Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
7339
View
165
Reply

[Tempatan] PKP 4 ada ke tak? Bila nak tahu?

[Copy link]

Author: aina_shaira    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-4-2020 09:10 AM | Show all posts |Read mode
hi guys,

PKP 4 bakal ada atau tak? Sebab takde pengemuman bila nak ketahui sama ada PKP
bakal disambung lagi ke tak?
Bukan senang nak adjust hidup. Ke memang PKP 4 takde? Kiranya PKP 3 ni yang terakhir.
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 22-4-2020 09:14 AM | Show all posts
kabar2 nya smpi jun
wait n see
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2020 09:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau tengok hint mmg bakalan ada
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2020 09:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak ada pengumuman tal ada lah tu.  
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2020 09:16 AM From the mobile phone | Show all posts
sampai lepas raya
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2020 09:17 AM | Show all posts
syukur alhamdulillah dpt balik raya kan aina
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2020 09:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada kott utk zon kaler merah. Yg kaler ijo merdeka sket
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2020 09:21 AM From the mobile phone | Show all posts
kena hati2 jgn jd mcm Spore,  cepat sgt longgarkan lockdown,  minggu ni beribu2 kes baru dilaporkan tiap hari.

kes2 yg kat sabah dah sembuh tapi positif semula.  kes2 pendatang asing ramai yg positif covid, pecah kepungan polis, pecah pagar kawat duri.   

https://www.thestar.com.my/news/nation/2020/04/21/five-recovered-covid-19-cases-in-sabah-found-positive-in-follow-up-tests

kes dah sembuh tapi positif semula
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2020 09:22 AM From the mobile phone | Show all posts
white_musk replied at 22-4-2020 09:14 AM
Tak ada pengumuman tal ada lah tu.

ada org hantar gambar ni kat wasap... rasanya sambung sampai raya
IMG-20200421-WA0026.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2020 09:23 AM | Show all posts
Kalau YA, TIADA HARI RAYA tahun ini.. Hari Merdeka dan Hari Malaysia tahun ini sah ganti Hari Raya yang ditiadakan tahun ini
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2020 09:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Tunggu lusa. Selalu MKN umum jumaat
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2020 09:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Rasanya ada. Sampai awal jun most probably
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2020 09:24 AM From the mobile phone | Show all posts
hayrin86 replied at 22-4-2020 09:23 AM
Kalau YA, TIADA HARI RAYA tahun ini.. Hari Merdeka dan Hari Malaysia tahun ini sah ganti Hari Raya y ...

Raya aidilfitri tetap ader pada 1 syawal selepas sebulan berpuasa di bulan ramadan. Cara sambutan tu yg berbeza dalam keadaan wabak covid19.
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2020 09:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Bersedia je...tunggu pengumuman...
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2020 09:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau takda PKP 4.0 aku buat tiktok
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2020 09:28 AM | Show all posts
bungarose replied at 22-4-2020 09:24 AM
Raya aidilfitri tetap ader pada 1 syawal selepas sebulan berpuasa di bulan ramadan. Cara sambutan  ...

Tapi tak sambut Raya tahun ini.. NO RAYA DAY NO PROBLEM

Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2020 09:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa2 ajer..tak kisah..asal covid 19 dinyahkan/dikurangkan di bumi malaysia.. pendam segala hasrat i nak buat itu ini... nak sihat dan tak nak hidup dlm ketakutan/was2..
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2020 09:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Bakalan ada. Singapore pun dah extend circuit breaker sampai jun.
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2020 09:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Kita anggap tahun ni.. Kita raya dlm darurat..
Reply

Use magic Report

Post time 22-4-2020 09:43 AM | Show all posts
selagi ade pending result, selagi tu la ado.. tiberr yg tgh pending result tu positip kan.. kena cari pulak yg close contact dorg lg.. kalau buatnye pkp dh xde..

close contact tu duk merewang2 kat mane2.. bape byk pulak nk dijangkitnye..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list