahun PH masuk kubur
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 06:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Abam Knights ada credit
Jangan sembang je
Kalau tak, xlebih xkurang je korang semua
Agaknya abam knights dah sedia dah nak balun apa
Semalam xnampak, p mana??
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 07:06 AM | Show all posts
Apadahal....perkara kecik ja tu.... lagi pun kita kena selalu ingat bahawa "Manifesto bukan kitab suci -  (Mahathir 2018)"
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 07:07 AM | Show all posts
Janji org ko tanya. Janji Hancing cemane wehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 07:14 AM | Show all posts
Tue nama nyer politik.. Sama hancing jer kome.. Tak Yah la BN duk tunjuk ph banyak kencing. Ko pun sama jer.. Dulu pun sama jer..sapa suh korank percaya janji politik .. Nie lagi teruk undi Cina.. Mana geng pas yg ckp bla bla bla.. Bodoh sapa percaya korank nyer ketua..org munafik bnyk weii.. Guna agama tuk kachingggg...$$$
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 07:23 AM From the mobile phone | Show all posts
meteorspeed replied at 18-11-2019 07:14 AM
Tue nama nyer politik.. Sama hancing jer kome.. Tak Yah la BN duk tunjuk ph banyak kencing. Ko pun s ...

Kannnnnn.....dedua same hampeh...tapi puak.phencing dah byk kali cross the boundary laaa in such short of time...alarming
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.091493s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list