Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
3459
View
101
Reply

[Tempatan] DAP cakap mahadir punca ph tumbang..hahaha

[Copy link]

Author: harizs    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 23-5-2020 06:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Raya tahun ni tenang dan penuh makna

sekalipun berbeza suasana

kerana pkpb semua duduk rumah sahaja

tanpa DAP lebih aman dirasa
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 23-5-2020 06:32 AM From the mobile phone | Show all posts
bambimo replied at 23-5-2020 06:16 AM
Moo sapa?

Muhyiddin.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 06:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Cehh atok disuruh minta maap kat rakyat. Byk jerr rakyat yg berterima kasih & gembira sbb atok letak jawatan
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 06:38 AM From the mobile phone | Show all posts
tobby replied at 23-5-2020 01:17 AM
Serve him right...   
dan padan muka Dapig juga kerana Tun merajuk sampai gulingkan kerajaan PH

Nampak tak kesialan dap.ni... dulu guna pas... Dah dapat apa yg diorang nak... Dihanjingkan pas...

Pastu gunakan mahadet... Dah dapat apa yg diorang nak.... Dihanjingkan pulak mahadet...

Pastu plan nak gunakan nuar puppet.,.. alhamdulillah tak kesampaian....
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 07:17 AM | Show all posts
Cina DAP kekal suci murni sepanjang 22 bulan pegang kerajaan

sepanjang 22 bulan, isu
abu komunis
back-up graduan biadap
ganggu penguatkuasa tangkap anjing liar
LTTE
UEC
anti jawi
etc

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-5-2020 07:17 AM From the mobile phone | Show all posts
dizekni replied at 23-5-2020 06:08 AM
Bagi nama musuh memang kerja dia

moo la jibby la

sbb tu kita kena panggil mrk DAPIG  jer.  
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-5-2020 07:21 AM From the mobile phone | Show all posts
dizekni replied at 23-5-2020 06:20 AM
Raya tahun ni tenang dan penuh makna

sekalipun berbeza suasana

syukur Dapig tumbang,  syukur Atok tumbang.  rakyat bahagia sekarang sbb kerajaan baru cepat bertindak tangani coronavirus.  klu harap PH,  menteri2 masih sibuk rasmi event belon panas utk Tahun Melawat Malaysia pada hari terakhir mrk sbg menteri
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 07:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Cookingholic replied at 23-5-2020 06:32 AM
Muhyiddin.

Oh meols xdpt decode.
Tenkiu
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 07:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Ok aper tun m letak jawatan
Kalau tak ntah aper ler jadi pada rakyat
Syukur
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 07:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Cookingholic replied at 23-5-2020 06:36 AM
Cehh atok disuruh minta maap kat rakyat. Byk jerr rakyat yg berterima kasih & gembira sbb atok letak ...

Maybe ader 'rakyat' yg xsuker situasi skrang
Deyols da tak bley bermahajaralela buat malaysia sesuker hati lagi2 da
Untuk rakyat sejati malaysia,sememangnyer bersyukur.........bm masih lg bahasa kebangsaan.islam masih lagi agama rasmi negara.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 07:44 AM From the mobile phone | Show all posts
AJMatt replied at 23-5-2020 06:06 AM
tapi macam mana depa boleh baik2 balik...fenin

Nak besarkan perut masing2
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 08:01 AM From the mobile phone | Show all posts
harizs replied at 23-5-2020 07:17 AM
sbb tu kita kena panggil mrk DAPIG  jer.

Panggilan paling tepat mewakili sifat mereka
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 08:04 AM From the mobile phone | Show all posts
page2 DAP penuh dgn makian kpd Mahathir.  sikit depa x hormat.   hehe... syok baca cai2 DAP balun Mahathir kat page rasmi Dr Mahathir
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 08:05 AM From the mobile phone | Show all posts
harizs replied at 23-5-2020 07:21 AM
syukur Dapig tumbang,  syukur Atok tumbang.  rakyat bahagia sekarang sbb kerajaan baru cepat berti ...

Alhamdulillah,

rasa aman dan tenteram tak boleh dibuat2
atau dibeli

syukurlah rakyat malaysia dijauhi daripada  bencana PH DAP
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 09:05 AM From the mobile phone | Show all posts
hahaha ..  itu la pasal . Semalam ada baca tun ada 16 mp nak buat come back balik . hahaha ..  nyanyok sungguh orang tua ni . Dengan 16 mp nak jadi Perdana menteri balik .     
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 09:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by akakmasihvogue at 23-5-2020 09:09 AM

Abis  atuk kali ini...melayu ..dap semua  mara sama dia
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 09:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Atok duduk diam2 . PRU 15 nanti yg ada dlm PH cuma Pkr , Dap dan Amanah . Takde lagi Ppbm . 51 kerusi peruntukan bersatu tu dan boleh kita ambekk .   
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 09:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku setuju jer mendalah yg si DAPig ni tulis, mmg salah Atok pun sbb xnk permudahkan urusan transisi kuasa seperti yg dijanji....

Tu jer punca dia, Atok mmg xnk serah kuasa kat Bangnon
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 09:14 AM From the mobile phone | Show all posts
akakmasihvogue replied at 23-5-2020 09:08 AM
Abis  atuk kali ini...melayu ..dap semua  mara sama dia

Ikut kiraan DAP boleh menang 50 kerusi , sesuatu yg logik dan PKR 60 kerusi ..  sesuatu yg juga amat logik ..  dan selebih Amanah . Satu situasi yg amat baik . Jadi tak payah terhegeh2 nak ikut bontot atok .
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 09:20 AM From the mobile phone | Show all posts
dino replied at 23-5-2020 06:10 AM
btul sgt... puak2 dap sonok la.. depa pegang politik.. pgg mof plak tu...

bg kat kaum depa sesu ...

setuju tak bangsa pendatang ni tak patut dibagi hak masuk politik seterusnya tak perlu ikut mentadbir tanah melayu.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list