Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
5136
View
44
Reply

Hubungan Terlarang? Gara-Gara Mesra Berpelukan, Sham Visa Dan Naqiu Dituduh G**

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-12-2019 04:54 PM | Show all posts |Read mode




"Fitnah ini beri kesan buruk kepada keluarga kami. Mereka langsung tak sensitif."



Itu luahan kekecewaan peserta program Gegar Vaganza musim keenam (GV6),  Sham Visa terhadap tuduhan netizen  dia dan Naqiu menjalin hubungan terlarang.


Menyifatkannya sebagai keterlaluan serta tidak masuk akal, Sham menegaskan fitnah itu mungkin disebarkan oleh mereka yang melakukan perkara terkutuk itu atau datang dari keluarga yang kurang kasih sayang.


Ig




MENGAIBKAN!



Tuduhan itu sangat berat kerana masing-masing sudah berkeluarga.


Sham turut mempersoalkan adakah satu kesalahan sekiranya dia menunjukkan kasih sayang seorang abang kepada adik. Tambahan pula mereka sudah lama kenal sejak Naqiu masih bersama kumpulan Boboy lagi seperti dipetik Harian Metro.


Ig




Tuduhan itu timbul setelah mereka dilihat sering berpelukan apabila berjaya mara ke minggu seterusnya sepanjang GV6 berlangsung.


Bahkan apabila Sham mencium pipi Naqiu apabila dia diumumkan juara konsert mingguan membuatkan isu itu semakin hangat diperkatakan.


Gambar kemesraan mereka yang tular turut menjadi pencetus fitnah tersebut.


Sementara itu, Naqiu berkata dia tidak boleh bertolak-ansur dengan dakwaan itu apatah lagi sudah mempunyai lima anak.


"Saya hanya mampu ketawa bila mereka buat tuduhan berdasarkan keakraban kami. Saya hormat Sham sebagai abang dan dia banyak memberikan sokongan serta dorongan walaupun kami sama-sama bertanding."



  



Hubungan akrab lebih 15 tahun itu bermula diawal kemunculannya yang sering berlatih di studio milik Sham.


"Mungkin orang tak tahu sejarah kami boleh kenal rapat. Apa yang mereka nampak hanya situasi sekarang dan sebarkan fitnah."



Macam-macam ya cerita hiburan sekarang. Kalau di negara barat, ianya dipanggil bromance iaitu keakraban antara dua lelaki tetapi tidaklah sampai hubungan terlarang. Jadi, anda di luar sana, jaga mulut ya. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 04:56 PM | Show all posts
k, kalau betul pun, dedua hauk.
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 05:01 PM | Show all posts
adakah ini igauan peminat fantasi gay?

mcm supernatural pon aku ada termasuk site org berangan dean dgn sam tu gay


gituh

Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 05:02 PM | Show all posts
kalau perempuan peluk2 cium2 laga pipi manja2 taknak lak tudus lesbo..

asal laki peluk2 sikit kata gay..

bias la korang ni..
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Hmm...mmg nmpk lain. Netizens ni sibuk lah
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 05:09 PM | Show all posts
naqiu so haukk yachh to be gayah..
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Plg geli bila org ckp mcm tony stark n peter... ewww korg dah knpa sial
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 05:15 PM | Show all posts
netizen mesia mmg taksub ngan gayah dan semburit....
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 05:22 PM | Show all posts
lps tgk pic deols ala2 nk berkiss
terus ku tgk muka toni setak ni loya
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 06:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Dulu.. Kalau mcm ni.. Aku akan jawab.. Gay kejadahnya.. Anak berderet.. Tapi sejak aku tau rupanya ada lelaki gay nikah dan ada anak.. Aku mcm huhuhu sajork la
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 06:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Kemain berpeluk cium pipi bagai, ngan adik beradik sendiri ada ke macam tu?
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 06:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Ade erkk lelaki yg tak. Segan nak posing camtu... Posing ala2 gay yachhh... Kalau dgn anak sendiri. Xpa gak...
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 06:42 PM | Show all posts
ummah meleis bodo jah ckp depa ni gay. walhal kalo budaya ereb bukan main sanjung habis semua perkataan smpai ke nama anak nak di-erebkan, bila bab2 gini terus cop gay. like hellloooo laki ereb lagi lah, laga2 pipi hurkeh bila jumpa....
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 07:01 PM From the mobile phone | Show all posts
X sesuai langsung org nk ckp gay... Adoi
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 07:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Adoiiiiii... Dh la NQ tu persis iqram chikki boom
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 10:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak nampak pon ciom tu..tp naqiu 5ank..ok wow!
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 10:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Rse cam naqiu ni jenis adik yg manje
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 11:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak bongsu harusla manja. Iols Rasa kalau shamnaqiu ni ummah lemari, mesti diorang cover...ni xmacam cover Pon. So bukan ummah lemari kot.
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2019 11:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau gayah pon x selera lah dengan kedua2 nya. Takde yg hensem lagi ke nak menggayah?
Reply

Use magic Report

Post time 11-12-2019 12:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Hmm..gmbar plak ngan chipsmore..nmpak sgat game haprak asterok nihh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.125486s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list