Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
3700
View
101
Reply

[Tempatan] DAP cakap mahadir punca ph tumbang..hahaha

[Copy link]

Author: harizs    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 23-5-2020 09:22 AM From the mobile phone | Show all posts
axl_bach replied at 23-5-2020 09:13 AM
Aku setuju jer mendalah yg si DAPig ni tulis, mmg salah Atok pun sbb xnk permudahkan urusan transisi ...

Ego atok memang tersangat tinggi . Bukan sahaja tidak menghormati kawan dan lawan , tetapi atok juga menjadikan rakyat sebagai lawan .
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 23-5-2020 09:46 AM | Show all posts
dess402 replied at 23-5-2020 09:14 AM
Ikut kiraan DAP boleh menang 50 kerusi , sesuatu yg logik dan PKR 60 kerusi ..  sesuatu yg juga am ...

that is why Daim is very worried...
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 10:02 AM From the mobile phone | Show all posts
darkness replied at 23-5-2020 07:44 AM
Nak besarkan perut masing2

demi kelangsungan politik dan cita2 nak jadi pm
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 10:06 AM From the mobile phone | Show all posts
dess402 replied at 23-5-2020 09:14 AM
Ikut kiraan DAP boleh menang 50 kerusi , sesuatu yg logik dan PKR 60 kerusi ..  sesuatu yg juga am ...

semua parti bawah ph guna lambang pkr masa pru14..kalau tak sebab tu mungkin dap takkan dapat banyak kerusi macam tu
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 10:07 AM From the mobile phone | Show all posts
bungarose replied at 23-5-2020 07:30 AM
Maybe ader 'rakyat' yg xsuker situasi skrang
Deyols da tak bley bermahajaralela buat malaysia ses ...

Ye betul. Dia ckp mcmla atok berhutang kena mintak maaf dgn semua rakyat segenap lapisan masyarakat. Majoriti berpuas hati atok bukan lagi pm setelah 22 tahun + 22 bulan. Majoriti tak rasa dikhianati pun dgn perletakan jawatan tun m. Yg benornya dia la sentap dah x dpt exploit org tu lg.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 10:10 AM From the mobile phone | Show all posts
bambimo replied at 23-5-2020 07:24 AM
Oh meols xdpt decode.
Tenkiu

In a way nak ckp lembu la tuh. Sbb Moo kan.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 10:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Cookingholic replied at 23-5-2020 10:07 AM
Ye betul. Dia ckp mcmla atok berhutang kena mintak maaf dgn semua rakyat segenap lapisan masyaraka ...


setuju ..  dan sebenarnya bukan sahaja dikalangan biasa tetapi kami juga amat berterima Kaseh dengan perletakkan jawatan Mahathir . Inilah jawapan terbaik atas kekalutan politik yg memeningkan rakyat ini .  Perginya sebenarnya satu hikmah . Sebab itu biarpun pada awalnya menimbulkan rasa panik namun masing2 kini kelihatan lebih tenang .kita tetap istiqamah pada perjuangan .
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
meow_tompok replied at 23-5-2020 09:20 AM
setuju tak bangsa pendatang ni tak patut dibagi hak masuk politik seterusnya tak perlu ikut mentad ...

Setujuuuuuu
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 02:38 PM | Show all posts
Terus terang cakap, abam antara pengundi PH yg betul betul rasa tertipu


Antara yg paling abam benci isu racist yg dibawa oleh DAP


Jadi selepas ni NO MORE PH, NO MORE DAP


Ni lah yg abam duk pesan kat anak beradak sedara mara


Cukupla dengan segala kerosakan yg PH dan DAP buat terhadap negara


Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 02:40 PM | Show all posts
bangkem heran la

geng sendiri yang gugurkan kes riza
geng sendiri yang letak jawatan sehingga parlimen bubar
geng sendiri yang salahkan tun mahathir
geng sendiri yang ngaku duit gst tak dicuri

ujung2 najib jugak yang salah

mana letak otak macai2 ni ye?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-5-2020 02:53 PM From the mobile phone | Show all posts
kemaruk replied at 23-5-2020 02:40 PM
bangkem heran la

geng sendiri yang gugurkan kes riza

mrk tahu semua tu.  mrk cuma nak parti sembahan mrk memerintah.  nak x nak terpaksa terus bohong rakyat mcm fitnah Lynas & fitnah najib jual negara kpd China.  semua projek najib PH tanpa segan silu ambil kredit
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 02:57 PM From the mobile phone | Show all posts
harizs replied at 23-5-2020 02:53 PM
mrk tahu semua tu.  mrk cuma nak parti sembahan mrk memerintah.  nak x nak terpaksa terus bohong r ...

Ye.. tanpa undi melayu, DAP takkan menang

Cara untuk tarik undi melayu, HASUT..

Betul tak betul belakang kira.. janji HASUT
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
dap mmg suke sgt nuar jd pm khennnnn
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
lampor replied at 23-5-2020 06:38 AM
Nampak tak kesialan dap.ni... dulu guna pas... Dah dapat apa yg diorang nak... Dihanjingkan pas... ...

satu persatu terbongkar true color Dapig
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
kemaruk replied at 23-5-2020 02:57 PM
Ye.. tanpa undi melayu, DAP takkan menang

Cara untuk tarik undi melayu, HASUT..

Ko ni bodo la cai ..  dah tentu2 kawasan yg DAP bertanding tu majoriti Cina . Lagi bila ditambah 20% , 20%  dari undi melayu pun dah cukup .
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 22-5-2020 09:03 PM
Perasan.. Salah sendiri tak nampak.. Bangsat2 DAP juga yg dok menyalak mcm anjing gila suruh tun ser ...

Selamat hari raya Sarah..gigih wish kat sini uols..
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 06:53 PM From the mobile phone | Show all posts
sh00 replied at 23-5-2020 06:47 PM
Selamat hari raya Sarah..gigih wish kat sini uols..

Hahaha.. Selamat hari raya...
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 07:09 PM | Show all posts
dess402 replied at 23-5-2020 06:47 PM
Ko ni bodo la cai ..  dah tentu2 kawasan yg DAP bertanding tu majoriti Cina . Lagi bila ditambah 2 ...

yang kena hasut bukannya undi DAP je, akan undi sahabat DAP seperti PKR dan PAN

so secara teknikalnya, DAP tetap menang

lebih2 lagi calon2 baruah DAP dari parti PAN
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 07:21 PM From the mobile phone | Show all posts
lampor replied at 22-5-2020 10:38 PM
Nampak tak kesialan dap.ni... dulu guna pas... Dah dapat apa yg diorang nak... Dihanjingkan pas... ...

nuar puppet tu penghabisan.nuar akan jadi PM ke 9 tapi bleh abuse kuasa raja melayu
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 07:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Dap parti rasis...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list