Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
9884
View
188
Reply

Bella Dally Akui Jumpa Malam Lailatulqadar, Bertuahnya Dia!

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-5-2020 10:21 AM | Show all posts |Read mode




"Suasana masa tu sangat sunyi dan tenang. Saya lihat banyak bintang bertaburan di langit. Rasanya, itulah malam lailatulqadar."



Pelakon, Bella Dally menceritakan kenangan masa kecilnya yang pernah bertemu malam yang lebih baik dari seribu bulan itu. Maklumlah, tidak semua yang bertuah mampu bertemu dengan malam lailatulqadar kerana pelbagai alasan.


Jadi, ianya adalah nostalgia Ramadan yang sangat indah untuk dikenang hingga sekarang.




Kredit foto: IG





"Masa itu kami baru lepas bersahur, suasana sangat sunyi dan tenang. Saya keluar rumah lalu nampak di langit yang penuh bintangnya bercahaya. Sangat indah rasanya. Malah, perasaan ketika itu sukar untuk digambarkan dengan kata-kata. Saya fikir, itulah malam lailatulqadar."



Kredit foto: IG




Seperti yang diceritakan kepada Majalah Nona, isteri kepada Arif Izzudin ini berharap agar dapat bertemu lagi malam seindah lailatulqadar.



"Dan saya berharap sangat agar dapat bertemu lagi malam seperti itu lagi."






Kredit foto: IG





Alhamdulillah. Cerita yang baik wajar dikongsi bersama agar lebih ramai terinsipirasi untuk mendapat keberkatan 10 Ramadan terakhir ini. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 20-5-2020 10:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Memandai je kau
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 10:27 AM | Show all posts
konfidennya dia....
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Yakinnya kamu.....
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Akak tak percaya.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 10:30 AM | Show all posts
Edited by Boomibulat at 20-5-2020 10:31 AM

"Masa itu kami baru lepas bersahur, suasana sangat sunyi dan tenang. Saya keluar rumah lalu nampak di langit yang penuh bintangnya bercahaya. Sangat indah rasanya. Malah, perasaan ketika itu sukar untuk digambarkan dengan kata-kata. Saya fikir, itulah malam lailatulqadar."

Mcm mlm2 biasa je..waktu2 sahur mmg la tenang..klu bulan tak posa lg tenang sbb tak ramai bangun
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 10:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Apahal la puak2 pencabub tegar ini suka sangat haplod gambar sedang posing beribadah. Nyampah betul akak melihatnya.
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 10:30 AM From the mobile phone | Show all posts
I kalo blk kg lpk mlm2 byk je bintang I nampak, pastu sunyi je.. tp ms tu bkn bulan puasa. hmmm
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 10:34 AM From the mobile phone | Show all posts
{:kill agak cringeworthy statement sheols
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 10:36 AM | Show all posts
masihkah ada harapan utkku Lailatulqadr? rasa down pulak lepas baca citer nih
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 10:38 AM | Show all posts
yg beramal setiap malam akan dapatla
xperlu nk aim mlm ke bape2
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 10:42 AM | Show all posts
hurm..sedihnye tak dapat rase camtu..adekah aku mampu rase ketenangan tu lagi?Puasa nak abis da ni
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 10:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Jadi  ape beza Bella yg dah jumpa lailatulkadar dgn org2 yg belum jumpa lailatulkadar  ....?

Dia Kawin pun bercerai... Jadi retis pun sendu....sama je.


Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 10:55 AM From the mobile phone | Show all posts
ai rasa mlm yd mlm leilatul kadr
sbb malam yd panas litlit
bangun sahur tgk sudah basah la jalan
lpas sahur hujan ringan2 tanda pagi yg fisucikan dengan air
jarang plk skrg ni hujan pagi2
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 10:55 AM From the mobile phone | Show all posts
memang la sunyi n tenang takda org main mercun.. ceh
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Wauuu just wauu..
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:05 AM | Show all posts
tembamgirl09 replied at 20-5-2020 10:36 AM
masihkah ada harapan utkku Lailatulqadr? rasa down pulak lepas baca citer nih

bukan skrg kan.. dia cerita flashback je tu.. masih ada harapan jgn risau
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau betul alhamdulillah rezeki dia
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah kehabisan modal nak bercerita..

Job pon sendu time covid ni..

Guna la peluang gunakan cerita lailatulqadar
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2020 11:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau tak silap iols pernah terbaca tanda2 mlm lailatu qadar langit takde bintang and takde awan...ntah lah wallahualam..Allah saja yg tahu rahsia bila mlm lailatul qadar...ape2 pun smoga2 smua amalan kita sepanjang ramadhan ni di terima  allah swt...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list