Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
3588
View
166
Reply

[Tempatan] Seorang penguatkuasa telah memukul dan mencederakan warga emas

[Copy link]

Author: PuanRozilawati       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-2-2020 10:13 PM | Show all posts |Read mode
Edited by PuanRozilawati at 13-2-2020 11:27 PM



Tangkapan harus dibuat
dan bukti sudah diadakan. harus diberhentikan kerja dan didakwa kerana telah mencederakan warga emas yang tidak berupaya
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-2-2020 10:19 PM | Show all posts
meskipun warga emas itu boleh bersalah
tetapi tidak seharusnya dia memukul warga emas dengan tujuan mencederakan

tangkapan mesti dibuat ke atas dia, dan didakwa, dibuang kerja
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 10:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Iya....memang kurang ajar....

Wargaemas tu pkl dgn payung je...dia blh balas yg blh bawak maut.....
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 10:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Banyak2 MN, MN TT adalah antara yang paling unik dan melucukan di forom ini.
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 10:23 PM From the mobile phone | Show all posts
PuanRozilawati replied at 13-2-2020 10:19 PM
meskipun warga emas itu boleh bersalah
tetapi tidak seharusnya dia memukul warga emas dengan tujuan ...


kepala bana betul la kau ni
kau nampak tak apek tu bantai penguatkuasa tu dgn payung

skrg ni melayu xde bagi muka dah kat cina cina ni wpun org tua

dah tua kena la tau beradap
puas hati aku tgk apek tu kena tumbuk sampai telentang
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 10:25 PM From the mobile phone | Show all posts
@sarah82 gagah tak abam penguatkuasa ni
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 10:29 PM From the mobile phone | Show all posts
apek tu pi bantai pukul dulu dah kenapa? memang mintak dilepuk balik lah kan jawabnya. motip nak fefeling victim tapi kau yang mula dulu
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 10:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalo tak play victim bukan geng korona la

tt ahbeng rba nak balas dendam asyik sepet je kena bahan
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 10:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg pompuan siap ludah2 semua tu patut tak kena ludah balik?
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 10:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak kiralah warga emas bangsa apa pun. Mmg patut makan penumbuk kalau dah kurang ajar dan biadap.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 13-2-2020 10:37 PM | Show all posts
crazybeach replied at 13-2-2020 10:29 PM
apek tu pi bantai pukul dulu dah kenapa? memang mintak dilepuk balik lah kan jawabnya. motip nak fef ...

seharusnya dia memukul dengan tujuan menccderakan yang boleh membawa kepada kehilangan nyawa?
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 10:38 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 13-2-2020 10:21 PM
Banyak2 MN, MN TT adalah antara yang paling unik dan melucukan di forom ini.

rozila bersetubuh
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 10:42 PM From the mobile phone | Show all posts
tu makanan dia...sapa kuang ajaq, bersediala terima akibat
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 10:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Selalunya yang baran cepat naik angin nie, pangkat rendah otak singkat and yang menyokong pun sama
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 10:50 PM From the mobile phone | Show all posts
AbukRokok replied at 13-2-2020 10:38 PM
rozila bersetubuh

Hahaha. Kesian urang nama Wati.
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 11:05 PM From the mobile phone | Show all posts
crazybeach replied at 13-2-2020 10:25 PM
@sarah82 gagah tak abam penguatkuasa ni

Tak sanggup tgk.. Orgntua.. Mmg apek tu salah tp sampai mcm tu..
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 11:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Penguatkuasa itu hanya bertindak sekadar memastikan ancaman kepada dirinya itu berhenti.

Takde isu Pon.


SEBALIKNYA ah beng rba dap patut di ripot ke kementerian gobind deo kerna Cuba bawak fitnah Dan menghasut2 sentiment kebencian kepada penjawat awam yg tidak bersalah Dan hanya menjalankan tugas dgn penuh amanah Dan dedikasi.
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 11:17 PM From the mobile phone | Show all posts
adelea replied at 13-2-2020 10:23 PM
kepala bana betul la kau ni
kau nampak tak apek tu bantai penguatkuasa tu dgn payung


I second u

Padan muka apek
Penguatkuasa tu just menpertahankan diri je lepas dipukul

Iols xkesian lat penguatkuasa
Iols kesian lat pmpuan handpon merah tu. Jatuh handpon dia..silap2 crack screen sbb kene payung apek tu
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 11:19 PM | Show all posts
Kepala atuk tu terhantuk ke jalan raya ke? Adeiii... sakit tu...
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2020 11:27 PM | Show all posts
disebabkan aku berjiran dgn cina kiasu tua nak mampus tapi asyik nak tunjuk samseng.. memang padan la buku bertemu ruas..

at least dia balik rumah muhasabah balik, nasib tak ajal.

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.090939s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list