Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
7751
View
193
Reply

[Tempatan] Pemandu mabuk pandu melulu di Bazar Bukit Beruntung (video inside)

[Copy link]

Author: whitemagic    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 22-5-2020 11:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Mana hilang suara Pemuda2 PAS yg dulu berhasrat nk haramkan terus penjualan arak secara total dulu?
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 22-5-2020 11:17 PM | Show all posts
ada IC ka tarak ni...
silap2 leluhur DAP dari wuhan ni....
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 11:17 PM From the mobile phone | Show all posts
sudah tiba masa haramkan arak. geramnyaaa. takut aku tengok video tu. nasib baik.terpelanting mamat baju merah tu. panjang umur. Ya Allah selamatkan malaysia ku dr arak..
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 11:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by dess402 at 22-5-2020 11:28 PM
Nes3in1 replied at 22-5-2020 11:01 PM
Ni dah mcm sengaja nak bunuh org, tapi sebelum langgar org minum dulu supaya kalau jadi kes ada alas ...


err ..  ai tak tahu apa standard hukuman yg sedia ada itu ada ..  tapi ai rasa depa ni dikenakan denda sahaja . Tapi memang pun hukuman yg lebih berat termasuk dipenjarakan dan lagi lesen mereka patut ditarik balik sekiranya mereka di sah kan mengambil alkohol ketika memandu walaupun tidak melibatkan kemalangan . Hukuman perlu  lebih jelas supaya pemandu2 ini lebih berdisiplin . Tapi itulah ..  kita tidak cukup sekadar berteori bagai kerana undang2 yg sedia ada itu patut digubal .
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 11:26 PM From the mobile phone | Show all posts
die ni anak apek yg tendang adik foodpanda tu ke..muke lebeh kurg je.


jd sampai bile kite kne tadah je tlinge psl drunk driver..selagi undang2 takat tu,selagi tu tetap akan ade spesis begini.
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 11:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Mabuk ke? Kenapa nampak macam ok je dia bawak. Macam saje nak lepaskan geram. Jangan hujung2 lepas plak sbb konon alasan kena provoke. Perangai buruk giler
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 11:30 PM From the mobile phone | Show all posts
namieamuro replied at 22-5-2020 11:26 PM
die ni anak apek yg tendang adik foodpanda tu ke..muke lebeh kurg je.



Baru2 ni badan peguam dah sarankan hukuman dikenakan lebih berat .  
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 11:30 PM From the mobile phone | Show all posts
dess402 replied at 22-5-2020 11:20 PM
err ..  ai tak tahu apa standard hukuman yg sedia ada itu ada ..  tapi ai rasa depa ni dikenakan ...

Yup sebarang perubahan pada undang2 perlu dibahas di parlimen sebelum digubal dan dikuatkuasakan. Ambil masa jugak la dgn kes covid lagi. At least bila marhein mcm kita selalu mendesak, pihak kerajaan mungkin akan dgr dan laksanakan. Bukan dlm masa terdekat tapi mungkin satu masa nanti bila covid dah reda.
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 11:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Setan ni mmg sengaja.
Kaum ni skrg mmg angin dengan bazar ramadan.
Diaorg komplen, nak yamseng kat kedai tak boleh tapi bazar boleh pulak. Tu yg lepas geram tu.
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 11:35 PM From the mobile phone | Show all posts
amyza82 replied at 22-5-2020 11:31 PM
Setan ni mmg sengaja.
Kaum ni skrg mmg angin dengan bazar ramadan.
Diaorg komplen, nak yamseng ka ...

Maybe geram jugak sebab club tak boleh bukak lagi. Tapi diorang at least aman2 je dapat sambut  CNY awal tahun hari tu.
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 11:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Rasanya banyak lagi sabitan hukuman rasa tak setimpal . Misalnya kalau terjadi kemalangan dan anda dipukul , dan selagi sipolan tidak merosakkan kenderaan anda , ia hanya perlu membayar denda . Itupun ciput2 harganya .
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2020 11:37 PM From the mobile phone | Show all posts
dah jadi kerajaan ni tak reti2 lagi ke nk haramkan dap?


Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 12:25 AM From the mobile phone | Show all posts

Cermin sisi kereta diketuk punca mengamuk di tapak peniaga Bukit Sentosa

Cermin sisi kereta diketuk menjadi punca seorang pemandu pacuan empat roda mengamuk dan merempuh orang awam serta gerai di kawasan tapak peniaga di Bukit Sentosa, dekat Hulu Selangor, semalam.

Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan Arsad Kamarudin, berkata ia selepas suspek yang disyaki mabuk itu tidak berpuas hati terhadap tindakan seorang lelaki mengetuk cermin keretanya ketika dia membunyikan hon untuk melepasi jalan sesak berhampiran Jalan Besar Bukit Sentosa.

"Dalam kejadian pada jam 6.35 petang, lima individu termasuk seorang wanita turut dilaporkan cedera akibat dirempuh kereta suspek.

"Kesemua mangsa berusia antara 40 hingga 50 tahun itu dikatakan berada dalam keadaan stabil," katanya dalam kenyataan, malam tadi.

Arsad berkata, pihaknya menerima lima laporan daripada orang awam yang terkesan dengan insiden itu.

"Setakat ini, kita kenal pasti dua kereta, dua motosikal dan dua khemah di tapak perniagaan rosak kerana dilanggar kereta suspek.

"Kes disiasat mengikut Seksyen 307 Kanun Keseksaan, Seksyen 90 Akta Polis 1967 dan Seksyen 42(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987," katanya.

Terdahulu, polis dilaporkan menahan suspek bagi membantu siasatan kes berkenaan.

Beberapa klip video insiden berkenaan tular di media sosial antaranya memaparkan beberapa anggota Jabatan Sukarelawan Malaysia (RELA) dan orang awam membaling kayu dan objek keras ke arah kereta itu yang dipandu secara melulu.
IMG_20200523_002414.jpg

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 12:27 AM | Show all posts
Harap gantung lesen mamat gila ni seumur hidup n denda maksimum...yg kasi muka
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 12:28 AM | Show all posts
aku tolong tepek bideo..terukk betul cina hilux ni


Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 12:30 AM | Show all posts

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 12:30 AM | Show all posts
kebabian apakah ini?

Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 12:34 AM | Show all posts
Tunjuk ego
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 12:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Pergh.....tak dpt hempuk ke....

Klu dpt tu ..lunyai le kauuu...
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 12:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Cino ni dh cuak ar tu ramai kejar dia.
Tu sbb bawa mcm org gila.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list